ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه خشک کن میوه | قیمت میوه خشک کن

قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم و نو آکبند ساخته شده توسط زاگرس ماشین با بهترین کیفیت در انواع و اقسام مدل های خانگي و صنعتی با سوخت گازی، برقی و دوگانه سوز. قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی معمولا ارزان تر از مدل های صنعتی با میزان تولید و حجم بیشتر می باشد.

قیمت میوه خشک کن قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی قیمت دستگاه خشک کن میوه

قیمت میوه خشك کن با توجه به مشخصات، کارایی، ویژگی ها و توان و حجم دستگاه متغیر می باشد. قیمت میوه خشک کن به موارد متعدد و مختلفی بستگی دارد. در زمان خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی، حتما به موارد مورد نیاز خود توجه کنید و مناسب ترین گزینه از بین انواع این دستگاه را انتخاب نمائید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین تولید‌کنندگان و سازندگان دستگاه میوه خشک کن مفتخر است؛ که انواع بهترین و پیشرفته‌ترین ماشین آلات صنعتی در زمینه دستگاه بسته‌بندی و دستگاه میوه خشک کن را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه نماید. تمامی تجهیزات و ماشین آلات ساخته شده در نمایندگی دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی و مرکز زاگرس ماشین توسط کارشناسان زبده و کارآزموده و همچنین با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات ساخته می‌شود. که نتیجه آن بالا رفتن کیفیت محصولات  و ماشین آلات، نسبت به رقبای داخلی و خارجی است. همچنین به دلیل فروش بالا و تولیدات انبوه این دستگاه‌ها، قیمت دستگاه میوه خشک کن در این مرکز مناسب‌ترین و ارزان‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد.

مدل های صنعتی معمولا ظرفیت بیشتری نسبت به مدل های خانگی دارند.

بر فرض مثال قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی گران تر از مدل 10 کیلویی می باشد.

دستگاه wkujd نعتی دستگاه خشک کن خانگی

قيمت دستگاه ميوه خشک كن خانگی

در انواع کسب و کار ها و برای کسب درآمد با دستگاه میوه خشک کن و خطوط تولید میوه خشک، می توان از تجهیزات خانگی و نیمه صنعتی نیز استفاده کرد. خوشبختانه به دلیل زیاد بودن مدل های تمامی ماشین آلات خشککن می توانید با توجه به نیاز خود و مقدار بودجه ای که دارید بهترین گزینه را انتخاب نمائید. برای استعلام قيمت دستگاه ميوه خشک كن خانگی در مدل های 10 کیلویی، 20 کیلویی، 30 کیلویی، میوه خشک کن 50 کیلویی و 100 کیلویی با سوخت مصرفی گازی و برقی؛ می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمائی کنند.

برای استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی همین حالا با ما تماس بگیرید.

موارد تعیین کننده قیمت میوه خشک کن

موارد متعددی وجود دارد که قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی یا میوه خشک کن خانگی را تعیین می کند:

  • ظرفیت دستگاه،
  • توان دستگاه،
  • حجم، ابعاد و اندازه دستگاه،
  • مدل دستگاه که به صورت خانگی یا گارگاهی دسته بندی می‌شود.
  • سوخت مصرفی، (برقی، گازی، دوگانه سوز)
  • جنس بدنه،
  • ویژگی‌های فنی دستگاه که به مواردی چون میزان مصرف انرژی، ابعاد دستگاه، کیفیت و سایر موارد اشاره کرد.
قیمت دستگاه خشک کن میوه

مزایای دستگاه میوه خشک کن:

  • بالاترین استاندارد روز که مطابق با اصول بهداشتی و صنعتی می‌باشد.
  • ساخت دستگاه سفارشی با توجه به ظرفیت مورد نظر مشتری (قیمت دستگاه میوه خشک کن تک کابین، خشک کن دو کابین، خشک کن سه کابین و یا ….)
  • مناسبترین قیمت نسبت به کیفیمت محصول تولید شده

زاگرس ماشین کرج این مژده را به شما عزیزان می‌دهد که دستگاه خشک کن میوه ،دستگاه خشک کن سبزیجات، اسلایسر میوه، دستگاه شست و شوی سبزیجات، دستگاه بسته بندی و سایر ماشین آلات صنعتی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت جهت کمک به اقتصاد کشور عرضه می‌دارد.

استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه

برای استعلام قیمت میوه خشک کن و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان فنی مرکز زاگرس ماشین تماس بگیرید.

تمامی راه های ارتباطی با این مرکز در سایت درج شده است.

کارشناسان مجرب ما منتظر تماس های شما برای ارائه مشاوره رایگان و همچنین ارائه لیست قیمت به شما می باشند. شما می توانید از طریق شماره 09123634345 و از طریق واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *