ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای و دمنوش (تی بگ)

دستگاه بسته بندی یکی از مهم ترین نیاز های تجهیزاتی یک کارخانه تولید چای و دمنوش های گیاهی می باشد. دستگاه بسته بندی چای و دمنوش گیاهی زاگرس ماشین راحت ترین و بهترین راه حل برای تمامی کارخانه ها و تولیدی های چای می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید محصولات خود را به بهترین نوع بسته بندی به بازار عرضه نمائید و مشتریان بلقوه را سمت خود جذب کنید.

دستگاه بسته بندی چای

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تی بگ

چای تی بگ که نام های دیگر آن چای کیسه ای، چای نپتون یا لیپتون نیز شناخته می شود، یک چای فوری به حساب می آید. این نوع چای ها دارای انواع مختلفی از طعم ها و مدل ها هستند.

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تی بگ یا نپتون قادر است انواع مختلف این چای ها را مثل: چای هل، چای سبز، چای دارچین، چای زنجبیل، چای بابونه با سرعت بالا برای شما تولید و بسته بندی نماید.

برای خشک کردن تمامی این گیاهان دارویی و چای های مختلف به دستگاه خشک کن سبزیجات نیاز دارید.

این دستگاه بسته بندی فقط مخصوص چای کیسه ای یا فوری نمی باشد. بسته بندی انواع دمنوش های کیسه ای مثل: دمنوش کیسه ای چای سبز، دمنوش نپتون زیره، چای سبز، سنا، گل گاو زبان، دمنوش کیسه ای بلوبری و… را می تواند برای شما تولید و بسته بندی نماید.

خط تولید چای کیسه ای تی بگ

راه اندازی خط تولید چای کیسه ای تی بگ و دمنوش کیسه ای یا نپتون یکی از تخصصات اصلی مرکز زاگرس ماشین می باشد. ما به طور حرفه ای کارخانه تولید چای کیسه ای شما را راه اندازی می کنیم.

انواع ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید دمنوش کیسه ای و چای تی بگ را با تخصص بالا، کیفیت عالی، قیمت ارزان، و با قابلیت ارسال به سراسر ایران فقط از ما یعنی مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج بخواهید.

نحوه کار دستگاه بسته بندی چای نپتون

نحوه کار دستگاه بسته بندی چای تی بگ یا نپتون به این صورت است که انواع چای و گیاهان دارویی یا دمنوش های مختلف را با حجم کم و تک نفره (2 تا 4 گرمی) ، در بسته بندی های نپنونی مهر و موم یا منگنه می کند.

نحوه کار این دستگاه به این صورت است که بدون دخالت اپراتور دستگاه و یا نیروی انسانی، به طور میانگین در هر دقیقه 50 چای تی بگ را بسته بندی و تولید کند.

دستگاه بسته بندی چای تی بگ کیسه ای

خرید دستگاه بسته بندی چای و دمنوش

به کمک دستگاه های بسته بندی چای می توان انواع دمنوش ها ، برگ خشک چای و پودر قهوه را نیز بسته بندی و آماده کرد.

به کمک دستگاه های بسته بندی چای، انواع تی بگ یا چای کیسه ای نیز بسته بندی می گردند، برای بسته بندی چای کیسه ای از پارچه های مخصوص رول استوک با رشته های برچسب دار استفاده می شود.

نوع پارچه، دستگاه مورد استفاده به طور قابل توجهی می تواند کیفیت و بهره وری کارخانه های تولید کننده چای کیسه ای را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد.

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای MAZ610

این دستگاه مخصوص بسته بندی کردن انواع چای و گیاهان دارویی می باشد با عملکرد الکترومکانیکی خود و بسته بندی مهر و موم شده ، تی بگ های فوقلعاده ای را می تواند بسته بندی کند.

این دستگاه ها می توانند در هر دقیقه حجمی بالغ بر 40 الی 60 بسته را در دقیقه بسته بندی کنند. علاوه بر عملکرد مناسب دستگاه، تیم پشتیبانی ما می توانند در انتخاب و طراحی دستگاه های مذکور به شما راهنمایی داده و کمک کنند.

ایده آل برای پک های تک نفره برای ساخت کیسه های چای یکبار مصرف با استفاده از پارچه های پنبه ای یا ماسلین بسیار مناسب است ، علاوه بر این می توانید از این دستگاه برای بسته بندی انواع گیاهان دارویی نیز استفاده نمایید.

حتما بخوانید: معرفی و خرید دستگاه کیسه پر کن.

امکان سفارشی سازی مقدار تولید

این دستگاه ها قابلیت تولید بین 40 الی 60 بسته را در دقیقه دارند و شما می توانید به صورت سفارشی این سرعت را کنترل کرده و براساس خط تولید خود انتخاب نمایید که می خواهید در دقیقه چه مقدار تولید انجام شود.

ساختار جمع و جور

ابعاد دستگاه ما در واقع 150 × 48 × 75 می باشد که با اندازه ی جمع و جوری که دارد مناسب هر کارخانه ای می باشد و تمامی کارگاه ها و کارخانه ها می توانند به کمک آن دست به بسته بندی محصولات خود بزنند.

دستگاه بسته بندی چای

حتما بخوانید: خرید دستگاه بسته بندی در تهران.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی چای کیسه ای

در جدول زیر با تعدادی از امکانات و ویژگی های دستگاه بسته بندی چای تی بگ آشنا خواهید شد.

عملکردالکترومکانیک
برق مورد نیاز3 فاز – 2 کیلووات
وزن دستگاه330 کیلوگرم
ظرفیت دستگاه60 – 40 بسته در دقیقه
ظرفیت مخزن12 کیلوگرم
وزن بسته2 گرم
ابعاد دستگاه150 × 48 × 75

سفارش دستگاه بسته بندی چای نپتون

برای دریافت لیست قیمت ماشین آلات بسته بندی چای و دمنوش های گیاهی، از متخصصان ما مشاوره رایگان بگیرید. برای سفارش انواع تجهیزات مورد نیاز و دستگاه بسته بندی چای کیسه ای، دمنوش تی بگ، چایی نپتون همین حالا تماس بگیرید.

هر نوع سیستم و دستگاه برای بسته بندی و یا تولید چای کیسه ای و دمنوش گیاهی تی بگ را که نیاز دارید ما برای شما در ابعاد و اندازه های صنعتی، خانگی، کارخانه ای و…) تولید می کنیم.

همچنین محصولات مشابه ای مانند قهوه و نسکافه را می توانید با دستگاه ساشه بسته بندی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زاگرس ماشین کرج، که در سایت درج شده است تماس گرفته و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول بسته بندی چای تی بگ

کیسه های تی بگ: کیسه های مانع یکی از بهترین کیسه ها برای برگ چای هستند. آنها می توانند چای را در برابر تعدادی از عوامل مضر محافظت کنند. محافظت چند لایه آنها تضمین می کند که برگ های ظریف در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می شوند. اشعه خورشید می تواند برای برگ های چای مضر باشد، به همین دلیل است که کیسه های قوی لازم است.

دستگاه های تسمه کش، دستگاه های باندینگ و غیره دستگاه های توزین: توزین چک، توزین چند سر. ماشین های بسته بندی، کشش بسته بندی، بسته بندی کوچک. ماشین آلات ساشه و…

بسیاری از بسته بندی ها و کیسه های چای، حتی مارک های ارگانیک، اغلب حاوی مقدار کمی پلی پروپیلن هستند که به مهر و موم شدن و بستن کیسه کمک می کند. این در توده کمپوست داخلی تجزیه نمی شود و در واقع ذرات حتی پس از کمپوست سازی “ضایعات سبز” تجاری باقی می مانند و ممکن است برای محیط زیست مضر باشند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

2 پاسخ

  1. برای مشاهده محصولات شما به صورت حضوری چه اقداماتی لازم هست؟

  2. سلام دوست عزیز، برای هماهنگی با دفتر فروش تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *