ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه | بسته بندی کیک یزدی

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه ساخته شده توسط زاگرس ماشین برای بسته بندی کیک یزدی ، بسته بندی پیراشکی، تی تاپ، دونات نیز در صنعت بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. برا کسب اطلاعات بیشتر راجب خرید، توضیحات، استعلام و… همین حالا با ما تماس بگیرید تا از ما مشاوره دریافت کنید.

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

قیمت دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی در دنیای امروزی تاثیرگذاری بسزایی در اقتصاد و ثروت کشور دارد. زیرا علاوه بر چرخاندن چرخ تولید و تاثیر زیادی در بهبود کیفیت و محافظت از محصولات گوناگون دارد. این امر موجب می شود تا تولید و صادرات محصولات با بسته بندی با کیفیت ساده تر صورت بگیرد!

قیمت دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه در زاگرس ماشین که از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز ماشین آلات صنعتی است، بسیار مقرون و بصرفه می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی با کیفیت و حرفه ای را در انواع و اقسام مدل ها از ما بخواهید.

اگر تولیدی یا کارخانه یا تولیدی کیک و کلوچه دارید و قصد دارید بهترین نوع بسته کیک خود را به مشتری ارائه دهید کافیست همین حالا برای استعلام قیمت دستگاه ها با ما تماس بگیرید: 09123634345

خرید انواع دستگاه بسته بندی کیک

با خرید دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه قادر خواهید بود تا انواع محصولات مشابه دیگر را هم به همین شکل بسته بندی نمائید. این دستگاه برای بسته بندی کیک یزدی، کلوچه، وبفر، بیسکوئیت و… نیز کاربرد دارد. نحوه عملکرد انواع دستگاه ها در خط تولید کیک دست دوم و یا نو به صورت دو طرف دوخت یا بغل دوخت انجام می گیرد.

انواع دستگاه بسته بندی کیک یزدی دارای سه مدل اصلی هستند:

  • دستگاه بسته بندی کیک با سیستم plc
  • دستگاه بسته بندی مکانیکی مجهز به چشم فتوسل
  • دستگاه بسته بندی مکانیکی ساده.

بسته بندی کیک یک فرآیند مهم در صنعت!

بسته بندی کیک یک فرآیند مهم در صنعت قنادی و تهیه غذاهای شیرین است که به هدف حفظ کیفیت، حفظ تازگی و جلوگیری از آسیب دیدن به کیک صورت می‌گیرد. هدف اصلی بسته‌بندی کیک، جلوگیری از هرگونه تماس با هوا، رطوبت، نور، گرد و غبار و بوی نامطبوع است که می‌تواند باعث تغییر طعم، بافت و رنگ کیک شود.

مواد بسته بندی کیک انواع مختلفی دارد

مواد بسته بندی کیک ممکن است شامل جعبه کاغذی، جعبه پلاستیکی، فیلم پلی‌اتیلن، فویل آلومینیومی و یا ظروف فلزی باشد. هر یک از این مواد بسته‌بندی ممکن است برای کیک‌های مختلف و با توجه به نوع کیک و شرایط ذخیره‌سازی متفاوت باشد.

بسته بندی کیک به دو صورت دستی و اتوماتیک

بسته‌بندی کیک به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می‌شود. در بسته‌بندی دستی، کیک درون جعبه قرار داده شده و سپس جعبه با کاغذ یا فیلم بسته‌بندی شده و در نهایت با توجه به نوع کیک، برچسب و یا تزئینات دیگری اعمال می‌شود. در بسته‌بندی اتوماتیک، کیک‌ها به صورت خودکار در جعبه قرار داده شده، بسته‌بندی شده و برچسب‌گذاری می‌شوند.

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه خانگی

زاگرس ماشین یکی از بهترین مراکز تولید دستگاه بسته بندی است که به صورت صنعتی و دستگاه بسته بندی خانگی ماشین آلات را طراحی می کند. با دستگاه بسته بندی کیک در منزل می توانید انواع کیک یزدی، کلوچه، پیراشکی و… را تولید کنید و با بهترین نوع بسته بندی ها به صورت خرده وعمده به فروش برسانید!

دستگاه بسته بندی پیلوپک با قیمت مناسب

شرکت زاگرس ماشین انواع آکبند و نو و همچنین انواع دستگاه بسته بندی دست دوم کیک و کلوچه با کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب را به صورت کاملاً اورهال شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دستگاه های صنعتی زاگرس ماشین ماشین با تست رایگان محصول شما و تضمین سلامت دستگاه به شما تحویل داده می‌شوند. در این مجموعه، خرید دستگاه‌های پیلوپک صرفاً با شرط سلامت دستگاه صورت می‌گیرد.

همچنین، قیمت دستگاه بسته بندی کیک خانگی و صنعتی در نمونه های نو و آکبند با مکانیزم ساده و حرفه ای در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود. دستگاه های بسته بندی کیک در واقع به دستگاه های دوخت نیز معروف هستند که در سرعت، مکانیزم و قیمت متغیر هستند. انواع مختلفی از نوع دوخت ها در دستگاه های بسته بندی کیک وجود دارند عبارتند از:

  • دوخت دستی
  • دوخت ریلی افقی
  • دوخت ریلی عمودی
  • دوخت پدالی

توضیحات دستگاه دوخت

در دوخت‌های ریلی، سرعت از دیگر نوع دوخت‌ها بالاتر است و می‌توانید به صورت خطی محصول را بسته‌بندی کنید. این مرکز با ارائه و ساخت انواع دستگاه های بسته بندی با کیفیت و با قیمت مناسب، جزو بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که به دنبال راه اندازی تولیدی کیک و کلوچه با قیمت مناسب هستند.

نتیجه گیری

راه اندازی خط تولید کیک و کارخانه کلوچه نیاز به دستگاه بسته بندی مخصوص مانند دستگاه پیلوپک یا دستگاه شیرینگ پک و دیگر تجهیزات بسته بندی صنعتی دارد. برای تهیه این ماشین آلات و انتخاب مناسب ترین دستگاه برای تولیدی خود می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *