ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

شاید قبل از هر چیز برای شما جالب باشد بدانید که چرا این دستگاه را با این نام می خوانند. کلمه شیرینگ پک یک لغت انگلیسی است که به معنی کوچک شدن می باشد. دلیل این نامگذاری این است که محصول مورد نظر توسط این دستگاه بسته بندی و با کمک سلفون های مخصوص بسته بندی شده و آماده حمل می شوند. این نوع بسته بندی از محصول محافظت کرده و از نفوذ حشرات و گرد و غبار نیز جلوگیری به عمل می آورد.

این دستگاه انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید می توانید آن را انتخاب و خریداری نمایید. حتی می توانید برای خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم استفاده نمایید تا در هزینه های شما به میزان قابل توجهی صرفه جویی شود.

 

دستگاه شیرینگ پک

تعریف دستگاه شیرینگ پک

تعریف اینکه دستگاه شیرینگ پک چیست و چه تعریفی دارد این می باشد که شرینک پک (shrink pack ) به معنی بسته بندی و در واقع از واژه انگلیسی شرینک ( shrink) به معنی کشیده شدن بر گرفته شده است. در واقع با استفاده از این دستگاه برای بسته بندی محصولات با یک روکش پلاستیکی جهت حفاظت ،زیبایی،کنار هم قرار گرفتن و چینش محصولات و همچنین مقاومت محصول برای پیشگیری از بروز اتفاقات احتمالی در هنگام حمل و نقل و سایر موارد دیگر به کار برده می شود.

انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه انواع و مدل هایی دارد؟ معرفی انواع مدل های این دستگاه:
 

تمامی مراحل بسته بندی به صورت شیرینگ پک توسط این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.

  • دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک:

مقداری از مراحل مثل حول دادن و انتقال محصول به تونل حرارتی دستگاه توسط اپراتور صورت می گیرد.

دستگاه شیرینگ پک مورد استفاده اکثر کارخانه ها و تولیدی های صنعتی برای شرینک انواع محصولات.

این دستگاه داری دو مدل شرینک پک رو میزی و شیرینگ پک ایستاده می باشد که برای تولیدی های کوچک و خانگی مناسب است.

دستگاه شیرینگ پک حرارتی یا خانگی که یک قطعه کوچک می باشد و برای بسته بندی های مواد غذایی در منزل استفاده می شود.

بطری های آب معدنی، نوشابه، دوغ و… نیاز به بسته بندی شیرینگ به صورت چند عددی در کنار هم دارند که با این دستگاه های نام بردخه شده در بالا بجز دستگاه دستی می توان انجام داد.

 

دستگاه شرینک پک تونلی دستگاه شیرینگ تونلی
مطالعه کنید: تفاوت شرینک پک کابینی با شیرینگ پک تونلی

کاربرد دستگاه شرینک پک

کاربرد دستگاه شیرینگ پک در کشیدن نایلون بر روی محصولاتی مانند کارتن، قوطی، شیشه، بسته بندی، شیمیایی، دارویی، غذایی، پودری، خانگی، لوازم التحریر، لوازم صوتی تصویری، قطعات خودرو، حبوبات، لوازم آشپزخانه و غیره می باشد. 

با شیرینگ کردن محصولات با توجه به اینکه پلاستیک مانع از ورود نم ، رطوبت و خیسی می شود ،بنابراین پوشش مناسبی برای محصولات می باشد.
  1. بسته بندی با دستگاه شیرینگ پک به دلیل شفاف بودن پلاستیک ،محصولات بسته بندی به خوبی قابل مشاهده است که این خود یک مزیت محسوب می شود.
  2. در کنار هم قرار گرفتن چندین محصول جهت حمل و نقل آسان و همچنین چینش مرتب آنها یکی از مهمترین مزایای شرینک پک می باشد(مانند قوطی های آب میوه ،آب معدنی،محصولات آرایشی بهداشتی)
  3. گاهی اوقات برخی از کالاها و محصولات در فروشگاه های بزرگ به دلیل بهداشتی بودن آنها مانند شامپو ها ،لوسیون ها ،انواه مواد خوراکی مانند سس ها و… با روکش شیرینگ پک پوشیده می شود
  4. از دستگاه شرینک پک جهت بسته بندی انواع کارتن، بسته نوشابه و آب معدنی،قوطی های رنگ، محصولات بهداشتی، کنسروها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. برای آشنایی با این دستگاه و مشاوره رایگان، با متخصصین ما از طریق شماره های ما در تماس باشید.

    زاگرس ماشین کرج این مژده را به شما عزیزان می دهد که دستگاه شیرینگ پک، دستگاه خشک کن میوه، دستگاه خشک کن سبزیجات، اسلایسر میوه، دستگاه شستشوی سبزیجات، دستگاه شیرینگ لیبل و سایر دستگاه های بسته بندی و ماشین آلات صنعتی را با بهترین کیفیت ومناسبت ترین قیمت به شماعزیزان عرضه می دارد.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *