ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی برنج معمولاً از استیل فولاد ضد زنگ در بسته بندی ساخته می شود، این جنس بدنه مقاوم در برابر خوردگی و طول عمر بالایی دارد. انواع دستگاه بسته بندی ساخته شده توسط زاگرس ماشین کرج کارکرد بسیار آسانی دارد و نیاز به مهندس ماهر و یا متخصص برای کار کردن با دستگاه را ندارد.

دستگاه بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج از دستگاه های مخصوص این کار استفاده می شود. این دستگاه ها همان طور که از اسمشان مشخص است ، همان دستگاه بسته بندی حجمی می باشد که برای بسته بندی این نوع محصول استفاده می شود و به دو صورت صنعتی و خانگی تولید می شود.

از دستگاه کیسه پرکن می توان برای پر کردن و بسته بندی برنج استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی برنج چیست؟

دستگاه بسته بندی برنج و دستگاه بسته بندی حبوبات از نوع دستگاه های بسته بندی توزین دار و کیسه پرکن حجمی می باشند که معمولاً برنج به صورت اتوماتیک درون کیسه ریخته می شود و به یک اپراتور جهت باز نگهداشتن دهانه کیسه نیاز است و در حالت تمام اتوماتیک به اپراتور هم نیازی وجود ندارد.

ویژگی های دستگاه:

این دستگاه دارای سنسورهای بسیار دقیقی هستند که بتوانند حجم و وزن مورد نظر شما را به صورت بسیار دقیق اندازه زده و بسته بندی های دقیقی را برای کارخانه یا کارگاه ها اندازه گیری نمایند. قابلیت وزن دهی و حجم دهی یکی از موارد بسیار مهم در دستگاه های بسته بندی برنج می باشد.

عوامل تاثیر گذار در بسته بندی برنج چیست؟

برخی از این دستگاه ها دارای نرم افزاری هستند که به صورت اتوماتیک می توانند مشکلات موجود در بسته بندی را دریافت کرده و اصلاح نمایند. عوامل بسیار مهمی در بسته بندی برنج تاثیرگذار هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نو یا دست دوم بودن دستگاه،
  • وارداتی یا ساخت داخل دستگاه (برای دستگاه های وارداتی لوازم جانبی سخت تر یافت می شوند).
  • قابلیت های دستگاه،
  • گارانتی و خدمات پس از فروش (دستگاه های تولیدی زاگرس ماشین کرج دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند).
  • اتوماتیک یا دستی بودن دستگاه.

دستگاه های اتوماتیک بسته بندی برنج

توسط دستگاه بسته بندی برنج اتوماتیک و نیمه اتومات می توان برای بسته بندی دانه ها، مواد گرانولی استفاده کرد، از این دستگاه می توان برای بسته بندی مواد مختلفی از جمله برنج ، گندم ، دانه، تخمه کدو، نمک، کود آلی ، اوره ، کود ازته، کود فسفاته ، کود پتاسیم ، پودر شوینده و مواد مشابه استفاده نمود.

امکانات دستگاه بسته بندی بسته بندی برنج

  1. پرکردن اتوماتیک کیسه های برنج با سه سرعت مختلف : کند، متوسط، سریع
  2. دارای سنسوری با دقت بالا و متر اندازه گیری هوشمند
  3. کالیبراسیون اتوماتیک و دستی، دارای پردازنده برای قطع کردن اتوماتیک دستگاه در هنگام داغ کردن و حرارت زیاد
  4. دارای شمارنده اتوماتیک برای تعداد و مقدار بسته بندی های انجام شده
  5. دارای پردازنده اندازه گیری وزن و اندازه برای کنترل وزن و اندازه بسته بندی ها که در صورت صحیح نبودن آن را تصحیح نماید

دستگاه بسته بندی برنجامکانات فوق بسته به وارداتی بودن یا داخلی بودن متفاوت بوده و می تواند در بسیاری از دستگاه ها وجود داشته باشد یا کلاً وجود نداشته باشد.

از دیگر امکانات این دستگاه ها می توان به استفاده در صنعت غذای حیوانات خانگی نیز اشاره کرد. غذای سگ و گربه را نیز می توان با این مدل دستگاه بسته بندی نموده و استفاده کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی برنج

شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی برنج و مشاوره رایگان؛ همچنین سفارش این مدل دستگاه با شماره های مجموعه زاگرس ماشین کرج به شماره تماس 02634716956 و 09123634345 تماس حاصل فرمایید. همچنین مشاورین ما از طریق واتساپ پاسخ گوش شما خواهند بود. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز کاملا مقرون و به صرفه می باشد. تمامی ماشین آلات این مرکز دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *