ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه ساشه چینی یا ساشه زن ایرانی؟

دستگاه ساشه چینی نمونه ای از ماشین آلات و انواع دستگاه پرکن می باشد که برای محصولات تک نفره پودری، مایعات، گرانولی در کشور چین طراحی و ساخته می شوند. نمونه مدل های چینی دستگاه ساشه پودری مایعات و گرانولی انواع مختلفی از قیمت ها و ویژگی ها را دارد. این دستگاه توسط واسطه ها و مراکز فروشگاهی از چین وارد می شود. از لحاظ قیمت دستگاه ساشه چینی و ایرانی بستگی به نوع مدل و قطعات به کار رفته دارد.

دستگاه ساشه چینی

دستگاه بسته بندی ساشه زن چینی به دلیل وجود واسطه، قیمت ارز، هزینه های حمل و نقل بسیار گران تر از نمونه دستگاه های ساشه مدل های ایرانی تمام می شوند و قابلیت سفارشی سازی و خدمات پس از فروش ندارند.

از لحاظ کیفی نمونه های ایرانی مجموعه سازنده دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد.

دستگاه ساشه چینی بخریم یا ایرانی؟

دستگاه ساشه ساخت ایران (مجموعه صنعتی زاگرس ماشین) نسبت به دستگاه ساشه زدارای بهترین کیفیت، ارزان ترین قیمت، سرعت بالا، منوی فارسی و صفحه نمایش لمسی، سیستم عیب یابی خودکار و بسیاری از ویزگی های مدرن و پیشرفته می باشند.

انواع دستگاه ساشه این مرکز شامل:

دستگاه ساشه چینی یا دستگاه ساشه زن ایرانی؟

دستگاه ساشه با قابلیت سفارشی سازی طبق نیاز مشتری با متریال ها و قطعات با کیفیت و گارانتی کارخانه، خدمات پس از فروش 15 ساله و خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه در زاگرس ماشین کرج.

برای دریافت قیمت دستگاه بسته بندی ها و مشاهده محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

[add_lsi_keywords id=”123″ focus=”seo tips”]

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *