ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میکسر قهوه

دستگاه میکسر قهوه چیست؟

نام دیگر دستگاه میکسر پودر قهوه، ریبون بلندر قهوه است که دارای پره های پروانه شکل است و با چرخش تمام مواد موجود در مخزن را به خوبی میکس می کند. این چرخش پره ها از وسط و کناره ها باعث می شود مواد پودری مانند قهوه به طور یکنواخت با هم ترکیب شوند تا ماده خروجی دارای درصد یکسانی از مواد پودری تشکیل دهنده باشد.

میکسر پودر

زاگرس

ماشین

دستگاه میکسر صنعتی برای مخلوط پودر قهوه و نسکافه و محصولاتی همچون کاپوچینو، کافی میکس، هات چاکلت و… کاربرد دارد. توسط این دستگاه می توانید انواع پودرهای دارویی، خوراکی، شمیایی و… را مخلوط کنید. این دستگاه را می توانید از زاگرس ماشین کرج تهیه نمائید که یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز تولید انواع دستگاه های همزن صنعتی پودر می باشد. در نهایت ماده تولید شده را توسط دستگاه بسته بندی نسکافه بسته بندی می کنید!

بهترین میکسر صنعتی پودری

مناسب انواع قهوه و نسکافه!

میکسر پودر

دستگاه میکسر صنعتی قهوه و نسکافه

یکی از دستگاه های همزن صنعتی است که برای مخلوط کردن استفاده می شود . پودرها . • اختلاط یکی از موارد رایج است. عملیات دارویی و در تهیه انواع فرمولاسیون مانند قرص ها، کپسول ها و پودرهای مرکب استفاده می شود.

مخلوط کن ریبون یا پودر مخلوط کن در کارخانه های صنعتی برای مخلوط کردن انواع پودرها با یکدیگر استفاده می شود. میکسرهای پودر دارای تیغه های کوچک و بزرگی هستند که به موازات داخل مخزن قرار می گیرند.

میکسرهای صنعتی چه کاربردهایی دارند؟

دستگاه های میکسر قهوه صنعتی در کارخانه‌های فرآوری و تولید در سراسر جهان یافت می‌شوند و اغلب برای مخلوط کردن مواد غذایی، مواد شیمیایی، داروها، آفت‌کش‌ها، محصولات خانگی، پلاستیک و مواد معدنی استفاده می‌شوند.

در مهندسی فرآیندهای صنعتی، اختلاط یک عملیات واحد است که شامل دستکاری یک سیستم فیزیکی ناهمگن با هدف همگن کردن آن است.

 

دستگاه میکسر صنعتی چه مزایا و مشخصاتی دارد؟

دستگاه میکسر صنعتی پودر قهوه و نسکافه توانایی مخلوط سازی یکنواخت انواع پودر ها با یک دیگر را دارند. شما می توانید با این دستگاه انواع پودر های مختلف دیگر را نیز به صورت کاملا یکنواخت و ساده مخلوط کنید.

این دستگاه در بسیاری از صنایع کابرد دارد. نام دیگر این دستگاه ریبون بلندر صنعتی و پودری می باشد.

برای خرید انواع دستگاه میکسر صنعتی قهوه
استعلام قیمت میکسر و همزن صنعتی قهوه

با ما تماس بگیرید:

09123634345

5/5 - (3 امتیاز)