ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی و خانگی | آسیاب گیاهان دارویی

یکی از بهترین تولیدات زاگرس ماشین دستگاه آسیاب ادویه صنعتی و خانگی می باشد. این مجموعه دستگاه های کاملی را برای خط تولید و بسته بندی و آسیاب ادویه جات ، ارائه می دهد. اگر قصد راه اندازی خط تولید ادویه دارید، انواع دستگاه پر کن، دستگاه بسته بندی و دستگاه آسیاب صنعتی ادویه را با ضمانت و قیمت مناسب فقط از ما بخواهید. (ارسال به سراسر ایران)

دستگاه آسیاب ادویه جات و آسیاب گیاهان دارویی عطاری

دستگاه آسیاب ادویه و دستگاه بسته بندی ادویه خانگی و صنعتی از مهم تریین ماشین آلات در تولید ادویه و گیاهان دارویی در خانه و کارخانه می باشد. اگر قصد راه اندازی خط تولید ادویه و گیاهان دارویی دارید ، تهیه و خرید دستگاه اسیاب کن ادویه از زاگرس ماشین کرج بهترین گزینه برای شما در سراسر ایران می باشد. این مجموعه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت دستگاه مورد نیاز شما را به صورت اختصاصی نیز طراحی و تولید می کند.

دستگاه آسیاب ادویه چیست و چگونه کار می کند؟

درمقدمه این مطلب می خوانیم که دستگاه آسیاب ادویه جات یا دستگاه آسیاب گیاهان دارویی چگونه در صنعت غذا، دارو ، آرایشی و بهداشتی توانسته‌اند نقش مهمی را ایفا کنند؟

ادویه جات انواع دانه ها، ریشه ها، پوست و یا ساقه های مختلفی هستند که مجموعه ای از طعم دهنده های غذایی را تشکیل می دهند. در اوایل پیدایش وشناختن این گونه محصولات که گاها هم خود روی بوده‌اند، برای مزه‌دار نمودن در پخت و پزهای سنتی استفاده زیادی میشد. از آنجایی که طعم و دلپذیر بودن برای طعام مشخصه‌های محیطی خود را داراست، محصولات فوق نیز برای هر کشور ویا قاره میتوانست متفاوت باشد. پس از محبوبیت این نوع ادویه ها، نیاز به دستگاه آسیاب ادویه صنعتی بیشتر شد.

انواع دستگاه آسیاب خانگی و صنعتی

دستگاه آسیاب ادویه خانگی و صنعتی یکی از بهترین روش ها برای تولید این محصولات غذایی هستند که در بین عموم مردم بسیار محبوب است. از این دستگاه می توان به عنوان دستگاه آسیاب گیاهان دارویی نیز استفاده نمود.

از دستگاه آسیاب به غیر از آسیاب گیاهان دارویی می توان به عنوان های مختلفی استفاده کرد از جمله:

  • دستگاه آسیاب قهوه،
  • دستگاه آسیاب گندم،
  • دستگاه آسیاب جو و ذرت،
  • دستگاه آسیاب عطاری،
  • دستگاه آسیاب گیاهان دارویی،
  • دستگاه آسیاب زرد چوبه ، سماق، فلفل، ادویه کاری، و…
خرید دستگاه آسیاب ادویه صنعتی

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی

مشکل عمده‌ای که در گذشته برای تولید انبوه این محصولات ومصرف را مشکل میساخت شکل و اندازه این گونه ادویه جات بود. چرا که دانه‌ها ریشه‌ها و با ایعاد بزرگ زمان زیادی را برا حل شده و در هر مصرف را در بر داشت و بر آن شدند تا آن را به صورت تکه‌های کوچک تر در بیاورند. با آسیاب های سنگی این کار را در ظرفیت‌های کم و مصارف روزانه انجام میدادند و یا هاونگ‌های سنگی که با کوبیدن بر روی گیاه ریشه و یا ساقه آن را خرد میکردند. و این کار هم زمان زیادی را در برداشت و کاری بسیار دشوار بود. از این رو برای سهولت و آسان نمودن این موضوع دستگاه آسیاب ادویه تا به امروز به روش‌های متعددی تغییر کرده ست.

همین موارد باعث شد که نیاز به دستگاه آسیاب ادویه صنعتی و دستگاه آسیاب گیاهان دارویی عطاری به شدت احساس شود. امروز زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه آسیاب صنعتی می باشد که در سراسر ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این دستگاه کاملا با بهترین نمونه های خارجی رقابت می کند.

دستگاه آسیاب گیاهان دارویی و ادویه جات می توانند بعد از استفاد از دستگاه خشک کن ، گیاهان خشک شده دارویی و ادویه ای را به سرعت برای شما آسیاب کنند. 

دستگاه آسیاب گیاهان دارویی

دستگاه آسیاب ادویه خانگی

انواع دستگاه آسیاب ادویه خانگی برای تولید ادویه جات و آسیاب گیاهان دارویی در زاگرس ماشین کرج تولید می شود که کاملا برای آسیاب در منزل ساخته شده است و با توجه به ابعاد و اندازه نسبتا کوچک تر می تواند به صورت صنعتی برای تولید شما انواع مختلف مواد غذایی و گیاهان را آسیاب کند. کیفیت، قطعات اصل و درجه یک، سرعت بالا، مقاومت و… از جمله ویژگی های این محصول در زاگرس ماشین می باشد.

اگر قصد کاشت و راه اندازی خط تولید ادویه جات و گیاهان دارویی را در منزل خود دارید، دستگاه آسیاب ادویه خانگی برای شمنا بهترین گزینه است.برای خرید دستگاه آسیاب خانگی همین حالا با شماره تلفن های درج شده در سایتتماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنیم.

خرید دستگاه آسیاب ادویه عطاری

بسیاری از عطاری ها در داخل مغازه و یا کارگاه خود برای تولید و دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی نیاز به دستگاه آسیاب ادویه دارند. یکی از بهترین تولید کنندگان این دستگاه در سراسر ایران، زاگرس ماشین کرج می باشد. نهایت دقت و بکار بردن قطعات با کیفیت در تولید و ساخت دستگاه آسیاب ادویه باعث شده تا مشتریان و تولید کنندگان نهایت رضایت را از ماشین آلات ما داشته باشند. بیشترین مشتریان دستگاه آسیاب ادویه عطاری ها می باشند. خرید این دستگاه از ما بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد و از تولید به مصرف می باشد.

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی برای عطاری و خط تولید

دستگاه آسیاب ادویه برای پودر کردن انواع زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل و… مورد استفاده قرار میگیرد.دستگاه آسیاب ادویه در ظرفیت‌های گوناگون متناسب با نوع نیازها ساخته شده است و در صنعت میتوانید از آن استفاده کنید .

افرادی که در زمینه‌ی تولید زردچویه ، هل ، دارچین ، فلفل ، زنجفیل آرد نخود و … فعالیت دارند میتوانند این مواد را در دستگاه آسیاب ادویه پودر کنند و پس از آن بسته‌بندی نمایند تا سود بالایی از محصول به دست آورید.

برای پودر کردن و آسیاب ادویه‌ها به صورت کاملا یک دست باید دستگاه آسیاب ادویه را تهیه نمایید.

نحوه‌ی کار با دستگاه آسیاب ادویه بسیار راحت میباشد و این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید هر نوع موادی را به کمک آن آسیاب و پودر کنید و محصولی یک دست را به دست آورید.

این دستگاه محصولات را به گونه‌ای آسیاب میکند که موادی نرم و لطیف به دست آورید و از طریق مخزن و دریچه ورودی این دستگاه میتوانید محصولات را برای آسیاب به داخل دستگاه منتقل نمایید.

همچنین این دستگاه دارای جنس مرغوب است و از با کیفیت‌ترین استیل و آهن ساخته شده است و کارکرد و عملکرد آن فوق العاده است.

قابلیت حمل و نقل و جابه‌جاکردن این دستگاه بسیار آسان است و به راحتی میتوانید این دستگاه را در محل تولیدی خود مورد استفاده قرار دهید

حتما بخوانید: دستگاه خشک کن گیاهان دارویی و عطاری .

مزایای خرید دستگاه آسیاب ادویه

مزایای خرید دستگاه آسیاب ادویه جات زاگرس ماشین کرج

آسیاب ادویه در گذشته بسیار زمان بر و خسته کننده بود اما امروزه با وجود دستگاه‌های صنعتی این امر بسیار آسان شده است. و در کسری از دقیقه حجم بالایی از محصول شما به صورت یکدست پودر و آسیاب میشود.

  • از مهم ترین ویژگی این محصول کاربری آسان آن میباشد.
  • به کارگیری حداقل از نیروی کار و صرفه جویی در هزینه ها.
  • برخورداری از کمترین هزینه‌ی تعمیر و نگهداری.
  • این دستگاه بسیار قدرتمند است.
  • و همچنین این دستگاه بسیار مقاوم است.
  • قابلیت شستشو برای این دستگاه وجود دارد و توری‌های دستگاه قابل تعویض میباشند.
  • قابلیت تیز شدن تیغه‌ها به صورت مجدد نیز وجود دارد.
  • دقت و کارایی این دستگاه بسیار بالاست.

دستگاه آسیاب ادویه جات، دستگاه آسیاب گیاهان دارویی

دستگاه اسیاب ادویه جات

زاگرس ماشین کرج تولید کننده انواع دستگاه آسیاب ادویه جات در ظرفیت‌های مختلف برای پودر کردن محصولاتی مانند زردچوبه، دارچین، زنجبیل و انواع ادویه های خوراکی و دانه های خوراک دام و طیور میباشد.

اهمیت بالای ادویه در غذاهای ایرانی برای طعم و خاصیت این مواد در صنعت غذا این امکان را برای واحدهای کوچک و بزرگ تولیدی فراهم نموده است تا بتوانند در راستای نیازهای غذایی جامعه گامی بردارند.

دستگاه آسیاب ادویه چکشی

این مدل دستگاه آسیاب گیاهان دارویی در انواع مختلف به نسبت ظرفیت در زاگرس ماشین کرج ساخته و تولید میشود که به آنها اشاره‌ای خواهیم داشت.

نسبت تولید آسیاب ادویه جات چکشی به تعداد تیغه‌هایی که بر روی محور آسیاب تعبیه شده است این تیغه‌ها که از جنس فولاد سخت میباشد برخورد با دانه‌ها یه ریشه‌ها میباشد که در مواجه شدن محول با تیغه عمل پودر شدن محصول اتفاق می افتد.

حال با این موضوع که درصد پودر شدن محصول به خروجی ماشین آسیاب دارد، و زاگرس ماشین توانسته تا در هر سایزی به لحاظ ریز و درشت بودن ادویه آن را تنظیم نماید.

در ظرفیت‌های بالا از 200 کیلو گرم تا 1 تن دیگر نمیتوانیم با ورودی برق 220 ولت این ماشین را راه اندازی نماییم. به این دلیل که توان الکترو موتور به نسبت ظرفیت موجود تعیین میگردد.

این مدل دستگاه آسیاب گیاهان دارویی بنا به درخواست میتواند با ماتریال های مختلف ساخته شود.

مثال : برای دانه های خوراک دام اکثر تولید کنندگان از جنس آهن استفاده میکنند ولی برای دستگاه آسیاب زردچوبه ، دستگاه آسیاب فلفل سیاه، زنجبیل، زیره، رازیانه، هل، دارچین، فلفل قرمز، میخک و دانه‌هایی که در سبد غذایی وجود دارد میتوان با جنس استنلس استیل که منع بهداشتی نداشته باشد تولید شود.

در آسیاب‌هایی با ظرفیت بالای 700 کیلو گرم پیشنهاد میشود که از سیکلون و غبار گیر جهت تخلیه خروجی محصول استفاده نمود.

دستگاه بسته بندی ادویه جات

ادویه جات پس از آسیاب شدن میتوانند در دستگاه میکسر پودر با همدیگر مخلوط شوند تا برای بسته‌بندی به دستگاه بسته‌بندی ادویه‌جات که میتواند در سلفون تا وزن های 1.100 گرم بسته بندی کند هدایت شود.

و یا در خطی دیگر که شامل دستگاه قوطی پرکن پودری و یا همان قوطی پرکن ادویه میباشد برای ظروف هایی از قبیل پت، شیشه‌ای و فلزی هدایت شود.

دستگاه آسیاب دستگاه آسیاب گیاهان دارویی پروانه ای

دستگاه آسیاب ادویه یا دستگاه آسیاب گیاهان دارویی پروانه ای نیزدر پودر کردن ادویه‌جات از قبیل سبزیجات، مانند گیشنیز، جعفری، شوید، و ادویه هایی که بافت سختی ندارند مورد استفاده قرار میگیرد. تفاوت این دو مدل ماشین در نوع ضربه زدن بر محصول است ، که در نوع چکشی آن

تیغه های هرزگرد وقتی به چرخش در میآیند نیرویی مضاعف بر نیروی چرخشی بر جنس سخت وارد نمود و آن را خرد مینمایند، ولی در نوع پروانه ای آن سیستم چرخش هرزگرد نیست و فقط پره‌های مستقیم ضربات را وارد میکنند و اینگونه است که نمونه های این ماشین برای محصولات مختلف به نوع جنس ساخته می شود.

5/5 - (7 امتیاز)

یک پاسخ

  1. قیمت دستگاه آسیاب ادویه جات صنعتی و قیمت دستگاه آسیاب چکشی ادویه را برای من اس ام اس کنید 0912*******

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *