ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه پرکن و دربند شیشه (قطره چکان + اسپری)

دستگاه پرکن و درب بندی بطری قطره چکان شامل بطری تغذیه میز چرخشی، دستگاه بطری پرکن (اتوماتیک یا نیمه اتومات)، پمپ های آب پاش تغذیه خودکار (قطره چکان شیشه ای)، دربندی، برچسب زدن و میز جمع آوری بطری می باشد.

این خط تولید پرکن قطره و اسپری شامل میز تغذیه بطری، پرکننده پمپ پریستالتیک، پمپ آب پاش تغذیه (قطره‌کن شیشه‌ای)، درب بند، درپوش بطری سروو، برچسب‌زنی و میز جمع‌آوری بطری است.

دستگاه قطره پرکن
دستگاه قطره پرکن

دستگاه پرکن قطره

دستگاه پرکن پماد اتوماتیک سینگ (دو سر) از فناوری رابط انسان و ماشین کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) مجهز به سوئیچ مسیر فوتوالکتریک وارداتی از کره استفاده می کند که برای پر کردن محصولات پماد، قطره، اسپری قطره، مواد دارویی و… در صنایعی مانند پماد، فرآورده های روغنی، شربت مناسب است.

حتما بخوانید: دستگاه کیسه پرکن.

شامپو، بشامل و آب میوه و غیره. نازل پرکننده به طور خودکار داخل بطری قرار می گیرد تا پر شدن را انجام دهد و سپس به سرعت بالا می رود که می تواند حباب های هوا را کاهش دهد.

دستگاه قطره پرکن

این محصول عملکردهای الکتریکی و پنوماتیکی را با طراحی معقول، عملکرد پایدار، کمیت دقیق، سطح میز شیشه ای، تغذیه خودکار بطری، عملکرد ثابت بدون سر و صدا، کنترل سرعت الکتریکی تا سرعت پر شدن و حجم پر شدن و نگهداری و تمیز کردن راحت، یکپارچه می کند.

دستگاه پر کن بطری کوچگ قطره چکان
قطره پرکن

دستگاه پر کن قطره نیمه اتوماتیک mini-pinch

دستگاه پر کن بطری mini-pinch زاگرس ماشین دستگاه پرکننده ای که برای پر کردن محلول های آبی، روغن های نازک و سبک مناسب تر است. مینی پینچ اتومات، یک بطری پرکن حجمی با جریان شش نازل است که دارای سرعت پر شدن حداکثر شش اونس در ثانیه است. بسته به گزینه های پمپ، نمایه سازی بار کاری اپراتور را کاهش می دهد و یک ویژگی حافظه کار قوی با صفحه نمایش لمسی پیشرفته اضافه می کند.

دستگاه های پرکن مختلفی در این مجموعه تولید می شود؛ که بهتر است برای مشاوره تخصص و راهنمایی انتخاب دستگاه قطره پرکن ، از طریق راه های ارتباطی و شماره تلفن های درج شده در سایت با مشاوران ما تماس بگیرید.

اپراتور می تواند یک سینی بطری را با یک دکمه پر کند. دستگاه یک ردیف از شش بطری را پر می کند و به طور خودکار به ردیف بعدی می رود و تا بیست ردیف تکرار می کند. مینی پینچ نمایه سازی خودکار می تواند ظروف بین 5 تا 475 میلی لیتر را پر کند.

دستگاه‌های بطری پرکن تمام اتوماتیک زاگرس ماشین با قابلیت پایه رومیزی قابل تنظیم، میله پرکننده خودکار، تنظیم‌کننده‌های کنترل جریان جداگانه، شش نازل پرکننده فولاد ضد زنگ، لوله‌های سیلیکونی و وینیل مواد غذایی، سیستم دریچه پینچ، ریزپردازنده آسان و پمپ ارائه می‌شوند.

قیمت دستگاه پرکن بطری چند نازل

دستگاه پرکن قطره ای تمام اتومات

Auto Mini Pinch یک دستگاه پرکن قطره ای تمام اتومات با جریان زمان‌دار خودکار است که می‌تواند مایعات رقیق آب را تا روغن‌ها و کرم‌های سبک با سرعتبسیار بالا به صورت تمام اتوماتیک پر کند. حداقل قطعات به کار رفته در تولید این دستگاه پرکنقطره را برای پر کردن بهداشتی محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند.

دستگاه قطره پر کن
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *