ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شیرینگ پک کابینی (قیمت + خرید)

زاگرس ماشین کرج؛ بهترین و قدمتی ترین مرکز تولید ماشین آلات صنعتی، دستگاه بسته بندی و انواع دستگاه شیرینگ پک کابینی و تونلی (shrink machine) می باشد. دستگاه شیرینک کابینی و دستگاه شیرینگ پک تونلی به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در ابعاد و سرعت های متفاوت با کارایی و ویژگی های اختصاصی و هماهنگ با نیاز مشتری، در این مجموعه طراحی و تولید می شود. بسته بندی و شرینک پک نمودن انواع جعبه ها، کارتن، قطی کنسرو، بطری ها، بسته بندی آب معدنی و نوشیدنی ها، کتاب، شیشه و… در نایلون های شیرینگ از جنس پلی اتیلن، POF و PVC توسط این دستگاه صورت می گیرد. دستگاه شیرینگ خانگی کابینی به صورت ایستاده و رو میزی می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی و خرید آن در زاگرس ماشین، با مدیر فروش این مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمائی کنیم.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی

قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی و خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی در زاگرس ماشین بسیار مقرون بصرفه خواهد بود، زیرا هیچگونه واسطه ای در خرید وجود ندارد و مالیات و ارزش افزوده از محصولات حذف شده است. بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی در ایران را از زاگرس ماشین بخواهید.

با استفاده از دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی قادر خواهید بود تا تعدادی محصول که نیاز به بسته بندی پایدار و مقاوم تر هستند، از لحاظ تعادل و حفاظت در کنار یکدیگر شرینک کنید. مثل بطری های آب معدنی، نوشابه، کنسرو و… با کمک شیرینگ پک کابینی محصولات شما نه تنها در برابر عوامل و آسیب های فیزیکی محافظت می شوند بلکه بسته بندی های با ظاهری زیبا تر خواهید داشت. برای استعلام قیمت دستگاه شیرینگ کابینی با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی.

خرید دستگاه شیرینگ پک کابینی

خرید دستگاه شیرینگ پک کابینی یکی از نیاز های کارخانه جات، کارگاه های تولید کوچک و بزرگ، کارگاه ها و کسب و کار های خانگی و… می باشد. اگر به این دستگاه نیاز دارید بهترین گزینه مجموعه صنعتی و قدیمی زاگرس ماشین کرج است. این مجموعه صنعتی با سالها تجربه و تخصص در زمینه طراحی و ساخت دستگاه شیرینگ کابینتی، آماده معرفی و ارائه بهترین محصولات به شما عزیزان است.

دستگاه شیرینگ پک کابینی برای کشیدن سلفون، نایلکس یا نایلون شیرینگ به دور محصولات مختلف می باشد. هنگامی که این نایلون ها با ضخامت های مختلف ضخیم و نازک به دور محصول قرار میگیرد؛ باید به دستگاه شیرینگ وارد شود و با حرارت تنظیم شده این دستگاه، تبدیل به یک بسته بندی نایلونی مقاوم می شود و به لایه های بیرونی بسته بندی پوشش می دهد. این عمل باعث محافظت از محصولات و بسته بندی ها می شود.

مشخصات فنی و ظاهری دستگاه

ابعاد این دستگاه با توجه به نیاز مشتری متغیر است و در سایز های (55 در 40) – (60 * 45) – (15* 40 * 55) – (20* 40 * 55) و… در زاگرس ماشین طراحی و ساخته می شود. این دستگاه به صورت اتوماتیک، نیمه اتومات ، دستی، خانگی، صنعتی، رومیزی، ایستاده، تک سوز، دوگانه سوز، مینی شیرینگ، دستگاه شیرینگ پک کابینی تونل دار و… تولید می شود.

مزایای دستگاه شیرینگ پک کابینی

از مزایای دستگاه شیرینگ پک کابینی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دستگاه شیرینگ کابینی باعث زیبایی، محافظت و و استحکام بسته بندی محصولات می شود.
  • ارزان قیمت بودن این دستگاه نسبت به دیگر مدل ها، از مزایای بسیار مهم شیرینگ کابینی می باشد.
  • شیرینگ پک کابینی مجهز به دربشفاف و ضد ضربه است که در برابر حرارت مقاوم است.
  • چرخ های گردشی مجهز به ترمز حرکت و جابجایی آن را راحت تر کرده است.
  • ابعاد کوچک این دستگاه حمل و نقل دستگاه را ساده تر کرده است.
  • یکی از مزایای خوب این دستگاه، امکان نصب تاریخ زن روی آن است.
  • استفاده و نحوهکار با دستگاه شیرینگ پک کابینی یکی از مزایای این دستگاه می باشد.
  • دستگاه شیرینگ پک کابینتی مجهز به تایمر برای کنترل دما و مدت بسته بندی و شیرینگ محصول می باشد.

انواع دستگاه شیرینگ پک کابینی

مدل های مختلفی از دستگاه شیرینگ پک کابینی در زاگرس ماشین وجود دارد و تولید می شود. اما در کل دو نوع دستگاه شیرینگ کابینی (رو میزی و ایستاده) داریم که به شرح زیر است:

دستگاه شیرینگ پک کابینی قیمت و خرید

دستگاه رومیزی شیرینگ پک رو میزی

دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی به دلیل ابعاد و اندازه کوچک اش، برای استفاده در منزل، رستوران، کارگاه های کوچک، خانه و… کاربرد مناسب تری دارد. نحوه استفاده از آن به این صورت است که: بسته یا محصول پس از قرار گرفتن در آن و بسته شدن درب دستگاه، فیلم یا لفاف از جنس سلفون یا نایلون با مواد PVC به دور محصول پیچیده می شود و با حرارت تولید شده، جمع می شود و به اسطلاح شیرینگ صورت می گیرد.

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ رو میزی

معمولا مشخصات این دستگاه با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است؛ اما به طور کلی مشخصات زیر را می توان برای دستگاه شیرینگ پک رو میزی در نظر داشت:

سیستم و مکانیزم:الکترومکانیک – پنوماتیک
فیلم (نایلون و سلفون):PVC ، POF
سوخت دستگاه:برقی
نوع عملکرد دستگاه:حرارتی
برق دستگاهتک فاز – سه فاز
جنس بدنه دستگاهاستاتیک و ضد ضربه با رنگ قرمز و سفارشی.

دستگاه شیرینگ پک ایستاده

دستگاه شیرینگ کابینی ایستاده مدل دیگر این دستگاه می باشد. این مدل دستگاه به صورت ایستاده با چرخ های گردان و ترمز دار ساخته می شود. جابجایی و انتقال این دستگاه ایستاده ساده تر از رو میزی می باشد و با هول دادن به هر جایی منتقل می شود. نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی ایستاده بسیار آسان است. 1- بسته یا محصولات خود را در نایلون شیرینگ یا فیلمقرار می دهید. 2-آن را درون دستگاه یا کابین شیرینگ قرار می دهید. 3-درب کابین دستگاه را می بندید. کار تمام است؛ بعد از مدتی بسته بندی محصول شما با پوشش شیرینگ شده محصول شما آماده است.

مشخصات شیرینگ پک ایستاده

معمولا مشخصات دستگاه شیرینگ ایستاده با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است؛ اما به طور کلی مشخصات زیر را می توان برای دستگاه شیرینگ پک ایستاده در نظر داشت:

سیستم و مکانیزم:الکترومکانیک – پنوماتیک
فیلم (نایلون و سلفون):PVC ، POF
سوخت دستگاه:برقی، دوگانه سوز
نوع عملکرد دستگاه:حرارتی
برق دستگاهتک فاز – سه فاز
جنس بدنه دستگاهاستاتیک و ضد ضربه با رنگ قرمز و سفارشی.

همین حالا برای خرید، استعلام قیمت، مشاوره تخصصی و… از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام نمائید و با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمائی کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *