ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه قوطی پرکن پودری نوعی از انواع دستگاه پرکن پودری می باشد که قادر است انواع مواد پودری و ادویه جات مختلف مثل: نمک، فلفل، پودر قهوه، پودر شیر، پودر شوینده و بهداشتی، مواد دارویی، پودر پروتئین و کربو هیدرات، مواد گرانولی، غلات، حبوبات، خشکبار، پودر لباسشویی شکر، پودر ژله، مواد شیمیایی و دارویی را در قوطی های پلاستیکی و فلزی بسته بندی کند. قیمت دستگاه قوطی پرکن پودری در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود؛ این دستگاه در مدل های تمام اتوماتیک و نیمه اتومات خانگی طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه قوطی پرکن پودری

دستگاه قوطی پرکن پودری چیست و چگونه کار می‌کند؟

دستگاه قوطی پرکن پودری که به دستگاه قوطی پر کن ادویه جات نیز معروف است. مناسب جهت پرکردن انواع قوطی‌های فلزی دهانه کوچک، دهانه گشاد، قوطی‌های پلاستیکی، پت و انواع بسته‌های سه سر دوخت و پاکتی برای بسته بندی ادویه جات و انواع محصولات مشابه می‌باشد.

با این دستگاه می‌توان انواع مواد پودری از جمله ادویه جات همانند فلفل سیاه، زردچوبه، دارچین، زنجبیل، نشاسته، وانیل، بکینگ پودر، جوش شیرین، آرد و انواع مواد شیمیایی پودری را با دقت بسیار بالا و توزین مناسب بسته بندی کرد.

انواع قوطی پرکن پودری

قوطی پرکن ها انواع مختلفی دارند از جمله توزین پودر، مدل حجمی و… برای انواع مواد پودری، جامدات، مایعات، ادویه جات، حبوبات و خشکبار، دارویی، شمیایی، غذایی کشاورزی، محصولات محلی و… از جمله مدل ها و نمونه های انواع قوطی پرکن هستند!

  • دستگاه قوطی پرکن حبوبات و خشکبار
  • دستگاه پرکن پودری دستی و خانگی
  • دستگاه قوطی پرکن پودری و ادویه جات
  • دستگاه قوطی پرکن کنسرو و مایعات
  • پرکن قوطی توزین پودر (تک توزین، 2 توزین و..)
  • دستگاه قوطی پرکن خانگی و صنعتی و…

قوطی پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه قوطی پرکن پودری نیمه اتوماتیک یکی از مدل های محبوب انواع دستگاه پرکن پودری نیمه اتومات می باشد. همین حالا می توانید با شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات کامل راجب این دستگاه اعم از مشخصات، قیمت، نحوه خرید و نمونه کار های آن را دریافت کنید.

قیمت قوطی پرکن پودری نیمه اتوماتیک
قوطی پرکن پودر ادویه جات تمام اتوماتیک

قوطی پرکن پودری تمام اتومات

این دستگاه درواقع یکی از مدل های انواع دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک هست که برای بسته بندی های قوطی استفاده می شود. این دستگاه به صورت تمام خودکار، انواع قوطی های فلزی، پلاستیکی، جعبه ای و… را از مواد پودری مثل ادویه جات پر می کند. برای بسته بندی و خطوط تولیدی صنعتی مناسب است.

فیلم کارکرد دستگاه پر کن قوطی پودری

در ویدئو های زیر می توانید عملکرد دستگاه قوطی پرکن ادویه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتومات ساخته شده توسط زاگرس ماشین را مشاهده نمائید. این دستگاه در انواع مدل ها و با تکنولوژی های پیشرفته و مدرن طراحی و ساخته می شوند. برای آشنایی و مشاهده دیگر نمونه کار ها و دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید بهترین گزینه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مدل اتوماتیک:

در این ویدئو یکی از نمونه کار های قوطی پرکن تمام اتومات را مشاهده نمائید:

نمایش ویدیو درباره ویدیو نحوه عملکرد دستگاه قوطی پر

مدل نیمه اتوماتیک:

در این فیلم می توانید عملکرد قوطی پرکن نیمه اتومات را مشاهده کنید:

قوطی پرکن پودری خانگی

مدل خانگی یای دستی این ماشین درواقع مدل دستگاه پرکن پودری کوچک می باشد که به صورت نیمه اتومات برای تولیدات خانگی به کار می رود. از این دستگاه ادویه پرکن خانگی می توان برای بسته بندی و تولید انواع ادویه جات، نمک، فلفل، شکر، قهوه، پودر پروتئین و… استفاده کرد. قیمت ارزان، کارایی بالا، کیفیت خوب، سرعت بالا و… از جمله مزایای این دستگاه می باشد.

موارد مصرفی دستگاه بسته بندی قوطی پر کن:

با دستگاه فوق می‌توان انواع مواد پودری از جمله ادویه جات مثل: فلفل سیاه، زردچوبه، دارچین، زنجبیل، نشاسته، وانیل، بکینگ پودر، جوش شیرین، آرد و انواع مواد شیمیایی پودری را با دقت بسیار بالا و توزین مناسب بسته بندی کرد.

دستگاه قوطی پرکن پودری از نظر سخت افزاری و کارایی همانند دستگاه قوطی پرکن ادویه می‌باشد، که در جهت بسته بندی انواع پودر مانند ادویه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از  قیمت دستگاه پر کن ادویه با زاگرس ماشین کرج تماس بگیرید.

این دستگاه قابلیت توزین، پر کردن و بسته بندی مواد پودری از 20 گرم تا 50 کیلوگرم را دارد و بنا به ظرفیت مدل‌های آن متغیر می‌باشد. این دستگاه بسیار باکیفیت، پیشرفته وکاربردی می باشد.

از 20 گرم تا 2 کیلوگرم، از 2 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم و از 20 کیلویی تا 50 کیلویی مدل‌های ماشین آلات خط تولید ادویه می‌باشد، که در زاگرس ماشین کرج طراحی و ساخته می‌شود و بنا به درخواست خریدار به صورت اتوماتیک و یا پدالی تولید می‌شود.

عمدتا از دستگاه فوق در بخش صنایع غذایی استفاده می‌شود، اما دستگاه‌های طراحی شده در این شرکت قابلیت استفاده در مواد و صنایع شیمیایی را نیز دارد.

قیمت دستگاه قوطی پرکن ادویه جات پودری

عملکرد دستگاه قوطی پر کن پودری:

اساس عملکرد این دستگاه سیلندر و ماردون می‌باشد. که با تنظیم تعداد چرخش می‌توانیم. وزن دل‌خواه خود را با دقت بالا در این دستگاه به دست آوریم.

جهت تامین مواد مورد نیاز دستگاه در ابتدای خط دستگاه بالابر پودری (ماردون) نصب می‌شود. ظرفیت مخزن بالابر پودری حداکثر سه تن (بنا به درخواست خریدار افزایش می‌یابد) می‌باشد. تمام سطوح در تماس با مواد بر طبق استاندارد و اصول بهداشتی از جنس استنلس استیل می‌باشد.

دستگاه قوطی پر کن پودری قابلیت لینک شدن و هماهنگی با دستگاه درب بند قوطی، دستگاه ردیف کن قوطی و میز ترافیک را دارد.

عملکرد دستگاه الکترومکانیک و پنوماتیک می‌باشد. در تابلو برق آن از ابزار دقیق و با کیفیت بالا برای کارکرد بهتر دستگاه استفاده شده است. رنگ دستگاه الکترو استاتیک مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است. جوش‌های دستگاه از نوع آرگون بوده که در ظرافت و مستحکم بودن دستگاه نقش مهمی دارد.

مشخصات فنی

مشخصات فنی انواع دستگاه قوطی پرکن پودری به طور کلی:

سیستم پرکن تک توزین الی 10 توزین با لودسل و ترازوی دیجیتال دقیق
نوع عملکرد قوطی گیر تمام اتومات – نیمه اتوماتیک
قابلیت های هوشمند قابلیت کنترل و تنظیم سرعت بسته بندی
مجهز به سیستم سیستم های PLC – HMI صفحه نمایش لمسی دو زبانه
ابعاد دستگاه (طول*عرض*ارتفاع) 300* 150* 200 سانتی متر (متغیر طبق نیاز مشتری)
وزن دستگاه 150 الی 550 کیلوگرم
برق مورد نیاز تک فاز و سه فاز
نوع مکانیزم الکترومکانیکی و پنوماتیک
سرعت بسه بندی 3 الی 25 قوطی در هر 1 دقیقه
جنس بسته بندی ها قوطی های پلاستیکی، مقوایی، شیشه ای، فلزی

خرید و قیمت دستگاه قوطی پرکن پودری

شما می‌توانید جهت خرید دستگاه قوطی پر کن پودری و دریافت قیمت دستگاه پرکن قوطی پودری با مشاورین و کارشناسان فروش زاگرس ماشین کرج تماس حاصل نمایید. ما به شما تضمین می کنیم که تمامی ماشین آلات صنعتی و دستگاه های این مرکز دارای بهترین کیفیت و درجه یک ترین قطعات هستند.

سرعت بالا، جنس بدنه عالی، عمر بالا، تامین قطعات توسط کارخانه، 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پشتیبانی و… از ویژگی های محصولات این مجموعه هستند. قیمت دستگاه قوطی پرکن پودری در این شرکت کاملا مقرون و به صرفه است زیرا خرید به صورت مستقیم و تولید به مصرف می باشد و هیچ واسطه فروشی در این میان نخواهد بود.

بسته بندی پرکن (ساشه، قوطی پرکن، کیسه پرکن، توزینی و..(
4.8/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *