ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خاکه گیر (خاک گیر دانه + حبوبات + خشکبار)

دستگاه خاکه گیر برای جدا سازی، سورت، الک و غربال انواع محصولات دانه ای (جو، گندم، غلات، حبوبات، خشکبار و…). این دستگاه با استفاده از مکانیزمی که دارد باعث جداسازی سنگ ریزه، خاک، گرد و غبار و… اضافیات محصولات دانه ای میشود. این نوع محصولات دانه ای قبل از تولید نیاز به طی کردن مراحلی دارند که یکی از این مرحله ها استفاده از دستگاه خاکه گیر است.

دستگاه خاکه گیر قرمز و نقره ای برای جدا سازی و خاکه گیری گندم و لپه و دانه های ذرت و غلات

دستگاه خاکگیر چیست و چه کاربردی دارد؟

از دستگاه خاک گیر معمولا در خط تولید و بوجاری حبوبات، خاکه گیری گیاهان دارویی، خاکه گیر میوه خشک و خشکبار و… استفاده می شود. همچنین از دستگاه خاکه گیر (دستگاه سرند) می توانید در انواع خط تولید قند شکسته برای جداکردن خاک قند از قند حبه ای پس از مرحله کار با دستگاه قند خرد کن و شکسته شدن قند ها استفاده نمود.

یکی از دستگاه های مهم در خط تولید و بسته بندی دلستر نیز، دستگاه خاک گیر می باشد که بعد از جدا سازی سبوس جو توسط دستگاه پوست گیر جو نیاز به جداسازی و خاکه گیری دارد.

این دستگاه در بسیاری از خطوط تولید استفاده می شود مثل: خط تولید حبوبات ، خشکبار، گندم و جو، خط تولید نان، نخود، لوبیا، عدس، خط تولید میوه خشک و… بسیاری از خطوط دیگر.

قیمت و خرید دستگاه خاکه گیر

برای خرید دستگاه خاک گیر و استعلام قیمت دستگاه خاکه گیر می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را ارهنمایی کنند. زاگرس ماشین قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی در ایران می باشد.

خرید دستگاه خاک گیر

برای خرید دستگاه خاک گیر از بهترین مرکز تولید کننده دستگاه خاکه گیری در سراسر ایران کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز آماده ارائه مشاوره تخصصی، راهنمایی های لازم، معرفی دستگاه و ارائه لیست قیمت ها هستند. شکاره های تماس با مجموعه زاگرس ماشین:

مشاوره خرید: 09123634345

دفتر فروش:    02634716956

تلفن کارخانه: 02634716952

خدمات:       09336852585

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *