ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شرینک پک تونلی | دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شرینک پک تونلی یا دستگاه شیرینگ تونلی نوعی از ماشین آلات شیرینگ پک می باشند که در زمینه بسته بندی محصولات و کالا ها یا بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرند. احتمالا آگاهی دارید که دستگاه های شیرینگ تونلی کاربرد های بسیار مهم و زیادی در بسته سازی نهایی محصولات مختلف دارند. این دستگاه دارای انواع متعددی از مدل ها می باشد.

دستگاه شرینک پک تونلی دستگاه شیرینگ تونلی
دستگاه شرینک پک تونلی دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شرینک پک تونلی (شیرینگ تونلی) چیست؟

دستگاه شیرینگ تونلی یکی از انواع شیرینگ پک ها می باشد که دارای سه مدل تمام اتومات، نیمه اتوماتیک و دستی یا خانگی می شود. دستگاه شرینک پک تونلی طوری طراحی و ساخته شده است که ابتدا نایلون یا انواع رول شیرینگ را به دور محصولات یا بسته ها می پیچد سپس با عبور دادن محصولات به سمت تونل یا منبع حرارتی اش یا تعدادی از محصولات (به طور مثال ۶ عدد آب معدنی) ابتدا پلاستیک بر روی آن کشیده می‌شود. سپس با استفاده از حرارت ملایم که می تواند به صورت تابشی توسط هیتر یا حرارت بخار آب داغ باشد، محصول را شیرینگ می‌کند.

دستگاه شرینک پک تونلی

شیرینگ پک های تونلی می توانند بهترین گزینه ها برای بسته بندی انواع گوناگونی از کالا ها باشند؛ این موضوع سبب گردیده تا انواع این ماشین آلات در بخش خود بسیار مهم بحساب بیایند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل و جامع به بررسی مشخصات، کاربرد ها، انواع، خرید و قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی بپردازیم. با ما همراه باشید!

خرید دستگاه شیرینگ تونلی

این دستگاه نیز همانند سایر ماشین آلات و دستگاه بسته بندی با توجه به نوع کالا و محصولات، ابعاد، حجم، اندازه و زمان بسته بندی طراحی و ساخته می شود. شرکت ماشین سازی زاگرس ماشین با سال ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی، ساخت و تولید دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتومات، نیمه اتوماتیک، و خانگی آماده ثبت سفارش انواع این ماشین آلات و دستگاه ها می باشد. تمامی ماشین آلات ساخت زاگرس ماشین دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی دریافت کنید.

قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی

انواع مختلف این ماشین آلات صنعتی اعم از: دستگاه شیرینگ پک دستی، دستگاه شیرینگ پک، قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی، دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک ، دستگاه شیرینگ پک تونلی دست دوم، دستگاه شیرینگ پک کابینی و… نیز در این مجموعه به بهترین شکل و با کیفیت تولید می شود. برای استعلام قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما علاوه بر ارائه لیست قیمت دستگاه شرینک پک تونلی به شما مشاوره تخصصی در زمینه خرید بهترین مدل این دستگاه ارائه دهند.

انواع مدل ها

دستگاه شرینک پک تونلی دارای مدل هایی از جمله موارد زیر می باشد:

  • دستگاه شرینک پک تونلی تمام اتومات
  • دستگاه شرینک پک تونلی نیمه اتوماتیک
  • دستگاه شرینک پک تونلی خانگی و کوچک.

دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

دستگاه شرینک پک تونلی نیمه اتوماتیک معمولا در تولیدی ها و کارگاه های کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد. کوچک بودن ابعاد و کم حجم بودن این دستگاه برای مکان های خانگی و کارگاهی امتیاز محسوب می شود. این دستگاه به کمک یک اپراتور نیاز دارد تا بسته ها و محصولات را به طرف تونل هول بدهد بفرستد و باقی مراحل توسط خود دستگاه صورت می گیرد.کیفیت بسته بندی این دستگاه هیچ تفاوتی با مدل تمام اتوماتیک خودش ندارد.

مدل های شیرینگ پک گازی و شرینک پک تونلی برقی این دستگاه و همچنین مدل دوگانه سوز آن موجود است که با توجه به نیاز مشتری، در زاگرس ماشین تولید می شود.

فیلم عملکرد دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات
5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *