ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی [خرید + قیمت]

دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی با پشتیبانی از انواع سوخت های (گازی، گازوئیلی، برقی، دوگانه سوز) در زاگرس ماشین کرج در حال تولید می باشد. این مجموعه با قدمت و تجربه ای که در این زمینه کسب کرده است اکنون یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه خشک کن میوه در سراسر ایران به حساب می آید. قیمت دستگاه خشک کن میوه 50 کیلویی زاگرس ماشین بسیار مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه با حجم 50 کیلویی برای تولید میوه خشک در منزل بسیار مناسب می باشد.

میوه خشک کن 50 کیلویی

میوه خشک کن 50 کیلویی خانگی

میوه خشک کن 50 کیلویی زاگرس ماشین قابلیت ساخت و طراحی طبق نیاز مشتری را نیز دارد. شما می توانید با سفارش طرح دلخواه و مقدار حجم مورد نظر خود انواع دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی را با بهترین کیفیت توسط این مجموعه در اختیار داشته باشید. اگر قصد راه اندازی خط تولید خانگی میوه خشک دارید حتما از این دستگاه استفاده کنید.

قیمت دستگاه خشک کن میوه 50 کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی زاگرس ماشین بسیار ارزان می باشد. از آنجایی که قیمت این میوه خشک کن خانگی ۵۰ کیلویی از تولید به مصرف می باشد، بسیار ارزان تر از تمامی فروشگاه ها در ایران می باشد. این دستگاه بدون هیچگونه واسطه و دلالی، به صورت مستقیم از کارخانه، توسط زاگرس ماشین به فروش می رسد.

این دستگاه دارای ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش دائمی می باشد. تمامی قطعات به کار رفته در این میوه خشک کن خانگی ، بهترین کیفیت و استاندارد ها را در ایران دارد. همچنین تمامی قطعات این دستگاه شامل گارانتی کارخانه می باشد.

لیست قیمت دستگاه خشک کن 50 کیلویی با ما یا شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران ما علاوه بر راهنمایی و ارائه لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی ، به شما در زمینه تمامی ماشین آلات صنعتی و خانگی، همچنین راه اندازی انواع خط تولید راهنمائی می کنند.

خرید دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

خرید دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی خانگی در انواع طرح ها و مدل های گازی، برقی، دوگانه سوز و.. با کیفیت عالی در زاگرس ماشین. قابلیت ارسال به سراسر ایران باعث شده تا تمامی تولید کنندگان و هموطنان گرامی بتوانند انواع ماشین آلات صنعتی این مجموعه را در تمامی نقاط کشور خریداری کنند.

برای خرید میوه خشک کن 50 کیلویی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این دستگاه خشک کن به صورت خشک کن تک کابین و یا دو کابین با قابلیت تغییر طبق نیاز مشتری ، طراحی و تولید می شود.

دستگاه خشک کن سبزیجات 50 کیلویی

دستگاه خشک کن سبزیجات 50 کیلویی در واقع همین دستگاه می باشد. از آنجایی که میوه خشک کن های خانگی و صنعتی زاگرس ماشین توانایی خشک کردن انواع مواد غذایی را دارند، می توانید برا خشک کردن سبزی و گیاهان دارویی و… از این دستگاه استفاده نمائید.

راه اندازی خط خشک کن سبزیجات با دستگاه خشک کن سبزی 50 کیلویی و… توسط زاگرس ماشین. قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات در این مجموعه کاملا مقرون و به صرفه می باشد. تمامی ماشین آلات این مجموعه صنعتی ، به صورت از تولید به مصرف می باشد.

مشخصات فنی

ابعاد سینی90 * 90 cm و یا 90 * 40 cm قابل تغییر
حجم50 کیلویی
نوع سوختگازی، برقی، دوگانه (قابل تغییر)
رنگقرمز (قابل تغییر)
تعداد کابینتک کابین ، دو کابین (قابل تغییر)
تعداد سینی50 (قابل تغییر)
نوع کنترلدارای ترموستات اتوماتیک دما،
دارای سنسور رطوبت سنج،
قابلیت تنظیم اتوماتیک رطوبت،
دارای شیر گاز برقی.
جنس سینیگالوانیزه (قابل تغییر)
عرض200 و 150 سانتی متر (قابل تغییر)
طول200 و 150 سانتی متر (قابل تغییر)
به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *