ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز یکی دیگر از ماشین آلات شرینک زاگرس ماشین می باشد؛ که با تخصصی ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و متخصصان در این کارخانه در انواع مختلف مدل ها در حال تولید است. شیرینگ پک ها برای ایجاد حرارت درون تونل یا کابین خود نیاز به انرژی و سوخت دارند. سوخت دستگاه شیرینگ پک گازی و برقی می تواند باشد. دستگاه شیرینگ پک حرارتی می باشد و توسط هوای گرم درون تونل دستگاه، عمل بسته بندی و شرینک پک را انجام می دهد.

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

چرا دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز؟

شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که چرا ما شیرینگ دوگانه سوز تولید کردیم. دوگانه سوز معایب و ایراداتی که در دستگاه های شیرینگ پک برقی و گازی وجود داشت موجب شد که ما دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز را تولید کنیم تا این معایب و مشکلات رفع شوند. پس بگذارید قبل از معرفی دستگاه شیرینگ دوگانه زاگرس، معایب مدل های برقی و گازی را مورد بررسی قرار دهیم.

معایب شیرینگ پک برقی

دستگاه شیرینگ پک برقی از طریق المنت های حرارت زا و برقی گرما تولید می کند؛ که در این نوع دستگاه ها به دلیل مصرف زیاد برق، هزینه و انرژی زیادی لازم دارد. و این امر موجب شد دستگاه شیرینگ پک گازی را نیز برای شما تولید کنندگان عزیز طراحی کنیم و بسازیم تا در هزینه های تولید و بسته بندی صرفه جویی کنید. البته دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز یکی از محبوب ترین مدل دستگاه های شیرینگ پک تونلی می باشد که توسط زاگرس ماشین تولید می شود.

بزرگ ترین ایراد و معایب دستگاه برقی شیرینگ پک، پر هزینه بودن آن است.

فیلم دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات دوگانه

فیلم عملکرد دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز

معایب دستگاه شیرینگ گازی

در دستگاه شیرینگ پک گازی سوخت مورد استفاده برای ایجاد حرارت و گرما در دستگاه گاز شهری یا کپسول می باشد. دستگاه های گازی نسبت به برقی ها انرژی بسیار کمتر و کم هزینه تری مصرف می کنند. اما مشکلی که وجود دارد این است که اکثر گارگاه های صنعتی ممکن است دارای لوله کشی گاز نباشند و مجبور باشند از طریق کپسول سوخت مورد نظر را تهیه کنند. ممکن است به دلیل کمبود کپسول وقفه و توقف در کار ایجاد شود. دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز می تواند در نبود گاز با برق کار کند و این مشکل را رفع می کند.

بزرگ ترین ایراد و معایب دستگاه شیرینگ گاز سوز گازی ، نبودن لوله کشی مناسب در اکثر کارگاه ها می باشد.

دستگاه شیرینگ پک وگانه سوز

معایب دستگاه شیرینگ پک برقی و گازی موجب شد تا ما در زاگرس ماشین اقدام به ساخت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز کنیم. کارخانه ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین با ساخت دستگاه شیرینگ دوگانه سوز با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت ممکن، کمک بسزایی به اکثر تولید کنندگان کرده است. توسط شرینک پک دوگانه میتوانید حرارت داخل تونل دستگاه را هم از طریق برق و هم با گاز ایجاد نمائید. زاگرس ماشین با سال ها قدمت و تجربه، بهینه ترین و کم مصرف ترین انواع مدل های دستگاه شیرینگ پک دو گانه سوز (صنعتی، خانگی، اتوماتیک، نیمه اتومات و…) تولید می کند.

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه بسته بندی در ایران است. ما به شما بهترین کیفیت و رضایت را تضمین می کنیم. بهترین قیمت دستگاه بسته بندی را از زاگرس ماشین بخواهید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *