ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا
دستگاه استرچ رولی یا همان دستگاه استرچ پالت

استرچ رولی زاگرس ماشین کرج طراح و سازنده انواع ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی مفتخر است که این دستگاه را مطابق با آخرین تغییرات روز صنعت وارد عرصه تولید کرده است. تمامی دستگاه های تولید شده توسط مجموعه زاگرس ماشین کرج دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بوده و این ضمانت نشان دهنده کیفیت دستگاه می باشد. ما در این مطب شما را با این دستگاه آشنا می سازیم.

قیمت دستگاه استرچ پالت رولی

دستگاه استرچ صنعتی رولی برای پیچیدن نایلون پلاستیک یا نایلون رولی بسته بندی به دور محصولات و کالا های شما به کار می رود. قیمت دستگاه استرچ رولی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود، زیرا این مجموعه بدون هیچ واسطه و مالیات اضافی این دستگاه را به شما میفروشد! از نایلون با ترکیب مواد شیرینگ، فیلم استرچ و مشما شفاف می توان استفاده کرد. غلطک های گردان محصولات شما را نگه داشته و سلفون کش به گردش در می آید، سپس محصولات شما به بهترین شکل استرچ می شوند.

نحوه ی عملکرد دستگاه استرچ رولی

برای آنکه بارگیری در این دستگاه به بهترین و آسان ترین روش ممکن انجام شود، دارای حداقل ارتفاع از کف زمین می باشد. صفحه ضخیم دوار طوری طراحی و ساخته شده است که تحمل وزن بسته های سنگین را بدون کوچکترین فشاری به دستگاه دارد. فیلم استرچ به صورت کاملا یکدست و یکپارچه دور بسته کشیده می شود و قابلیت تنظیم با فشار مورد نظرتان را دارد. دستگاه استرچ پالت دارای دو الکترو گیربکس می باشد که قابلیت تنظیم دور با اینورتر برای تنظیم سرعت و سفتی فیلم استرچ را در حداقل و حداکثر فاصله به اپراتور می دهد.
قیمت دستگاه استرچ پالت رولی

ویژگی های دستگاه

دستگاه استرچ پالت توانایی بسته بندی بسته هایی با ابعاد بزرگ و کوچک و در سایز های متفاوت را دارد.
 
جهت دریافت لیست قیمت ، مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب مجموعه زاگرس ماشین کرج با شماره های 02634716956 یا از طریق واتس اپ با شماره تماس 09309958589 در ارتباط باشید.

برای سفارش انواع دستگاه های استرچ صنعتی – استرچ پالت رولی – استرچ رولی خانگی – استرچ نایلون و فیلم اسرچینگ. با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید! کارشناسان مجموعه صنعتی زاگرس ماشین آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *