ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی شکر تک نفره (ساشه شکر)

دستگاه بسته بندی شکر تک نفره زاگرس ماشین یک دستگاه ساشه پودری می باشد که برای بسته بندی شکر و محصولات مشابه آن در بسته بندی های تک نفره و کوچک می باشد. این دستگاه ساشه یکی از محصولات و ماشین آلات بسته بندی با کیفیت و پیشرفته در ایران می باشد که توسط زاگرس ماشین کرج طراحی و ساخته می شود. این مرکز با ارسال محصولات، تجهیزات و ماشین آلات خود به سراسر ایران به تمامی هم وطنانی که قصد راه اندازی خط تولید دارند خدمات و محصولات خودشان را ارائه می کنند.

دستگاه ساشه (بسته بندی شکر تک نفره)

اگر قصد تولید و بسته بندی شکر به صورت پودری و یک نفره دارید بهتر است ماشین آلات و تجهیزات لازم را از زاگرس ماشین تهیه کنید. این مجموعه با کیفیتی بی نظیر و با کمک تکنولوژی های پیشرفته و مدرن در حال تولید بهترین دستگاه بسته بندی شکر تک نفره و دستگاه ساشه می باشد.

شکر در بسته بندی های ساشه و تک نفره برای هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، مهمانسرا ها و… بسیار مناسب می باشد.

از این دستگاه بسته بندی پودری می توان برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی نسکافه استفاده کرد. تمامی محصولاتی که به صورت پودری و تک نفره هستند توسط این دستگاه قابلیت تولید و بسته بندی شدن را دارند.

دستگاه بسته بندی شکر تک نفره

خرید دستگاه ساشه شکر

همانطور که گفته شد، برای تولید شکر و بسته بندی شکر تک نفره نیاز به یک دستگاه ساشه تک نفره خواهیم داشت که می توانید برای خرید دستگاه ساشه با شماره 09353038781 تماس بگیرید و مشاوره تخصصی رایگان دریافت نمائید.

بسته بندی های تک نفره بسیار محبوب هستند و برای بسیاری از محصولات متعدد کاربرد دارد. برای بسته بندی شکر تک نفره، بسته بندی سس تک نفره، قهوه و نسکافه تک نفره، سس، آبلیمو، سماق، عسل و… می توان از دستگاه بسته بندی ساشه استفاده کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی شکر تک نفره

زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و بسته بندی می باشد. این مرکز یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین سازندگان دستگاه ساشه شکر برای بسته بندی شکر به صورت تک نفره و هتلی می باشد.

توسط این دستگاه در صنعت بسته بندی مواد غذایی ، می توان سایر محصولات غذایی گرانولی و پودری مانند شیرین کننده ها و فروکتوز را در قالب بسته بندی نواری و تکنفره ایده آل طراحی و تولید کند.

برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی شکر تک نفره و همچنین خرید دستگاه ساشه شکر پودری می توانید با شماره 09353038781 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمائید.

دیگر خدمات و ماشین آلات بسته بندی زاگرس ماشین

زاگرس ماشین سالهاست که در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی فعالیت می کند و موفقیت خود را به ویژه مدیون تجربه طولانی خود در بخش بسته بندی محصولات گرانولی و پودری است. ماشین آلاتی مانند دستگاه تولید قند و دستگاه ساشه شکر. همچنین به لطف تخصص ما در تولید ماشین آلات صنعتی به صورت سفارشی سازی شده توانسته ایم رضایت بسیاری از تولید کنندگان و مشتریان را جلب کنیم.

از جمله دستگاه ها و ماشین آلات تولید مورد نیاز برای تولید قند و شکر خانگی و صنعتی:

برای بسته بندی و تولید شکر به یک دستگاه بالابر Z برای انتقال محصول به دستگاه بسته بندی نیاز داریم.

برای بررسی بسته بندی محصولات و شکر های تک نفره به یک نوار نقاله جلوی بسته بندی نیاز داریم.

در خط تولید قند و شکر نیاز به دستگاه قند خرد کن برای تولید و تبدیل شکمر به قند شکسته نیاز داریم.

برای تولید و بسته بندی شکر نیاز به دستگاه میکسر صنعتی در صورت طعم دهی به شکر خواهیم داشت.

زاگرس ماشین کرج، طیف گسترده ای از ماشین آلات بسته بندی شکر و سایر محصولات پودری تک نفره و حجمی را تولید می کند. همه واحدهای ما تحت آزمایشات و بازرسی های مکرر قرار می گیرند و عملکردهای بهبود یافته را تأیید می کنند تا نیازهای خاص همه مشتریان را برآورده کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

2 پاسخ

  1. درود قیمت دستگاه شکر تک نفره چند است؟

  2. سلام وقت بخیر با این شماره تماس بگیرید 09123634345

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *