ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی پودری [خرید و قیمت + توضیحات]

خرید دستگاه بسته بندی پودری از تولیدات زاگرس ماشین کرج با قیمت مقرون و به صرفه. دستگاه بسته بندی پودری با سیستم پی ال سی و صفحه HMI با سرعت بالا و دقت در بسته بندی، دارای سیستم عیب یاب اتوماتیک با منوی فارسی می باشد. این دستگاه می توانید بسته بندی انواع مواد پودری و ادویه جات مانند: آرد، شکر، پودر های شیمیایی، پودر های دارویی و گیاهی را به بهترین شکل انجام دهید.

زاگرس ماشین با کمک به روز ترین تکنولوژی و تجهیزات؛ و همچنین با در نظر گرفتن اهمیت یک بسته زیبا، شکیل و مناسب این ماشین را جهت بسته بندی انواع مواد پودری طراحی و به مرحله ی تولید رسانیده است.

قیمت دستگاه بسته بندی پودری

قیمت دستگاه بسته بندی پودری در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه است و به صورت مستقیم بدون واسطه از کارخانه به دست شما می رسد. چنانچه برای خرید این دستگاه بسته بندی نیاز به مشاوره و دریافت قیمت دارید با مشاورین ما در زاگرس ماشین کرج تماس حاصل نمایید. راه های ارتباطی ما از طریق تماس با شماره 02634716952 و یا از طریق ارتباط آنلاین به وسیله واتساپ می باشد. تمامی راه های ارتباط با ما، در سایت درج شده است و می توانید برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

در ادامه شما را با عملکرد، انواع مدل ها، بخش ها و ویژگی های دستگاه بسته بندی پودری آشنا خواهیم ساخت. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملتری در زمینه خرید و قیمت دستگاه بسته بندی پیدا کنید.

دستگاه بسته بندی پودری

عملکرد دستگاه بسته بندی پودری

قبل از خرید دستگاه بسته بندی پودری بهتر است با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. این دستگاه بسته بندی به صورت اتوماتیک بوده و انواع مواد پودری از قبیل آرد، نشاسته و… انواع ادویه جات مانند: زردچوبه، فلفل، دارچین و… و همچنین پودرهای داروئی و شیمیایی را درون سلفون با بالاترین کیفیت و درصد خطای نزدیک به صفر بسته بندی می کند. شکل و فرم بسته بنا به سلیقه مصرف کننده می باشد.

دستگاه بسته بندی پودر ساشه

دستگاه بسته بندی پودر

دستگاه بسته بندی پودر می تواند طیف وسیعی از انواع مدل های بسته بندی پپودر خانگی و صنعتی را شامل شود. بسته بندی هایی مثل جعبه، قوطی، بطری، کیسه، قوطی فلزی، کنسرو، ساشه، تک نفره و…

معرفی بخش های مختلف دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری با ظرافت بسیار محصول را به وسیله ی ماردون از درون مخزن اصلی، که خود مخزن هم برای دپو شدن مواد پودری یک مسیر دائم کار دارد، مواد را به داخل لوله ی ماردون این ماشین هدایت نموده تا برای بارگیری داخل سلفون و بسته بندی سلفون تخلیه نماید.

  • عملکرد دستگاه به صورت تعداد چرخش دور اوگر می باشد و به این صورت وزن دلخواه هر بسته را به دست می آورد.
  • سیستم PLC و صفحه HMI تابلو برق دستگاه فوق به لحاظ ایمنی، کنترل و اپراتوری مناسب برای عموم مصرف کنندگان طراحی شده، که در نوع خود بی نظیر است.
  •  دارای برنامه و سیستم هوشمند عیب یابی خودکار با منوی فارسی.
  • تمامی قسمت های در ارتباط مستقیم با محصول استنلس استیل 304 یا 18.8 و مورد تایید بهداشت می باشد.
  • بدنه و شاسی دستگاه از نوع الکترواستاتیک ضد ضربه و خش می باشد.
  • متریال آهن استفاده شده در دستگاه از نوع فولاد و مبارکه می باشد.
  • صفحه تاچ تابلو برق با منوی فارسی برای سهولت اپراتور در دسترس می باشد.

بسته بندی در تمامی دستگاه های بسته بندی از قبیل دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی قند و شکر با هم یکسان می باشد. تفاوت این بسته ها در سیستم وزن و بارگیری محصول می باشد.

ویژگی های دستگاه

تمامی قطعات یدکی دستگاه بسته بندی پودری در انبار ما موجود می باشد.

در صورت درخواست پشتیبانی ، در کمترین زمان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

سیستم فرم پاکت زن، تاریخ زن حرارتی و لوله یقه در این مدل دستگاه، در صورت درخواست قابلیت نصب و اجرا را دارا است.

لفاف بسته بندی سلفون صدفی، متالایز، فویل آلومینیوم و دیگر رولهای بسته بندی را میتوان در این دستگاه مورد استفاده قرار داد.

این دستگاه در خط تولید بعد از میکسر پودری قرار دارد و بالابر های مواد پودری را درون مخزن این دستگاه انتقال می دهد.

 

مشخصات فنی دستگاه

  • مدل دستگاه : MAZ205
  • عملکرد: الکترومکانیک.
  • رنگ دستگاه : الکترواستاتیک کوره ای.
  • برق مورد نیاز تک فاز یا سه فاز.
  • برق مصرفی : 3/5 کیلو وات.
  • وزن دستگاه : 500 کیلو گرم.
  • سرعت بسته بندی : 15 الی 45 بسته در دقیقه.
  • وزن بسته : 10 الی 1220 گرم.
  • طول بسته : 5 الی 30 سانتی متر.
  • عرض بسته : 5 الی 25 سانتی متر.
  • ابعاد دستگاه : طول 190 عرض 150 ارتفاع 290.
قیمت دستگاه بسته بندی پودری

انواع دستگاه بسته بندی پودری صنعتی و خانگی

دستگاه بسته بندی مواد پودری در سلفون، قوطی، پلاستیک، نایلون و… انواع مدل های مختلف را شامل می شود. روش های بسته بندی پودر در خانه و منزل و همچنین دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک صنعتی و کارخانه ای با هم از نظر قیمت و ویژگی ها متفاوت هستند. بر فرض مثال دستگاه بسته بندی پودری خانگی نیمه اتومات و دستی، ارزان تر از دستگاه بسته بندی پودری تمام اتوماتیک صنعتی تمام می شود. در ادامه نمونه های از انواع این دستگاه به شما معرفی می کنیم:

دستگاه قوطی پرکن پودری

این دستگاه بسته بندی پودری دارای انواع مختلف مدل های خانگی و صنعتی می باشد. این دستگاه بیشتر به عنوان پرکن ادویه و دستگاه بسته بندی ادویه جات شناخته می شود. مدل های نیمه اتومات این دستگاه نیاز به یک اپراتور برای فشار دادن پدال و قرار دادن ظروف و قوطی زیر دستگاه نیاز دارد. اما در مدل های تمام اتوماتیک پر کردن و قرار دادن قوطی ها به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود. جهت استعلام قیمت قوطی پرکن پودری با شماره های مرکز تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی پودری ساشه

این دستگاه هم یکی از ماشین آلات پرکن اتوماتیک می باشد که به صورت خانگی و صنعتی برای تولید بسته بندی های تک نفره پودری به کار می رود. نام اصلی آن دستگاه ساشه پودری می باشد. این دستگاه بسیار پرکاربرد و حرفه ای می باشد. این مرکز یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مراکز ساخت و فروش دستگاه بسته بندی پودری ساشه ای می باشد. قیمت ارزان و کیفیت برتر در ایران از جمله مزایا و ویژگی های خرید از ما می باشد. این دستگاه توانایی بسته بندی 1 الی 100 گرمی مواد پودری را دارد.

دستگاه بسته بندی پودری سلفونی

توسط دستگاه بسته بندی سلفونی می توانید انواع مواد پودری (آرد، پودر شربت، کاپوچینو، قهوه، ادویه، پودر خوراکی، پودرهای دارویی و شیمیایی و…) را در انواع سلفون بسته بندی نمود. این دستگاه توانایی تولید انواع بسته بندی های سلفونی پودری را نظیر بسته بندی نسکافه و بسته بندی پودر ژله ساز و بسته بندی پودر ماشین لباس شویی و… را دارد. برای استعلام قیمت و مشاهده نمونه کار های ما می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. دستگاه بسته بندي پودری سلفونی با بالا ترین کیفیت و قیمت ارزان در زاگرس ماشین.

بسته بندی پرکن (ساشه، قوطی پرکن، کیسه پرکن، توزینی و..(

دستگاه بسته بندی کیسه پودر

نمونه ای دیگر از نوع دستگاه بسته بندی پودری نوع کیسه ای می باشد که به صورت حجمی، توزینی، ساشه ای می باشد. دروافع دستگاه کیسه پرکن پودری دارای مدل های مختلف توزینی، گدالی، نیمه اتومات، اتومات و دستی می باشد. برای دیدن نمونه کار ها، مشاوره، انواع مدل های این دستگاه همین حالا با ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی دقیق به شما هستند.

تماس با ما: 

از طریق شماره های زیر می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید:

02634716956

09123634345

02634716952

4.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *