زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی پودری [خرید و قیمت + توضیحات]

خرید دستگاه بسته بندی پودری از تولیدات زاگرس ماشین کرج با قیمت مقرون و به صرفه. دستگاه بسته بندی پودری با سیستم پی ال سی (PLC) و صفحه (HMI) با سرعت بالا و دقت در بسته بندی، دارای سیستم عیب یاب اتوماتیک با منوی فارسی می باشد. این دستگاه ها در صنایع مختلفی که با محصولات پودری سروکار دارند، مانند صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی، کاربرد فراوانی دارند. با استفاده از این دستگاه ها، می توان محصولات را با دقت و سرعت بالا بسته بندی کرد، ضمن اینکه استانداردهای بهداشتی نیز به طور کامل رعایت می شوند. با این دستگاه می توانید بسته بندی انواع مواد پودری و ادویه جات مانند: آرد، شکر، پودر های شیمیایی، پودر های دارویی و گیاهی را به بهترین شکل انجام دهید. 

زاگرس ماشین با کمک به روز ترین تکنولوژی و تجهیزات؛ و همچنین با در نظر گرفتن اهمیت یک بسته زیبا، شکیل و مناسب این ماشین را جهت بسته بندی مواد پودری مختلف طراحی و به مرحله ی تولید رسانیده است.

قیمت دستگاه بسته بندی پودری

قیمت دستگاه بسته بندی پودری در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه است و به صورت مستقیم بدون واسطه از کارخانه به دست شما می رسد. چنانچه برای خرید این دستگاه بسته بندی نیاز به مشاوره و دریافت قیمت دارید با مشاورین ما در زاگرس ماشین کرج تماس حاصل نمایید. راه های ارتباطی ما از طریق تماس با شماره 02634716952 و یا از طریق ارتباط آنلاین به وسیله واتساپ می باشد. تمامی راه های ارتباط با ما، در سایت درج شده است و می توانید برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

در ادامه شما را با عملکرد، انواع مدل ها، بخش ها و ویژگی های دستگاه بسته بندی پودری آشنا خواهیم ساخت. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملتری در زمینه خرید و قیمت دستگاه بسته بندی پیدا کنید.

دستگاه بسته بندی پودری

عملکرد دستگاه بسته بندی پودری

قبل از خرید دستگاه بسته بندی پودری بهتر است با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. این دستگاه بسته بندی به صورت اتوماتیک بوده و انواع مواد پودری از قبیل آرد، نشاسته و… انواع ادویه جات مانند: زردچوبه، فلفل، دارچین و… و همچنین پودرهای داروئی و شیمیایی را درون سلفون با بالاترین کیفیت و درصد خطای نزدیک به صفر بسته بندی می کند. شکل و فرم بسته بنا به سلیقه مصرف کننده می باشد.

دستگاه بسته بندی پودر ساشه

دستگاه بسته بندی پودر

دستگاه بسته بندی پودر می تواند طیف وسیعی از انواع مدل های بسته بندی پپودر خانگی و صنعتی را شامل شود. بسته بندی هایی مثل جعبه، قوطی، بطری، کیسه، قوطی فلزی، کنسرو، ساشه، تک نفره و…

معرفی بخش های مختلف دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری با ظرافت بسیار محصول را به وسیله ی ماردون از درون مخزن اصلی، که خود مخزن هم برای دپو شدن مواد پودری یک مسیر دائم کار دارد، مواد را به داخل لوله ی ماردون این ماشین هدایت نموده تا برای بارگیری داخل سلفون و بسته بندی سلفون تخلیه نماید.

  • عملکرد دستگاه به صورت تعداد چرخش دور اوگر می باشد و به این صورت وزن دلخواه هر بسته را به دست می آورد.
  • سیستم PLC و صفحه HMI تابلو برق دستگاه فوق به لحاظ ایمنی، کنترل و اپراتوری مناسب برای عموم مصرف کنندگان طراحی شده، که در نوع خود بی نظیر است.
  •  دارای برنامه و سیستم هوشمند عیب یابی خودکار با منوی فارسی.
  • تمامی قسمت های در ارتباط مستقیم با محصول استنلس استیل 304 یا 18.8 و مورد تایید بهداشت می باشد.
  • بدنه و شاسی دستگاه از نوع الکترواستاتیک ضد ضربه و خش می باشد.
  • متریال آهن استفاده شده در دستگاه از نوع فولاد و مبارکه می باشد.
  • صفحه تاچ تابلو برق با منوی فارسی برای سهولت اپراتور در دسترس می باشد.

بسته بندی در تمامی دستگاه های بسته بندی از قبیل دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی قند و شکر با هم یکسان می باشد. تفاوت این بسته ها در سیستم وزن و بارگیری محصول می باشد.

امکانات و ویژگی های دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی پودری به تولیدکنندگان امکان می دهد تا با کارایی و توان بالاتری محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کنند. در ادامه، به برخی از قابلیت های کلیدی این دستگاه اشاره می کنیم:

  • تنوع در تولید وزن های مختلف: این دستگاه قادر است محصولات را در وزن های گوناگون بسته بندی کند.
  • عملکرد کاملاً اتوماتیک: دستگاه بدون نیاز به دخالت اپراتور به طور خودکار کار می کند.
  • نگهداری آسان و هزینه های پایین تعمیر: تعمیر و نگهداری دستگاه ساده و کم هزینه است.
  • مناسب برای کسب وکارهای خانگی: به راحتی می توان در محیط های خانگی از آن استفاده کرد.
  • تنظیمات دوزبانه: دستگاه دارای تنظیمات به زبان های فارسی و انگلیسی است و می توانید آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.
  • کنترل دقیق طول بسته ها: طول بسته های پودری توسط سنسورهای الکترونیکی کنترل و تنظیم می شود.
  • یکنواختی حرارت: دستگاه دارای قابلیت تنظیم حرارت است و حرارت به طور یکنواخت به کل سطح بسته اعمال می شود تا از پارگی یا سوختگی جلوگیری کند.
  • تنظیم سرعت تولید: این قابلیت امکان تنظیم سرعت تولید را بر اساس نیازهای مختلف فراهم می آورد.
  • هشدار خودکار در صورت بروز نقص: دستگاه به طور خودکار هرگونه نقص فنی را تشخیص داده و اعلام می کند.
  • پشتیبانی از انواع مواد پودری: دستگاه قابلیت بسته بندی انواع مواد پودری را دارد بدون هیچ محدودیتی.
دستگاه بسته بندی پودری ادویه جات

مزایای خرید از زاگرس ماشین

این دستگاه با توجه به قابلیت های فراوان و کاربردی که دارد، گزینه ای ایده آل برای بهبود فرآیندهای تولیدی و افزایش بهره وری در صنایع مختلف محسوب می شود. تمامی قطعات یدکی دستگاه بسته بندی پودری در انبار ما موجود می باشد. در صورت درخواست پشتیبانی ، در کمترین زمان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

سیستم فرم پاکت زن، تاریخ زن حرارتی و لوله یقه در این مدل دستگاه، در صورت درخواست قابلیت نصب و اجرا را دارا است. لفاف بسته بندی سلفون صدفی، متالایز، فویل آلومینیوم و دیگر رولهای بسته بندی را میتوان در این دستگاه مورد استفاده قرار داد. این دستگاه در خط تولید بعد از میکسر پودری قرار دارد و بالابر های مواد پودری را درون مخزن این دستگاه انتقال می دهد.

مشخصات فنی دستگاه

  • مدل دستگاه : MAZ205
  • عملکرد: الکترومکانیک.
  • رنگ دستگاه : الکترواستاتیک کوره ای.
  • برق مورد نیاز تک فاز یا سه فاز.
  • برق مصرفی : 3/5 کیلو وات.
  • وزن دستگاه : 500 کیلو گرم.
  • سرعت بسته بندی : 15 الی 45 بسته در دقیقه.
  • وزن بسته : 10 الی 1220 گرم.
  • طول بسته : 5 الی 30 سانتی متر.
  • عرض بسته : 5 الی 25 سانتی متر.
  • ابعاد دستگاه : طول 190 عرض 150 ارتفاع 290.
قیمت دستگاه بسته بندی پودری

انواع دستگاه بسته بندی پودری صنعتی و خانگی

دستگاه بسته بندی مواد پودری در سلفون، قوطی، پلاستیک، نایلون و… انواع مدل های مختلف را شامل می شود. روش های بسته بندی پودر در خانه و منزل و همچنین دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک صنعتی و کارخانه ای با هم از نظر قیمت و ویژگی ها متفاوت هستند. بر فرض مثال دستگاه بسته بندی پودری خانگی نیمه اتومات و دستی، ارزان تر از دستگاه بسته بندی پودری تمام اتوماتیک صنعتی تمام می شود. در ادامه نمونه های از انواع این دستگاه به شما معرفی می کنیم:

دستگاه قوطی پرکن پودری

این دستگاه بسته بندی پودری دارای انواع مختلف مدل های خانگی و صنعتی می باشد. این دستگاه بیشتر به عنوان پرکن ادویه و دستگاه بسته بندی ادویه جات شناخته می شود. مدل های نیمه اتومات این دستگاه نیاز به یک اپراتور برای فشار دادن پدال و قرار دادن ظروف و قوطی زیر دستگاه نیاز دارد. اما در مدل های تمام اتوماتیک پر کردن و قرار دادن قوطی ها به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود. جهت استعلام قیمت قوطی پرکن پودری با شماره های مرکز تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی پودری ساشه

این دستگاه هم یکی از ماشین آلات پرکن اتوماتیک می باشد که به صورت خانگی و صنعتی برای تولید بسته بندی های تک نفره پودری به کار می رود. نام اصلی آن دستگاه ساشه پودری می باشد. این دستگاه بسیار پرکاربرد و حرفه ای می باشد. این مرکز یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مراکز ساخت و فروش دستگاه بسته بندی پودری ساشه ای می باشد. قیمت ارزان و کیفیت برتر در ایران از جمله مزایا و ویژگی های خرید از ما می باشد. این دستگاه توانایی بسته بندی 1 الی 100 گرمی مواد پودری را دارد.

دستگاه بسته بندی پودری سلفونی

توسط دستگاه بسته بندی سلفونی می توانید انواع مواد پودری (آرد، پودر شربت، کاپوچینو، قهوه، ادویه، پودر خوراکی، پودرهای دارویی و شیمیایی و…) را در انواع سلفون بسته بندی نمود. این دستگاه توانایی تولید انواع بسته بندی های سلفونی پودری را نظیر بسته بندی نسکافه و بسته بندی پودر ژله ساز و بسته بندی پودر ماشین لباس شویی و… را دارد. برای استعلام قیمت و مشاهده نمونه کار های ما می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. دستگاه بسته بندي پودری سلفونی با بالا ترین کیفیت و قیمت ارزان در زاگرس ماشین.

بسته بندی پرکن (ساشه، قوطی پرکن، کیسه پرکن، توزینی و..(

دستگاه بسته بندی کیسه پودر

نمونه ای دیگر از نوع دستگاه بسته بندی پودری نوع کیسه ای می باشد که به صورت حجمی، توزینی، ساشه ای می باشد. دروافع دستگاه کیسه پرکن پودری دارای مدل های مختلف توزینی، گدالی، نیمه اتومات، اتومات و دستی می باشد. برای دیدن نمونه کار ها، مشاوره، انواع مدل های این دستگاه همین حالا با ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی دقیق به شما هستند.

بهترین دستگاه بسته بندی پودری

بسته بندی پودری روشی است که در آن مواد و محصولات پودری توسط ماشین آلات تخصصی بسته بندی شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. استفاده از این سبک تولید در حال افزایش است و بسیاری از مشاغل از آن استفاده می کنند. فرآیند بسته بندی باید با دقت بالا با استفاده از ماشین هایی انجام شود که می توانند به طور موثر این فرآیند را انجام دهند. تخصصی ترین دستگاه ها برای این کار دستگاه های بسته بندی توزین هستند.

دستگاه بسته بندی پودری در صنایع مختلف

در بسیاری از صنایع، دستگاه بسته بندی پودری برای بسته بندی محصولات پودری استفاده می شود. این دستگاه ها قابلیت تنظیم و تغییر بر اساس حجم و اندازه بسته ها را دارند.

دستگاه بسته بندی پودری در صنایع متنوعی کاربرد دارد، که نشان دهنده گستردگی و کاربرد وسیع آن است. در ادامه به برخی از صنایعی که بدون این دستگاه، عملکرد آنها مختل خواهد شد، اشاره می کنیم.

1- صنایع تولید مواد شیمیایی

صنعت تولید مواد شیمیایی یکی از زمینه هایی است که از دستگاه بسته بندی پودری استفاده فراوانی می کند. دستگاه های مورد استفاده در این صنعت، معمولا دارای ظرفیت بیشتری نسبت به سایر صنایع هستند. تعداد زیادی از مواد شیمیایی به صورت پودری تولید می شوند و با استفاده از این دستگاه، در بسته های مخصوص به مصرف کننده عرضه می شوند.

2- صنایع داروسازی

بسیاری از مواد مورد استفاده برای تولید دارو، به صورت پودری هستند و به تولیدکنندگان دارو و داروسازی ها عرضه می شوند. این مواد برای ارسال به واحدهای مصرف کننده، باید در بسته بندی های خاص تولید و ارسال شوند. اینجاست که نیاز به دستگاه بسته بندی پودری مشهود می شود.

3- کسب و کار در منزل

کسب و کار در منزل استفاده از دستگاه بسته بندی پودری یکی از بهترین راه ها برای تولیدات در منزل است. با خرید این دستگاه، شما می توانید به راحتی تمامی مواد پودری خود را بسته بندی کنید و به مشتریان عرضه کنید. انواع مواد پودری وجود دارند که می توانید برای بسته بندی استفاده کنید و از آن درآمد خوبی کسب کنید.

بسته بندی ادویه ها با استفاده از دستگاه بسته بندی پودری

ادویه ها، که هم در حالت پودری و هم در حالت سالم مورد استفاده قرار می گیرند، از محصولات مورد علاقه در هر خانه ای هستند و روزانه مورد استفاده قرار می گیرند.

ادویه جات برای اهداف متنوعی مانند افزایش طعم، بوی خوب و خواص درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. برای حفظ خصوصیات اصلی ادویه ها، باید آن ها را به درستی بسته بندی کرده و سپس به دست مصرف کنندگان برسانیم.

برای بسته بندی ادویه ها، دستگاه های مختلف و تخصصی طراحی شده اند که هر کدام به روش خاص خود این محصولات را بسته بندی می کنند. دستگاه بسته بندی پودری ادویه جات از این دستگاه هاست که با کیفیت بالا، ادویه ها را بسته بندی می کند.

این دستگاه با داشتن سیستم توزین دقیق، بسته هایی با حجم و وزن یکسان تولید می کند و از هدر رفت پودر ادویه جلوگیری می کند. اگر می خواهید بیشتر در مورد چگونگی بسته بندی ادویه ها با دستگاه بسته بندی پودری بدانید، می توانید با زاگرس ماشین تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.

تماس با ما: 

از طریق شماره های زیر می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید:

02634716956

09123634345

02634716952

دستگاه بسته بندی پودر یکی از انواع ماشین های بسته بندی است که برای بسته بندی محصولات پودری در قالب بالشتی کاربرد دارد.

محصولات پودری متنوعی از جمله شیرخشک، کافی میکس، ادویه ها، سماق، آویشن، قهوه، کاکائو، فلفل، نمک، نشاسته، داروهای پودری، زردچوبه، خاک شیر، تخم شربتی، خوراک ماهی، پودرهای گیاهی، مواد شیمیایی، ژله، شکر و قند را می توان با استفاده از این دستگاه بسته بندی کرد.
استعلام قیمت دستگاه بسته بندی پودر: برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی پودر، با شماره های موجود در وبسایت ما تماس بگیرید.

برای تهیه دستگاه بسته بندی پودر، می توانید از طریق دو روش آنلاین و حضوری اقدام کنید. جزئیات کامل هر دو روش در متن مقاله ما آمده است.

4.3/5 - (7 امتیاز)

4 پاسخ

  1. دستگاه بسته بندی پودری قدیمی دارم میخواستم ارتقابدم به دستگاه پرکن پودری صنعتی انجام میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *