ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه بسته بندی کننده انواع مواد غذایی و محصولات: (حبوبات، قند وشکر، آجیل و خشکبار، مایعات، سس، قهوه، نسکافه، چایی، برنج، پیراشکی، آب میوه، آب معدنی، برنج و…) یکی از مهم ترین موارد در راه اندازی خط تولید و کارخانجات تولید کننده می باشد.

دستگاه بسته بندی چیست؟ صنعت بسته بندی بسیار گسترده و عمیق می باشد و تاثیر بسزایی در پیشرفت، صنعت، تکنولوژی، تولیدات، بازار و… دارد. اگر شما صاحب یک تولیدی، کارخانه و یا عرضه محصولات مختلف دارید باید در خرید دستگاه بسته بندی نهایت دقت را داشته باشید.

بعد از تولید کالا ها و محصولات مهمترین مورد بسته بندی می باشد. بسته بندی نقش اصلی را در جلب توجه مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین محافظت از سلامت محصولات بازی می کند. از جمله انواع مختلف بسته بندی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روکش دار
  • بطری ها
  • محافظ های بادکنکی
  • قوطی ها
  • پاکت ها
  • کیف های پلاستیکی
  • پیچیدنی ها
  • جعبه ها
  • کارتن ها
  • پک های مقوایی
  • حامل های چرخ‌دار
  • کانتینر ها
  • بشکه ها
  • و…

خرید دستگاه بسته بندی

قبل از خرید دستگاه بسته بندی بهتر است ابتدا با مشاورین ما در زاگرس ماشین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

با استفاده از انواع دستگاه بسته بندی آب معدنی می توانید بطری های آب و آبمیوه را پر کنید و توسط دستگاه شیرینگ پک آن ها را آماده عرضه به بازار کنید.

با خرید انواع دستگاه بسته بندی تنباکو می توانید در بازار فروش و تولید تنمباکو های میوه ای، خانگی و… در ایران مشغول به فعالیت شوید.

یکی دیگر از بازار های پر سود تولید و عرضه میوه خشک می باشد که برای تولید این محصول در ابتدا نیاز به خرید دستگاه میوه خشک کن دارید. بعد از تولید میوه خشک باید به بهترین شکل محصولات خود را با دستگاه بسته بندی میوه خشک پک کرده و به بازار عرضه کنید.

دستگاه بسته بندی در بوشهر ماشین آلات صنعتی در بوشهر خرید فروش قیمت

بسیاری از افراد در حوزه برنج، غلات، شکر و دیگر مواد خشک و گرانولی فعالیت دارند که می توانند با خرید دستگاه بسته بندی گرانولی محصولات خود را به بازار عرضه کنند و برند خود را داشته باشند.

اگر قصد دارید حبوبات مختلفی مانند نخود، لوبیا، لپه، عدس و… را تولید کنید و به بازار عرضه نمائید نیاز به خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خواهید داشت.

از سود های کلان بازار شب های عید خبر دارید؟ یکی از پرفروش ترین محصولات در شب های عید آجیل و خشکبار می باشد. اگر قصد دارید در این بازار وارد شوید باید به به فکر خرید دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار باشید تا این سود ها را داشته باشید.

بازار های پر سود زیادی در ایران وجود دارد که با یک مقدار سرمایه گذاری و پشت کار می توانید وارد آن ها شوید و شروع به کسب درآمد کنید.

مشخصات، قیمت و خرید انواع دستگاه بسته بندی

اگر قصد دارید که دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی را بهتر بشناسید حتما ادامه این مقاله را تا آخر مطالعه نمائید:

خرید دستگاه بسته بندی اتوماتیک

خرید دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی اتوماتیک توانایی بسته بندی مواد گرانولی و پودری را به صورت خودکار و اتوماتیک در کیسه های دهان باز و از پیش ساخته شده را دارد. این ماشین بسته بندی می تواند تغذیه خودکار کیسه، باز کردن کیسه، بارگیری کیسه، پر کردن محصولات، مهر و موم کیسه و تمامی موارد دیگر را انجام دهد.

مزایا

  • کیسه های بسته بندی شده به بهترین شکل مهر و موم خواهند شد و برای بسته بندی مواد پودری و گرانولی، مانند پودر آبمیوه یا ژل، شکر، غذای حیوانات خانگی، دانه ها، برنج، گندم، نمک، کود و… مناسب می باشد.
  • دارای سیستم (HMI)، که یک سیستم خطا یاب می باشد و می تواند ایرادات مختلف را تشخیص و راه حل کامل رفع مشکل و همچنین تعویض سریع حالت های کار را برای بسته بندی مواد با ویژگی های مختلف را ارائه دهد.
  • توسط صفحه نمایش حرفه ای کنترل می شود و دارای عملکرد پیشرفته می باشد و برای کاربران مختلف مناسب است.
  • تعمیر و نگهداری راحت.
  • طراحی فشرده ایده آل برای انواع کارگاه ها و اتاق های بسته بندی.
  • توانایی برداشتن و باز کردن.
  • انتقال کیسه خالی (با یا بدون گیره) به دهانه پرکن.
  • بسته شدن هرمتیک کیسه روی دهانه پرکن.
  • پر کردن کیسه (تخلیه محصول از رسوب یا بولدوزر) و لرزان.
  • دارای سیستم بسته بندی آب بندی حرارتی و چند دوخت، چسب و غیره.

خرید دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک دارای قیمت بسیار مناسب و ارزان می باشد. این مدل دستگاه برای افراد تازه کار که به تازگی کارگاه خود را راه اندازی کرده اند و قصد خرید دستگاه بسته بندی ارزان را دارند مناسب می باشد.

ماشین بسته بندی نیمه اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه می باشد. بیشتر افراد این مدل دستگاه را در اوایل کار خود خریداری می کنند و پس از مدتی با بالا رفتن سفارشات و رونق گرفتن خط تولیدشان آن را به مدل تمام اتوماتیک ارتقاء می دهند.

افرادی که در زمینه تولیدات و بسته بندی تجربه دارند، متوجه این موضوع هستند که باید در اوایل کار قدم های کوچک بردارند، تا با ضرر های هنگفت در ابتدای راهشان روبرو نشوند.

خرید دستگاه بسته بندی دستی

دستگاه بسته بندی دستی یکی از ساده ترین مدل های انواع دستگاه های بسته بندی می باشد. این دستگاه با دوخت یا پرس نایلون پلاستیک محصولات مختلف مانند: ادویه جات، پودر، دانه و بسیاری از مواد غذایی ها و محصولات را بته بندی کرد. یکی از معروف ترین مدل های دستگاه بسته بندی خانگی می باشد که در سوپر مارکت ها، عطاری ها، لوازم تحریری و… می توانید ببینید.

خرید انواع دستگاه بسته بندی شامل:

زاگرس ماشین

با خرید ماشین آلات صنعتی و بسته بندی از زاگرس ماشین می توانید بهترین خط تولید را داشته باشید. ما به صورت تضمینی و حرفه ای انواع خط تولید را برای شما راه اندازی می کنیم. کافیست از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید تا ما به شما کمک کنیم.

زاگرس ماشین فعالیت خود را از سال 1387 در حوزه طراحی، ساخت و فروش انواع سیستم ها، ماشین آلات و دستگاه بسته بندی آغاز کرده و همواره در این عرصه یکی از بهترین ها می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه است زیرا خرید مستقیم از کارخانه می باشد و مالیات ارزش افزوده ندارد.

4.8/5 - (121 امتیاز)

17 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز
    برای اطلاع از قیمت ها با این شماره ها تماس بگیرید
    02634716956
    09309958589

  2. سلام دوست عزیز
    برای اطلاع از قیمت ها با این شماره ها تماس بگیرید
    02634716956
    09309958589

  3. سلام دوست عزیز
    برای اطلاع بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید
    02634716956
    09309958589

  4. سلام دوست عزیز
    برای اطلاع بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید
    02634716956
    09309958589

  5. سلام وقت بخیر دستگاه چطور میتونم لیست قیمت دستگاه های بسته بندی رو داشته باشم لطفا راهنمایی بفرمایید

  6. سلام دوست عزیز
    برای اطلاع بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید
    02634716956
    09309958589

  7. عالی… علی قادری هستم برای ساخت دستگاه بندی باهاتون همکاری داشتم و واقعا گل کاشتید ممنون

  8. ممنون… رضایت مشتری بسیار باعث خوشحالی و خرسندی تمامی اعضای مجموعه ماست

  9. برای خرید دستگاه بسته بندی اقدام کردم و واقعا راهنمایی کردین ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *