ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی گرانولی برای بسته بندی مواد خشک و گرانولی به کار می رود. این دستگاه برای بسته بندی گرانول حجمی، مواد گرانولی پیمانه ای می باشد که به صورت دستی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و تمام اتومات بسته بندی ها را انجام می دهد. انواع و اقسام بسته بندی های گرانولی را می توانید به شکل های مختلف توسط مدل های متعدد این دستگاه بسته بندی استفاده نمائید.

دستگاه بسته بندی گرانولی

بسته بندی محصولات خشک و گرانولی، همانند برنج و غلات می تواند مشکل باشد ، زیرا کنترل و حمل و نقل این نوع محصولات از طریق سیستم نوار نقاله دشوار است. به همین دلیل ما مجموعه ای را بعنوان دستگاه های پرکن حجمی ارائه می دهیم. این نوع تجهیزات برای توزین و بسته بندی مواد گرانولی مناسب تر هستند. این ماشین آلات صنعتی توسط مجموعه زاگرش ماشین کرج طراحی و بازدهی بهتر بهینه سازی شده اند.

دستگاه بسته بندی گرانولی چیست؟

این دستگاه ها بعنوان پرکننده های حجمی گرانول نیز شناخته می شوند ، دستگاه های پر کننده حجمی می توانند برای مواد دانه ای مانند لوبیای خشک استفاده شوند. آنها با اندازه گیری حجم محصول به جای جریان یا وزن آن کار می کنند و مقادیر یکنواختی را توزیع می کنند. استفاده از یکی از این ماشین ها در خط تولید، مجموع کار را برای شما ساده و کارآیی و بازدهی را بهبود می بخشد.

دستگاه بسته بندی گرانولی انواع 4 مدل

از دستگاه بسته بندی گرانولی می توان دستگاه بسته بندی حجمی مواد گرانول مانند: حبوبات، خشکبار، آجیل، شکلات، دانه، نخود، لوبیا، عدس، برنج، گندم و جو استفاده کرد.

انواع دستگاه بسته بندی مواد گرانولی

دستگاه پرکن فرم عمودی اتوماتیک سرعت و کارایی مناسبی را به شما ارائه می دهد. این سیستم یک کیسه را از رول های کیسه ی خود کشیده، مقدار وزن و بسته بندی را از کامپیوتر خود دریافت و کیسه را پر می کند و سپس به طوری آن را مهر و موم می کند که محصول از آن بیرون نریزد. از ویژگی های این دستگاه ها می توان به فولاد ضد زنگ سنگین و عملکرد آسان آن اشاره کرد.

ماشین آلات محبوب زیر همه جزئی از دستگاه بسته بندی گرانولی هستند که به نام های زیر معروفند:

مکانیزم عملکرد:

با یک بالابر ، محصولات عمده شما به مقادیر کمتری تقسیم شده ، تا ارتفاعات بالاتر برده می شود و به سایر تجهیزات بسته بندی خورانده می شود. یک قیف بزرگ ، یک نوار نقاله خطی و یک سری سطل روی زنجیر وجود دارد. برای دوام طولانی تر و نگهداری آسان تر از فولاد ضد زنگ استفاده می شود. بالابرهای سطلی برای حمل و نقل محصولات سبک و گرانول توصیه می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی گرانولی

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که بتوانید تمام ماشین آلات بسته بندی ، تجهیزات جابجایی مواد، تجهیزات ایمنی صنعتی و مواد مصرفی جانبی آن را خریداری کنید ، مجموعه زاگرس کرج جای مناسبی است. ما بیش از 15 سال است که تجهیزات بسته بندی با کیفیت بالا را به طیف گسترده ای از صنایع عرضه می کنیم. ما ضمانت قیمت مناسب ، مشاوره انتخاب و طراحی ماشین آلات و مشاوره در زمینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی را ارائه می دهیم.

برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی گرانولی و حجمی می توانید همین حالا از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان حاظر در مرکز شما را راهنمائی کنند. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار ارزان، مناسب و در عین حال تمامی محصولات و دستگاه از بهترین کیفیت و قدرت برخوردار هستند.

شماره تماس های مجموعه جهت استعلام قیمت، خرید و فروش دستگاه بسته بندی برای انواع مواد گرانولی، حجمی و… در زیر و در بخش راه های ارتباطی سایت موجود می باشد. جهت مشاوره با کارشناسان و دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از طریق این شماره ها اقدام نمائید:

02634716956 (دفتر فروش)
09123634345 (مدیر فروش)
09309958589 (تماس تلفنی یا واتس اپ)

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *