ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه بسته بندی | خرید ماشین آلات بسته بندی

نمایش ویدیو درباره قیمت دستگاه بسته بندی-1
قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت و خرید ماشین آلات بسته بندی

امروزه با بالا رفتن سرعت علم و تکنولوژی و همچنین افزایش جمعیت موضوع بهداشت و همچنین ایمنی در تولیدات انواع کارخانه های تولیدی و صنعتی، اکثر واحد های خط تولید ملزم به استفاده و خرید دستگاه بسته بندی برای بسته بندی محصولات خود شدند. در این میان، زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه بسته بندی، بارکارایی بالا و کیفیت بالای دستگاه و قیمت دستگاه بسته بندی مناسب نسبت به نمونه دستگاه مشابه خارجی ، مورد استقبال تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است.

ارائه ارزان ترین قیمت ها با کیفیت بالا

قیمت ماشین آلات بسته بندی با بهترین و مناسب ترین قیمت را فقط از زاگراس ماشین کرج بخواهید:

  • قیمت انواع دستگاه بسته بندی صنعتی با بهترین کارایی.
  • قیمت بهترین مدل های دستگاه های بسته بندی سلفونی با عملکرد عالی و حرفه ای.
  • قیمت ماشین آلات بسته بندی  از نوع قوطی پرکن یا بسته بندی قوطی.
  • بررسی مشخصات، قیمت، توضیحات انواع دستگاه بسته بندی کیسه پرکن زاگرس ماشین.
  • دستگاه بسته بندی سیل که برای بسته بندی ظروف یکبارمصرف استفاده میشود چه قیمتی دارد؟
  • لیست قیمت های انواع دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی و صنعتی.
  • دستگاه بسته بندی پدالی چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • بررسی قیمت ها و نحوه عملکرد انواع دستگاه بسته بندی ادویه جات و دستگاه بسته بندی پودری.
  • دستگاه بسته بندی پیلوپک پیراشکی که برای کیک، کلوچه، تیتاب و… چند است؟
  • ارزان ترین دستگاه بسته بندی تک نفره (ساشه ای) را از کجا خریداری کنیم؟
  • قیمت دستگاه بسته بندی خانگی چقدر ارزان ترین از مدل های صنعتی است؟
  • دستگاه شیرینگ پک چیست و چه قیمتی هستند؟
قیمت دستگاه بسته بندی ماشین آلات بسته بندی

عنصر اساسی موفقیت در تولید و فروش محصولات، بسته بندی مناسب آن‌هاست.

قیمت انواع دستگاه بسته بندی

مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرجیکی از بهترین مراکز تولید کنند دستگاه های بسته بندی با مناسب ترین قیمت در کنار تولیدکنندگان عزیز سراسر ایران است. ارزان ترین و باکیفیت ترین ماشین آلات صنعتی را فقط از این مرکز بخواهید. پشتوانه این مرکز نیروی کار متخصص، تجهیزات و قطعات با کیفیت از بهترین مراکز، همکاری به بهترین سازندگان، حمایت های مردمی و رضایت شما تولید کنندگان محترم می باشد.

زاگرس ماشین بهترین مرکز تولید کننده انواع ماشین آلات و دستگاه بسته بندی پیشرفته، از جمله دستگاه بسته بندی افقی و ماشین آلات بسته بندی عمودی است. دستگاه افقی یا دستگاه بسته بندی پیلوپک مخصوص بسته بندی های محصولات بالشی مثل بیسکوئیت، پیراشکی، کیک و کلوچه می باشد. دستگاه های بسته بندی عمودی در بسته بندی انواع محصولات حبوبات، خشکبار، چای، تافی، میوه خشک، اسنک و … به کار می رود. دستگاه بسته بندی عمودی به دستگاه بسته بندی حجمی و دستگاه بسته بندی توزین دار نیز معروف است.

استعلام قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت ماشین آلات بسته بندی با توجه به میزان سرعت کار دستگاه، کیفیت قطعات و متریال های بکار رفته مصرفی، تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه، ضمانت، گارانتی و خدمات پس از فروش، عملکرد عالی و بهینه دستگاه و… متغیر می باشد.

همانگونه که در بالا اشاره کردیم، قیمت دستگاه بسته بندی ابتدا به نوع دستگاه و در مراحل بعدی به کیفیت و کارایی دستگاه بستگی دارد.

همیشه قیمت ها با کیفیت عملکرد ارتباط مستقیم دارد.

زاگرس ماشین کرج با به کار بردن بهترین و با کیفیت ترین قطعات صنعتی داخلی و خارجی.

متناسب ترین دستگاه بسته بندی را هم از لحاظ فنی و نوع خدمات و هم از لحاظ قیمت ، طبق نیاز مشتری طراحی و تولید می نماید.

افتخار ما جلب رضایت مشتری برای ارائه ارزان ترین قیمت و بهترین و با کیفیت ترین خدمات در صنعت بسته بندی و فروش دستگاه بسته بندی.

بخصوص تولید و ساخت انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در مدل تک توزین، دو توزین، چهار توزین، ده توزین و… در کشور عزیزمان ایران است. 

زمینه فعالیت مشتریان و تولید کنندگان

کسانی که با خرید ماشین آلات بسته بندی ما همکاری می کنند، شامل تولیدکنندگان انواع محصولات در صنایع مختلف خصوصا صنایع غذایی هستند. رضایت مشتریان از قیمت دستگاه بسته بندی و کیفیت ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین در طول این سال ها به ما اعتبار بخشیده است. بیشترین آمار تولید کنندگانی که به ماشین آلات زاگرس ماشین نیاز دارند شامل موارد و تولیدات زیر هستند:

صنعت نوشیدنی (شیر، آب، نوشابه، آبجو، شراب و غیره)،

غذاهای کنسرو شده (گوجه فرنگی، ترشی، سس و غیره)،

روغن خوراکی، آرد گرانول، شکر، مرغداری (سینی تخم مرغ)

صنعت چاپ، لوازم التحریر، صنایع کامپیوتر، محصولات خانگی، ذرات معلق، لوازم آرایشی، دارویی، برق الکترونیک، پلاستیک، چوب، کاغذ، شامپو و مواد شوینده، صنایع مکانیکی، روان کننده ها، جعبه و جعبه، قفسه بندی، لجستیک، و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان.

دستگاه بسته بندی قیمت + خرید

دستگاه بسته بندی تجهیزات و ماشین آلاتی است که توسط تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی ساخته و تولید می شود و در کسب و کار ها و تولیدی های خانگی و صنعتی یا کارخانه جات در انتهای هر خط تولید قرار می گیرد و کاربرد آن بسته بندی محصولات مختلف تولید شده توسط خطوط می باشد. بهترین، با کیفیت ترین، معتبر ترین و قدیمی ترین مراکز تولید کننده که با بهترین قیمت دستگاه بسته بندی و قیمت انواع ماشین آلات صنعتی حرفه ای و پیشرفته را به سراسر ایران ارائه می دهد (مجموعه صنعتی زاگرس ماشین) می باشد.

قیمت انواع دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین

در ادامه قصد داریم به شما انواع دستگاه بسته بندی که توسط زاگرس ماشین کرج تولید می شود را معرفی کنیم:

  1. دستگاه ساشه پودری: دستگاه ساشه پودری برای بسته بندی محصولات تک نفره ای همچون نسکافه، سماق، آویشن، نمک تک نفره، سوربیتول و… کاربرد دارد.

  2. دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی: دستگاه بسته بندی دانه ای حجمی، برای بسته بندی محصولاتی که گرانولی هستند و به صورت دانه ای می باشند مثل، دانه ی حبوبات، خشکبار، قهوه، گندم و دانه های گیاه جو و…

  3. دستگاه بسته بندی توزین دار: دستگاه بسته بندی توزین دار شامل انواع تک توزین، دو توزین، چهار توزین و ده توزین است که قبل از بسته بندی با دقت بالا بسته ها را وزن می کند و بسته بندی یکسان را تحویل می دهد.

  4. دستگاه پرکن: دستگاه پر کن برای پر کردن کیسه، قوطی، بطری که به صورت پودری، مایعات، گرانولی طراحی و ساخته می شود.

  5. دستگاه شیرینگ پک: که برای شرینک کردن محصولات و بسته بندی ها استفاده می شود و یک لایه بیرونی از جنس نایلون به دور بسته بندی محصولات می کشد مانند بسته بندی 6 الی 12 بطری آب معدنی در کنار هم.

  6. دستگاه بسته بندی ساشه مایعات: از این دستگاه برای بسته بندی مایعات غلیظ و رقیق مثل سس تک نفره، آبلیمو تک نفره، عسل تک نفره، مربای تک نفره و… استفاده می شود.

  7. دستگاه سلفون کش: از این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند: سبزیجات، گوشت، مرغ، شیرینی جات و خوراکی های مختلف استفاده می شود.

  8. دستگاه بسته بندی پیلوپک: از این دستگاه برای بسته بندی محصولات جامد و تک نفره به صورت بالشتی استفاده می شود. مانند کیک، لوازم تحریر، مانند انواع کیک، کلوچه، بیسکوئیت، قطعات خودرو، نان باگت، ساندویچ آماده، فرآورده های مرغ و گوشت، تجهیزات دارویی و پزشکی، قند حبه ای، صابون و… .

انواع دستگاه بسته بندی بر اساس کاربرد و محصول

در ادامه تعدادی دستگاه را بر اساس نوع کارایی و بسته بندی محصولات مختلف به شما معرفی می کنیم که در زاگرس ماشین به صورت تخصصی تولید می شود:

دستگاه بسته بندی تمام محصولات غذایی مثل: عدس، نخود، لوبیا، آب معدنی، نمک، شکر، قند، تخمه، زعفران و… در این مجموعه در مدل های صنعتی و خانگی طراحی و ساخته می شود. زاگرس ماشین در تمامی این سال ها تلاش کرده است که با مناسب ترین قیمت دستگاه بسته بندی و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی مختلف را با بهترین کیفیت برای تولید کنندگان عزیز تولید و عرضه بدارد.

زاگرس ماشین با بهترین کیفت و ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی آماده ارائه مشاوره تخصصی است.

برای استعلام قیمت ماشین آلات بسته بندی (صنعتی و خانگی) با 09123634345 تماس بگیرید.

قیمت و خرید انواع دستگاه بسته بندی

در ادامه می توانید قیمت انواع ماشین آلات بسته بندی زاگرس ماشین را مطالعه نمائید:

دستگاه بسته بندی چهار توزین

بهترین ماشین آلات 4 توزین در ایران با کیفیت بالا.

دستگاه بسته بندی تک نفره

انواع دستگاه ساشه مایع و ساشه پودری.

دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

دستگاه شیرینگ پک حرفه ای و اتومات.

قیمت دستگاه پرکن بطری چند نازل

ماشین آلات پرکن بطری (پودری و مایع)

دستگاه بسته بندی خانگی-1

بهترین پرکن های پودری و حجمی.

دستگاه ساشه زن

بسته بندی پودری با بهترین کیفیت و قیمت.

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار

بسته بندی آجیل و خشکبار با دقت در وزن.

فروش و خرید دستگاه بسته بندی در تهران

ارائه سریع محصولات در تمام مناطق تهران.

قیمت دستگاه بسته بندی خانگی

قیمت دستگاه بسته بندی خانگی نیز بستگی به انتخاب شما دارد. زاگرس ماشین کرج لیست گسترده ای از انواع ماشین آلات خانگی را دارد که برای خطوط تولید کوچک و خانگی کاربرد دارند. اگر قصد راه اندازی خط تولید خانگی را دارید بهتر است ابتدا از قیمت دستگاه بسته بندی خانگی با خبر شوید. برای استعلام قیمت ها همین حالا تماس بگیرید و از ما مشاوره تخصصی در این زمینه دریافت نمائید.

قیمت دستگاه بسته بندی دستی و خانگی دستگاه دوخت پلاستیک دستگاه پرس پلاستیک بسته بندی دستی

قیمت دستگاه بسته بندی دستی

یکی از انواع ماشین آلات که برای بسته بندی های خانگی و در منزل استفاده می شود، دستگاه بسته بندی دستی می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی دستی در زاگرس ماشین به ارزان ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن است. زاگرس ماشین دقت و تخصص بالایی در طراحی و ساخت ماشین آلات خانگی دارد. برای استعلام تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی صنعتی استعلام و لیست قیمت دستگاه بسته بندی صنعتی اتوماتیک - نیمه اتومات

قیمت دستگاه بسته بندی صنعتی

ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بندی حرفه ای به دلیل ویژگی ها، قطعات با کیفیت تر، ابعاد بزرگتر، کارایی بیشتر، نسبت به مدل های دستب و خانگی گران تر می باشد. بسته به این که شما چه مدل دستگاه را انتخاب می کنید، تعداد توزین ها، اتوماتیک یا نیمه اتومات، ابعاد بزرگ یا کوچک و… قیمت ها متغیر هستند. برای استعلام قیمت دقیق همین حالا با شماره های سایت تماس بگیرید تا به شما تمامی اطلاعات را ارائه دهیم.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خانگی و صنعتی جزو اصلی ترین محصولات و ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین می باشد. ما دستگاه های پرکن حبوبات به صورت حجمی و کیسه ای یا دستگاه قوطی پرکن حبوبات و یا انواع دستگاههای بسته بندی توزین دار را برای محصولاتی مثل حبوبات و خشکبار، طراحی و تولیدی می کنیم. طیف قیمت دستگاه بسته بندی خانگی حبوبات و همچنین انواع مدل های صنعتی آن در این مرکز بسیار بلند و با کیفیت می باشد. برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات دستی، تمام اتوماتیک، نیمه اتومات و… یک تماس فاصله دارید.

قیمت دستگاه بسته بندی سبزی خوردن بسته بندی سبزیجات تازه

قیمت دستگاه بسته بندی سبزی خوردن

دستگاههای بسته بندی مختلفی برای کاربرد ها و محصولات مختلف طراحی و ساخته می شوند. یکی از دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی صنعتی بسیار محبوب که خصوصا در این روز ها بسیار پر استفاده شده است، دستگاه بسته بندی سبزی می باشد که جزو با کیفیت ترین دستگاه بسته بندي می باشد که مرکز ما آن را طراحی و تولید می کند.

قیمت انواع دستگاه تولیدی

دستگاه های تولیدی زاگرس ماشین جزو محبوب ترین و بهترین ماشین آلات در بین تولید کنندگان می باشد. این مرکز با راه اندازی تعداد بالای خط تولید در زمینه های و محصولات مختلف و کسب تجربه و همچنین فعالیت در راستای جلب رضایت مشتری توانسته است با ارزان ترین قیمت ماشین آلات بسته بندی را در بسیاری از نقاط کشور و خارج از کشور وارد کار کند. برای استعلام قیمت انواع دستگاه تولیدی در مدل های مختلف و با گارانتی 2 ساله و خدمات پشتیبانی 15 ساله با ما تماس بگیرید.

 

قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک در منزل

اگر در زمینه تولید چیپس میوه ای فعالیت دارید و یا قصد راه اندازی خط تولید میوه خشک را دارید، زاگرس ماشین علاوه بر تولید و طراحی انواع دستگاه میوه خشک کن، ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی میوه خشک خانگی و صنعتی برای تولیدی های خانگی، صنعتی و کارخانه جات را نیز تولید می کند. برای آگاهی از انواع مدل ها و نمونه کار های ما در زمینه این دستگاه کافیست همین حالا تماس بگیرید.

عوامل موثر در قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع دستگاه، ظرفیت دستگاه، ویژگیهای دستگاه، کاربرد ها و تجهیزات جانبی، سازنده آن و… در اینجا برخی از عواملی که بر قیمت دستگاه بسته بندی تأثیر می گذارد را به شما توضیح خواهیم داد. حتما به موارد زیر بسیار دقت کنید:

نوع دستگاه: ماشین آلات بسته بندی در انواع مختلفی از مدل ها، از جمله: دستگاه های بسته بندی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک موجود هستند. دستگاه های بسته بندی اتوماتیک گران تر از دستگاه های بسته بندی دستی هستند زیرا می توانند محصولات بیشتری را در مدت زمان کمتری بسته بندی کنند.

ظرفیت دستگاه: دستگاههای بسته بندی با ظرفیت های مختلف موجود هستند. معمولا قیمت دستگاه بسته بندی با ظرفیت بالاتر گران تر از دستگاه هایی است که با ظرفیت کمتر هستند؛ زیرا می توانند محصولات بیشتری را در هر چرخه، تولید و بسته بندی کنند.

ویژگی های دستگاه: دستگاه های بسته بندی با ویژگی های مختلف موجود هستند، مانند ویژگی های چاپ، وزن کشی و درج برچسب. دستگاه های بسته بندی با ویژگی های بیشتر گران تر از دستگاه هایی با ویژگی های کمتر هستند زیرا می توانند محصولات پیچیده تری را بسته بندی کنند.

کاربرد ها و تجهیزات جانبی: بسیاری از دستگاه های بسته بندی صنعتی و خانگی دارای ویژگی های مختلفی هستند و این ویژگی ها ممکن است با تجهیزات مختلف ارتقاء پیدا کنند. بر فرض مثال دستگاه بسته بندی نیمه اتومات نیاز به حداقل یک نیروی انسانی دارد اما در مدل های تمام اتومات نیازی به اپراتور ندارد، در نتیجه کاربرد و کارایی آن بیشتر است. تجهیزاتی مثل سنسور ها، قطعات به کار رفته، توزین ها و… می توانند در صورت بیشتر شدن، قیمت بیشتری نیز برای دستگاه به همراه داشته باشند.

سازنده دستگاه: قیمت دستگاه بسته بندی بسته به سازنده آن متفاوت است. برخی از سازندگان دستگاه های بسته بندی معروف تر و با تجربه تر هستند و قیمت های بالاتری دارند. برخی دیگر از سازندگان دستگاه های بسته بندی کمتر شناخته شده هستند و قیمت های پایین تری دارند. زاگرس ماشین کرج یکی از قدیمی ترین ها در زمینه ساخت و فروش دستگاه بسته بندی می باشد، اما قیمت ها نسبت به دیگر شرکت های جدید هم ارزان تر و هم با کیفیت تر است. و ز آنجایی که خرید به صورت مستقیم می باشد و گارانتی و پشتیبانی از طرف خود کارخانه است، واسطه و مالیات اضافی شامل محصولات نمی شود.

نکات مهم در انتخاب و خرید که باید دقت کنید!

در اینجا برخی از نکاتی برای انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب آورده شده است:

  • نوع محصولی را که می خواهید بسته بندی کنید در نظر بگیرید. برخی از دستگاه های بسته بندی برای انواع خاصی از محصولات بهتر از سایرینعمل می کنند.
  • مقدار و میزان محصولی را که می خواهید بسته بندی کنید در نظر داشته باشید. اگر مقدار زیادی محصول دارید، به یک دستگاه بسته بندی با ظرفیت بالاتر نیاز دارید.
  • به ویژگی هایی را که  نیاز است و می خواهید دستگاه بسته بندی داشته باشد توجه کنید. برخی از ویژگی ها برای برخی از مشاغل مهمتر از سایرین هستند.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید. دستگاه های بسته بندی طیف گسترده ای از قیمت ها را دارند. دستگاههایی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و در بودجه شما قرار گیرد.
  • اگر به دنبال خرید دستگاه بسته بندی هستید، توصیه می شود که با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
  • همچنین توصیه می شود که قبل از خرید ماشین آلات بسته بندی دستگاه را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

سفارش، استعلام و تماس با ما

سوالات متداول کاربران

زاگرس ماشین با بهترین کیفت و ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی آماده ارائه مشاوره تخصصی است.

برای استعلام قیمت ماشین آلات بسته بندی (صنعتی و خانگی) با 09123634345 تماس بگیرید.

با توجه به اینکه دستگاه های بسته بندی دست دوم فعالیت زیادی داشته اند، و بر اساس میزان استهلاک و سلامت دستگاه ها قیمت گذاری می شوند نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها در نظر گرفت.

مرکز صنعتی زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین مراکز و قدیمی ترین سازنده ماشین آلات صنعتی در ایران می باشد. این مرکز به سراسر ایران و همچنین خارج از کشور ارسال دارد و می توانید با شماره گریری 09123634345 از قیمت ها و دستگاه ها آشنا شوید.

اگر شما تولید کننده حبوبات و خشکبار هستید و قصد دارید بسته بندی محصولات خود را به کارخانه بسته بندی حبوبات و آجیل بیرون سپاری کنید کافیست با تعدادی از این کارخانه ها آشنا باشید و برای همکاری پیام دهید. اما به طور کلی اگر کار دائمی شما تولید است بهتر است که برای مرکز خود ماشین آلات بسته بندی حبوبات و خشکبار را از مجموعه زاگرس ماشین تهیه کنید.

برای تولید میوه خشک نیاز به دستگاه بسته بندی آن دارید. اگر به دنبال استعلام قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک هستید باید به شما بگوئیم که این دستگاه طیف بلندی از انواع ماشین آلات می باشند. باید با ما تماس بگیرید میزان تولیدات و فضای خط تولید خود را در نظر بگیرید تا بتوانیم بهترین قیمت و دستگاه را به شما معرفی کنیم.

بسیاری از محصولات از جمله چیپس میوه، سبزی خوردن، مرغ، بسته بندی گوشت و… می تواند با دستگاه وکیوم بسته بندی شوند. برای استعلام قیمت دقیق باید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید تا با بررسی و تشخیص نیاز شما، بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم.

ما در پستی جدا به بررسی قیمت پرکن های پودری و گرانولی پرداختیم. برای استعلام قیمت دستگاه پرکن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (24 امتیاز)