ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن دو کابین (قیمت + خرید)

دستگاه خشک کن دو کابین که برای خشک کردن میوه و سبزیجات کاربرد دارد را می توانید از سراسر ایران توسط زاگرس ماشین کرج تهیه نمائید. این مرکز یکی از بهترین تولید کنندگان انواع ماشین آلات صنعتی و بسته بندی، دستگاه خشک کن میوه، بوجاری، حبوبات، شستشوی سبزی و … در ایران می باشد.

خرید دستگاه خشک کن دو کابین

ابتدا قبل از اینکه برای خرید دستگاه خشک کن دو کابین اقدام نمائید بهتر است با این دستگاه آشنا بشوید. چرا به این دستگاه میوه خشک کن دو کابین می گویند؟ عملکرد این دستگاه چگونه است؟ چه مشخصاتی دارد؟ در ادامه قصد داریم شما را با این موارد آشنا کنیم.

دستگاه خشک کن دو کابین چیست و چگونه کار می کند ؟

دستگاه خشک کن کابینتی و مدل دستگاه خشک کن دو کابین معمولاً در ظرفیت ها و ابعاد و اندازه های مختلف در ماشین سازی زاگرس کرج طراحی و ساخته می شوند و البته استفاده از دستگاه خشک کن میوه و همچنین سبزیجات بسیار رایج شده و هر کدام از انواع آن برای تولیدی های مختلفی مناسب می باشد. از این نوع خشک کن ها در خط تولید انواع میوه و سبزی جات خشک در ظرفیت های چند صد کیلو تا چند تن کاربرد دارند و در سراسر جهان به کار گرفته می شوند.

دستگاه خشک کن دوکابین

راه اندازی یک کارگاه تولیدی میوه سبزی خشک کن کوچک با استفاده از این نوع دستگاه ها که دارای مناسب ترین ظرفیت و سایز می باشد، مقرون به صرفه است. گردش هوای داغ یا سیرکولاسیون در فضای کابین با کمک سیستم های کنترلی اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده باعث تولید محصولی با کیفیت و مرغوب را به شما می دهد.

حرارت دهی به کمک این دستگاه به صورت غیرمستقیم و با شعله صورت گرفته که باعث می شود تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی کاملا حفظ گردد.

دستگاه خشک کن دو کابین از نوع خشک کن سبزیجات و میوه جات می باشد و دارای کابینت هایی قفسه بندی شده بوده که داخل هر کدام از این قفسه ها سینی های متعددی از جنس گالوانیزه یا پلی اتیلن قرار دارد که بتوان مواد موردنظر را به راحتی داخل آن چینش کرد. عایق سازی دستگاه میوه خشک کن دو کابین برای مصرف بهتر و حداقل هدر رفتن نیرو در این مدل دستگاه ها اهمیت بسزایی دارد و دستگاه های ما دارای عایق سازی خوبی می باشند.

ابعاد خشک کن های دو کابین :

عرض دستگاه 100 سانتی متر بوده و برای مکان های نیمه صنعتی و صنعتی مناسب است، ارتفاع دستگاه 200 سانتی متر است تا بتوان از آن در مغازه ها و کارگاه های کوچک و همچنین در سوله های صنعتی استفاده کرد، طول دستگاه نیز 300 سانتی متر است که داخل آن می توان تا 50 عدد سینی قرار داد.

دستگاه میوه خشک کن دو کابین مدلی توسط از خشک کن های صنعتی بوده که می توان برای خشک کردن انواع میوه جات و سبزی جات و انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا و … استفاده کرد.

علاوه بر دستگاه میوه خشک کن دو کابین شما نیاز به دستگاه شستشوی میوه و دستگاه بسته بندی میوه خشک دارید.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی زاگرس کرج مدل MAZ340

تعداد سینی 50 عدد
جنس سینی گالوانیزه فودگرید
جنس بدنه گالوانیزه یا استیل
برق مصرفی 1.5 کیلووات
طول 300 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 200 سانتی متر
برق مورد نیاز تک فاز
ظرفیت بارگیری 200 کیلوگرم
وزن تقریبی 400 کیلوگرم

ماشین سازی زاگرس کرج با دارا بودن کادری مجرب ، با سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع خشک کن های صنعتی، در خدمت مشتریان گرامی می باشد، همچنین این ماشین سازی مراحل نصب و راه اندازی و آموزش تمامی دستگاه های خود را در سراسر کشور بصورت رایگان انجام می دهد.

جهت سفارش، دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان در زمینه دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی زاگرس کرج با شماره 02634716956 تماس گرفته و یا از طریق واتس اپ با شماره 09309958589 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه خشک کن دو کابین

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *