ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن سبزیجات 🥕🥔🥦 یکی از پر فروش ترین، مهم ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات و ماشین آلات ساخته شده توسط یکی بهترین سازنده ماشین آلات صنعتی در ایران، یعنی زاگرس ماشین کرج می باشد.

این مجموعه در ایران با طراحی و ساخت منحصر به فرد این دستگاه، جایگاه بالا و ویژه ای در بین دستگاه های مشابه خود پیدا کرده است. در ساخت و تولید تمامی دستگاه های زاگرس ماشین تمامی استاندارد ها به خوبی رعایت شده است و با خرید دستگاه سبزی خشک کن از این مجموعه می توانید بهترین کیفیت سبزی خشک را تولید کنید.

از انواع دستگاه سبزی خشک کن این مرکز می توانید برای خشک کردن انواع سبزیجات مانند: ریحان، نعناع، پونه، شوید، گشنیز، تره و… و همچنین خشک کردن انواع گیاهان دارویی مانند : پنیرک، خارخاسک، ختمی، بابونه، شقایق، گل نسترن و… یا انواع دانه ها، ریشه ها و ادویه جات مانند: زیره، کنجد، هل ، رازیانه، ریباس، دارچین، زنجبیل و… استفاده می شود.

دستگاه خشک کن سبزیجات و سبزی

 
یکی دیگر از دستگاه های مهم زاگرس ماشین، دستگاه خشک کن میوه (صنعتی و خانگی) می باشد که مانند دستگاه سبزی خشک کن یکی از بهترین هاست. با افتخار می توانیم بگوئیم یکی از بهترین دستگاه های خشک کن ساخته شده در ایران می باشد که با تمامنمونه های خارجی رقابت می کند.

انواع دستگاه سبزی خشک کن (خانگی و صنعتی)

دستگاه سبزی خشک کن انواع مختلفی دارد و برای مصارف صنعتی و خانگی توسط مجموعه آریان زاگرس ماشین طراحی و ساخته می شوند. در این فیلم تعدادی از مدل های دستگاه خشک کن سبزیجات (خانگی و صنعتی) زاگرس ماشین را مشاهده نمائید:

مراحل خشک کردن سبزیجات

در ادامه قصد داریم چند گام اصلی از مراحل خشک کردن سبزی با دستگاه را برای شما بیان کنیم. اگر قصد راه اندازی خط خشک کن سبزیجات دارید این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید تا با خشک کردن سبزیجات و نحوه کار با دستگاه های خشک کن را بیاموزید:

دستگاه خشک کن سبزیجات

گام اول) خشک کن سبزیجات

در گام اول برای خشک کردن سبزیجات، باید سبزی ها را در سه مرحله شستشو دهید تا کاملا گل زدایی، ضد عفونی و آبکشی شود. بهترین روش برای این کار استفاده از دستگاه شستشوی سبزی می باشد

گام دوم) خشک کن سبزیجات

برای آنکه مدت زمان خشک کردن سبزیجات را به حداقل برسانیم، در گام دوم سبزیجات را در دستگاه آبگیر سانتری فیوژ قرار داده تا آب سبزیجات کاملا گرفته شده و آماده خشک شدن شود.
 
 

دستگاه خشک کن سبزیجات

گام سوم) خشک کن سبزیجات

در نهایت سبزیجات را در سینی های خشک کن سبزیجات قرارداده، دمای مناسب با آن و مدت زمان خشک کردن سبزیجات را انتخاب کرده و دستگاه را روشن میکنیم. مدت زمان خشک شدن سبزیجات با یکدیگر متفاوت است و بسته به میزان آبدر بودن سبزی زمان خشک شدن کم و زیاد میشود. برای مثال شوید مدت زمان کمتری از تره برای خشک شدن نیاز دارد و در طول یک شیفت کاری حجم بیشتری قابل خشک شدن است.
حرارت در این دستگاه به صورت سیرکوله ی هوای گرم جریان پیدا کرده که سبب یکدست خشک شدن و تغییر رنگ ندادن محصول می شود.

ویژگی های دستگاه خشک کن سبزیجات

1 – طراحی داخلی و خارجی دستگاه، مطابق با آخرین اصول صنعتی و بهداشتی.
2 – جلوگیری از اتلاف انرژی و یکسان سازی دما در تمام سینی های واگن.
3 – حفظ خاصیت سبزیجات و از بین نرفتن آنها در فرایند خشک شدن.
4 – سینی هایی از جنس گالوانیزه یا پلی پروپلین بنا به درخواست خریدار.
5 – دارای رطوبت سنج و دمپر های حرارتی (بنا به درخواست خریدار).
6 – دارای دریچه ی بازدید.
7 – دارای پایه و چرخ های ترمز دار جهت سهولت در جابه جایی دستگاه.
8 – امکان تغییر ارتفاع دستگاه برای محیط هایی با محدودیت ارتفاع.
9 – دارای مشعل گازی یا گازوئیلی و به درخواست خریدار برقی.
10 -ساخت دستگاه به صورت خانگی، تک کابین، دو کابین، تونلی و کانتینیوس می باشد.
 
 

سبزیجات

مشخصات فنی دستگاه خشک کن سبزیجات زاگرس ماشین کرج مدل MAZ321

یکی از بهترین دستگاه های خشک کننده سبزیجات که با دقت و با استفاده از قطعات درجه یک در زاگرس ماشین ساخته شده دستگاه مدل MAZ321 می باشد که در جدول زیر می توانید مشخصات آن را مطالعه نمائید:

عملکردالکترومکانیک
رنگالکترواستاتیک کوره ای
برق مورد نیازتک فاز یا سه فاز
برق مصرفی2 کیلووات
ظرفیت100 کیلو در هر بار استفاده
ابعاد دستگاهطول 100 × عرض 100 × ارتفاع 270 سانتیمتر

قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات

تمامی دستگاه های خشک کن از قطعات و تجهیزات و همچنین با کیفیت های گوناگونی تولید می شوند و تمامی این موارد تاصیر زیادی در تفاوت قیمت های آن ایجاد می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که جهت استعلام قیمت دستگاه خشک کن سبزی و یا برای مشاوره جهت خرید انواع دستگاه خشک کن سبزی می توانید با مشاورین ما با شماره های 02634716956 و 09123634345 ما در تماس باشید.

سوالات متداول

دستگاه خشک کن سبزیجات خواه صنعتی یا خانگی می توانند یک محصول خشک شده باکیفیت خوب ارائه کنند. باید با توجه به نوع مصرفتان مدل دستگاه را انتخاب نمائید.

  1. با از بین بردن رطوبت، رشد باکتری ها، مخمرها و کپک ها را متوقف کنید.
  2. کاهش فعالیت آنزیمی.
  3. نیاز به فضا و حجم بسته بندی به حداقل می رسد.
  4. وزن حمل و نقل را کاهش میابد.
  5. طول عمر و تاریخ انقضاء سبزیجات افزایش میابد.

کیفیت سبزی خشک شده در هر دو مدل دستگاه خشک کن گازی و برقی خوب است و تنها تفاوت اصلی آن ها در طول مدت زمان خشک شدن می باشد. که دستگاه برقی سرعت نسبتا بیشتری از دستگاه برقی دارد.

تعیین ظرفیت دستگاه خشک کن سبزیجات

در ویدئو فیلم زیر به شما توضیح می دهیم که چگونه و بر چه اساسی باید ظرفیت دستگاه خشک کن سبزی را تعیین کنید:

4.8/5 - (27 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *