ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن خانگی چیست و چگونه کار می‌کند ؟

امروزه با افزایش آگاهی مردم نسبت به نوع و نحوه خوراک مردم بیشتر تمایل به خوردن خوراکی‌های سالم و مقوی به جای تنقلات مضر دارند. از آن‌جایی که متاسفانه همه‌ی میوه‌ها به صورت تازه در تمامی فصول در دسترس نیست. بهترین راه جایگزین استفاده از میوه‌ها به صورت خشک می‌باشد، برای این کار ما به شما خرید دستگاه خشک کن خانگی را پیشنهاد می‌دهیم.

مطالعه نمایید: دستگاه میوه خشک کن صنعتی

مطالعه نمایید: دستگاه بسته بندی

دستگاه خشک کن

با کمک این دستگاه‌ها به راحتی می‌توانید میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را در خانه‌ی خود تهیه کنید. این مدل دستگاه‌ها که تنوع زیادی دارند با کمک تولید حرارت از بین بردن آب میوه‌ها آن‌ها را خشک کرده اما موادمعدنی و ویتامین‌های آن‌ها را کاملاً حفظ می‌نمایند.

مطالعه نمایید: دستگاه بسته بندی حبوبات

مطالعه نمایید: دستگاه بوجاری

دستگاه میوه خشک کن خانگی:

میوه خشک کن از جمله دستگاه‌هایی می‌باشد که مورد استقبال قرار گرفته و با کمک آن به راحتی می‌توان انواع میوه‌ها را خشک کرد و به‌عنوان خوراکی سالم و مقوی در طول سال از آن استفاده نمود.

شما می‌توانید از میوه خشک  به‌عنوان  تغذیه‌ای عالی  و با کیفیت، روزانه برای فرزندان خود مورد استفاده قرار دهید. در واقع با استفاده از دستگاه‌های میوه خشک کن می‌توان انواع چیپس میوه را تهیه کرده و در تمامی فصول از آن استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه های میوه خشک کن جلوگیری از به هدر رفتن و خراب شدن میوه‌ها می‌باشد. مطمئناً برای همگی پوسیدگی و گندیدگی میوه‌ها اتفاق افتاده است. شما با کمک گرفتن از این دستگاه می‌توانید میوه‌ها را به چیپس‌های خشک تبدیل کنید.

شما با این روش می‌توانید بدون این‌که میوه‌ای گندیده یا پوسیده شود به مدت زمانی طولانی از آن استفاده کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از این دستگاه‌ها ارزش‌های غذایی آن را از بین نمی‌برد.

دستگاه خشک کن خانگی
ماشین آلات میوه خشک کن خانگی

میوه خشک کن خانگی و طرز کار آن:

دستگاه‌های میوه خشک کن خانگی دارای سبدها و درپوش‌های مختلف می‌باشد. منبع تغذیه آن‌ها بسته به ظرفیت دستگاه‌ها و نوع خانگی یا صنعتی می‌تواند گاز یا برق باشد و همه این دستگاه‌ها مجهز به نوعی فن برای پخش کردن حرارت گرم می‌باشند.

با کمک این المنت‌ها و فن‌ها میوه‌ها بدون این‌که پخته شوند آب میان بافتی خود را از دست می‌دهند و به آرامی خشک می‌شوند، این عمل باعث می‌شود که دیگر فضایی برای رشد انواع میکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها باقی نمانده و بتوان میوه‌های خشک را برای مدت زمانی طولانی در منزل نگه‌داری نمود.

البته بایستی به این نکته اشاره کرد که محلی که میوه‌های خشک نگه‌داری می‌شوند بایستی خشک و تاریک بوده و از رطوبت تا جای امکان به دور باشند.

دستگاه میوه خشک کن ماشین سازی زاگرس کرج با ظرفیت‌های محدود برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با این دستگاه می‌توان انواع میوه‌ها و سبزیجات را خشک کرد.

میوه خشک کن در واقع ابزاری است که می‌توان با آن سبزیجات، غلات و حتی گل را نیز خشک کرد. بسیاری از افراد با کمک این دستگاه‌های لواشک‌های خانگی نیز تهیه می‌کنند.

دستگاه خشک کن خانگی
ماشین آلات خشک کن میوه خانگی

جهت دریافت مشاوره رایگان، دریافت لیست قیمت و سفارش از طریق شماره تماس 02634716956 و یا از طریق واتس اپ با شماره تماس 09309958589 با ما در ارتباط باشید.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن مدل MAZ340:

 ساخت دستگاه میوه خشک کن خانگی با ظرفیت‌های محدود برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این دستگاه می‌توان انواع میوه‌ها و سبزیجات را خشک کرد.

  • این دستگاه‌ها برای خشک کردن انواع میوه همانند زردآلو، شلیل، لیمو، پرتقال، آناناس، موز ، انبه و غیره استفاده می‌شود.
  • این دستگاه دارای قابلیت تنظیم دما و حرارت می‌باشد.
  • همچنین می‌توان انواع سبزی‌ها را نیز با این دستگاه‌ها خشک کرد.

مشخصات فنی دستگاه خشک کن خانگی:

تعداد سینی : 10 عدد
جنس سینی :  گالوانیزه فودگرید
جنس بدنه :  گالوانیزه یا استیل
برق مصرفی :  1 کیلووات
طول :  60 سانتی متر
عرض :  60 سانتی متر
ارتفاع :  100 سانتی متر
برق مصرفی :  تک فاز
ظرفیت بارگیری :  20 کیلوگرم
وزن تقریبی :  30 کیلوگرم

4.6/5 - (7 امتیاز)