ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی یکی از مهمترین فاکتور ها هنگام خرید دستگاه بسته بندی خانگی برای آجیل و بسته بندی خشکبار در منزل می باشد. کسانی که قصد تولید و توزیع خشکبار و بسته بندی آجیل در منزل دارند این دستگاه برای آن ها مناسب است. از دستگاه بسته بندی خشکبار برای محصولاتی از جمله: فندق، پسته، بادام، کشمش، نخود چی، تخمه آفتاب گردان، تخمه کدو، بادام هندی، بسته بندی بادام زمینی، سویا، تخمه هندوانه و… استفاده می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی برای بسته بندی آجیل در منزل

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی برای بسته بندی آجیل در منزل، بدلیل ابعاد کوچکتر و کاربرد های آن معمولا از مدل های صنعتی ارزان تر هستند. این دستگاه نیازی به بالابر ندارد و به صورت نیمه اتومات با کمک یک اپراتور می توان به بسته بندی آجیل و خشکبار های مختلف پرداخت.

قیمت دستگاه بسته بندی آجیل خانگی

لطفا توجه داشته باشید که این دستگاه بسته بندی فقط ابعاد کوچکتری نسبت به مدل صنعتی دارد و این موضوع هیچگونه تاثیری در روند و سرعت آن ندارد. دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی از لحاظ بسته بندی و قدرت کارایی مثل مدل صنعتی عمل می کند و تنها تفاوت آن ها شکل ظاهری ماشین آلات است. دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل دارای مدل های گوناگونی از جمله دستگاه بسته بندی وکیوم خشکبار، دستگاه بسته بندی توزین دار، دستگاه پرکن قوطی خشکبار در خانه و… می باشد.

مزایای بسته بندی خشکبار و آجیل چیست؟

یکی از این مزایا، حفظ تازگی و کیفیت خشکبار و آجیل است. با بسته بندی خشکبار در منزل، می‌توانید آنها را برای مدت طولانی نگه دارید و همچنین از آلودگی و آسیب‌های خارجی مانند نور، هوا و حشرات محافظت کنید. علاوه بر این، بسته بندی خشکبارها، به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی و به صورت منظم، و با اطمینان از تاریخ انقضاء، قیمت مصرف کننده، تاریخ تولید و… مقدار مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشد. همچنین محصولات باز بدون بسته بندی در آجیل فروشی ها معمولا دارای آلودگی و میکروب هستند!

بسته بندی خشکبار در منزل و بسته بندی آجیل در خان

قیمت دستگاه بسته بندی آجیل در منزل

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی بسیار مقرون به صرفه می باشد و در مدل های 4 توزین دار، دستگاه بسته بندی 2 توزین و تک توزین موجود می باشد. این دستگاه تمامی مراحل از جمله ویبره، لودسل، وزن گیری را با دقت بالا به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

مراسم های زیادی در ایران و تمامی استان ها وجود دارد که خرید خشکبار و آجیل خوری یکی از رسم و رسوم های این مناسبت ها می باشد از جمله مناسبت ها می توانی به تزیین بسته بندی اجیل شب یلدا، بسته بندی آجیل مشکل گشا، آجیل و خشکبار شب عید و… اشاره کرد.

کاربرد دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی نسبت به قیمت آن چگونه است؟

هزینه خرید و قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی کاملا مقرون به صرفه می باشد و کاربرد مختلف آن باعث شده تا بسیاری از کارگاه های خانگی و کوچک برای بسته بندی آجیل و خشکبار از آن بهره ببرند. از جمله کاربرد های مختلف دستگاه بسته بندی آجیل خانگی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دستگاه بسته بندی آجیل در منزل ،
  • دستگاه بسته بندی بادام هندی،
  • دستگاه بسته بندی تخمه،
  • دستگاه بسته بندی تخمه کدو،
  • دستگاه بسته بندی میوه خشک،
  • دستگاه بسته بندی نخودچی کشمش،
  • دستگاه بسته بندی سویا،
  • دستگاه بسته بندی انجیر خشک،
  • دستگاه بسته بندی بادام زمینی،
  • دستگاه بسته بندی بادام و گردو و… .

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی

برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی برای بسته بندی آجیل در منزل می توانید همین حالا با شماره های درج شده در سایت و راه های ارتباطی با زاگرس ماشین کرج، با ما تماس بگیرید. مشاوران ما علاوه بر قیمت ها به شما مشاوره تخصصی و راهنمایی برای انتخاب بهترین دستگاه برای بسته بندی آجیل در منزل از بین گزینه موجود را ارائه خواهند کرد. یکی از ویژگی های بسیار عالی این دستگاه این است که می توانید از آن برای بسته بندی حبوبات نیزا از آن استفاده نمائید.

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل

در صورتی که قصد راه اندازی مشاغل خانگی در زمینه کار بسته بندی در منزل هستید بهتر است بدانید که، تولید و بسته بندی آجیل در منزل و همچنین انواع خط تولید خشکبار کارگاهی، در خانه و کارخانه با دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی و صنعتی می تواند برای شما بسیار سود آور باشد. این شغل می تواند یک کسب و کار با سرمایه کم و مطمئن و بدون ریسک باشد. برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل تماس بگیرید.

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار

نتیجه گیری

در نتیجه این صحبت ها می توان گفت بسته بندی آجیل در خانه و یا خط تولید و کارگاه یکی از روش های کسب درآمد و شغل های پردرآمد است. و همچنین چون نه تنها می توانید انواع تخمه و پسته را بسته بندی کنید، بلکه امکان بسته بندی حبوبات، میوه خشک، برنج، غلات، قند و… را نیز دارید. و این موضوع باعث می شود برای اکثر افراد و کسب و کار ها مناسب باشد مثل آجیل فروشی ها، شیرینی سرا ها، عطاری ها و… قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه می باشد.

4.7/5 - (6 امتیاز)

یک پاسخ

  1. سلام با این اوضاع فیلترینگ، بخاطر احترام به مشتری هم که شده ای کاش یه کانال ارتباط در پیام رسان داخلی هم داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *