ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه ساشه مایعات | دستگاه ساشه مایع

دستگاه ساشه مایعات برای بسته بندی انواع ساشه مایعات غلیظ و ساشه رقیق در بسته های ساشه سلفونی به صورت سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت، دو طرف دوخت استیکی و مدادی استفاده می شود. این دستگاه ساشه مایع توانایی بسته بندی های زیبا و جذاب را با بهترین سرعت و کیفیت برای شما تولید کنندگان محیا می نماید.

قیمت دستگاه ساشه مایع - بهترین دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

انواع دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه به طور کلی برای بسته بندی های پودری و مایعات تک نفره کاربرد دارند. دستگاه ساشه مایع دارای انواع مختلفی از ماشین آلات بسته بندی می باشد که مایعات غلیظ و رقیق را مثل سس، عسل، آبلیمو و… را به صورت بسته های ساشه تک نفره بسته بندی می کند. انواع مختلف این دستگاه بسته بندی ساشه در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین موجود است و با پیشرفته ترین تکنولوژی و تجهیزات در ایران ساخته شده اند.

دستگاه ساشه مایعات دستگاه ساشه مایع قیمت و خرید.

جهت سفارش تماس بگیرید.

فهرست مطالب

دستگاه ساشه مایع مدادی

دستگاه بسته بندی ساشه مایع مدادی برای بسته بندی کردن انواع مختلف مایعات به صورت رقیق و غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ساشه مایعات مدادی می تواند به صورت اتوماتیک بسته بندی ساشه تک نفره مدادی یا میله ای که حاوی مایعات است را برای شما ممکن می سازد. انواع مختلف آن در طرح ها، سایز ها، جنس بدنه، سرعت و… در زاگرس ماشین موجود است.

  • دستگاه ساشه مایعات 3 طرف دوخت.

    دستگاه ساشه سه طرف دوخت برای بسته بندی سس، شامپو هتل و… استفاده می شود.

  • دستگاه ساشه مایع دو طرف دوخت.

    این دستگاه برای بسته بندی های دوطرف پرس مثل آبلیمو و مایعات رقیق مناسب تر است.

حتما بخوانید: دستگاه ساشه عسل

قیمت دستگاه ساشه مایعات

قیمت دستگاه ساشه مایع بستگی به نوع عملکرد – جنس بدنه – میزان سرعت – ابعاد و اندازه – اتوماتیک بودن یا نیمه اتومات بودن دستگاه و… دارد. قیمت دستگاه ساشه مایعات به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی ندارد و بهتر است برای استعلام قیمت و خرید دستگاه ساشه مایعات با ما تماس بگیرید.

با برقراری تماس با کارشناسان ما، می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه است و به صورت خرید مستقیم از کارخانه هزینه اضافی و مالیات نخواهد داشت.

مشخصات فنی دستگاه ساشه مایع

حداقل وزن بسته بندی: 3.5 گرم می باشد و حداکثر وزن بسته بندی: 100 گرم؛ ظرفیت ورودی مخزن دستگاه بسته بندی متغیر است و طبق نیاز مشتری سفارشی سازی می شود. این دستگاه با حداقل سرعت بسته بندی: بین 20 الی 40 بسته در دقیقه تولید می کند که این مقدار در حالت حداکثری: بین 40 تا 60 بسته در دقیقه می باشد.

توان دستگاه ساشه مایعات زاگرس ماشین 2000 وات می باشد که با 99.5 درصد دقت در بسته بندی، ساشه مایع تولید می کند. برق مصرفی دستگاه ساشه مایع تک فاز و سه فاز می باشد. جنس بدنه دستگاه از فولاد ضد زنگ و ضد ضرب ساخته شده است و جنس نازل های آن از استیل می باشد. این دستگاه داری سیستم عملکرد تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبق نیاز مشتری می باشد. دارای PLC و سیستم عیب یابی هوشمند و خودکار است.

دستگاه پرکن ساشه مایعات

دستگاه پرکن مایعات دارای انواع مختلفی از ماشین آلات هستند که به صورت کیسه پرکن –  قوطی پرکن – پرکن ساشه ای – پرکن توزین دار و… ساخته می شود. برای خرید دستگاه ساشه مایعات و استعلام قیمت انواع دستگاه پرکن ساشه مایعات همین حالا با ما تماس بگیرید.

گارانتی خرید دستگاه ساشه مایع زاگرس ماشین 24 ماه و خدمات پس از فروش تا 15 سال است.
تمامی دستگاه های بسته بندی ساشه مایعات دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند.
در صورت نیاز می توانید مدل مورد نظر خود را به ما اعلام کنید تا برای شما سفارش سازی کنیم.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات یکی از روش های بسته بندی مایعات غلیظ و رقیق است که به صورت بسته بندی های ساشه ای و تک نفره انجام می شود.

سیستم اندازه گیری حجم – سیستم پر کن اتوماتیک و قابل تنظیم – سیستم کنترلی سروو موتور- پیستون – پمپ‌ها و کمپرسورهای رفت‌وبرگشتی – سیستم PLC – سیستم عیب یابی هوشمند خودکار و…

دستگاه ساشه مایعات غلیظ – دستگاه ساشه مایع رقیق – دستگاه ساشه مدادی و دو طرف دوخت – دستگاه ساشه مایع 3 طرف دوخت – دستگاه ساشه مایعات 4 طرف دوخت از انواع مختلف این دستگاه می باشد.

از دستگاه ساشه مایع برای بسته بندی یکنفره سس، عسل، آبلیمو، شامپو هتل و… استفاده می شود.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *