ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی کارتن | دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه بسته بندی کارتن انواع گوناگونی ساخته میشود؛ و هر متقاضی باید بداند که چه مناسب کار و تولیداش است تا بتواند دستگاه بسته بندی را خریداری نماید. همچنین بسیاری از مراکز و تولیدی ها به خصوص بسته بندی مواد غذایی در انتها محصولات خود را در کارتن بسته بندی میکنند. دستگاه چسب زن کارتن دستگاه هایی هستند که میتوانند این کارتن ها را به شکل اصلی ایجاد نمایند، سپس پس از قراردادن محصولات در داخل کارتن ها اقدام به بستن کارتن با نماید. همچنین با شیرینگ پک روی کارتن ها بسته بندی سفت و محکم خواهید داشت و از صدمه به محصول جلوگیری میشود.

دستگاه بسته بندی کارتن - دستگاه چسب زن گکارتن

انواع دستگاه بسته بندی کارتن

همچنین انواع دستگاه بسته بندی کارتن وجود دارد بسته بندی از نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک رایج ترین نوع بسته بندی هستند. دستگاه چسب زن اتوماتیک و دستگاه بسته بندی کارتن نیمه اتوماتیک میتواند تعداد بالایی از کارتن را بسته بندی نماید.

نکات دستگاه چسب زن کارتن

هنگام خرید دستگاه بسته بندی کارتن باید حجم و ابعاد کارتن هایی را که قصد بسته بندی آنها را دارید مهم ترین مسئله ی مورد بررسی قرار دهید. زیرا هر دستگاه چسب زن کارتن ساخته شده به طور معمول کارتن ها را در عرض و ابعاد مشخصی بسته بندی میکند.

همچنین باید دقت داشته باشید که سرعت بسته بندی کارتن به چه صورت است و آیا با حجم تولیدات شما هم خوانی دارد یا خیر سرعت و راندمان دستگاه بسته بندی کارتن دستی کم از نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک این دستگاه میباشد.

دستگاه چسب زن کارتن و دستگاه بسته بندی کارتن باید بتوانند بسته بندی محکم کارتن را انجام دهند. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و باتجربه ترین ماشین سازی هاست که میتواند خدمات خود را به صورت کاملا تخصصی با در نظر گرفتن کیفیت بالای دستگاه ها به شما عزیزان ارائه دهد.

قیمت دستگاه بسته بندی کارتن و خرید بر چسب زن کارتن

دستگاه بسته بندی کارتن دستی:

با دستگاه بسته بندی کارتن دستی امکان بسته بندی سایز های مختلفی از یک نوع کارتن را دارید. دستگاه های دستی با همراهی یک اپراتور کار میکند و بسیار دقیق عمل بسته بندی را انجام میدهد. دستگاه های دستی نیز در انواع گوناگون ساخته و طراحی میشوند این دستگاه ها بسیار کاربردی هستند.

دستگاه چسب زن کارتن دستی:

دستگاه برچسب زن کارتن دستی و خانگی کاربرد بسیار بالایی در کارگاه ها، پایانه ها، فروشگاه ها و انبارها دارد. چسب نواری با عرض های متفاوت و معمولا تا 10 سانتی متر مناسب این دستگاه ها هستند. این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و بسیار جمع و جور میباشد و یک اپراتور میتواند به آسانی از آن استفاده کند.

دستگاه چسب زن کارتن دستی و خانگی خرید برچسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک:

این دستگاه چسب زن کارتن با عملکرد بسیار بالا جهت بسته بندی به صورت سریع و با کیفیت انجام میشود. همچنین اگر سایز های مختلفی از کارتن ها را بسته بندی میکنید. این دستگاه برای کار شما میتواند بسیار مفید باشد زیرا امکان تنظیم ارتفاع برای بسته بندی در سایزهای متفاوت را دارد. همچنین قابلیت بسته بندی 25 کارتن در دقیقه را دارد .

دستگاه های اتوماتیک در تولیدی ها و کارخانه های گسترده و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع دستگاه بسته بندی کارتن

قیمت دستگاه بسته بندی کارتن

این دستگاه در قابلیت ها و کارکرد های مختلفی با انواع گوناگونی از ابزار اولیه طراحی و سپس ساخته میشوند. همچنین قیمت دستگاه بسته بندی کارتن میتواند بنا بر اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک و دستی بودن آن متفاوت است؛ که کارشناسان فروش ما میتوانند به صورت آنلاین و یا حضوری کلیه ی اطلاعات دستگاه را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. همچنین در بیشتر مواقع این دستگاه به صورت سفارشی طراحی و ساخته میشود و قیمت دستگاه بسته بندی انواع متفاوتی دارد.

خرید دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه ها پس از ساخت قبل از تحویل به مشتری تست میشوند و از کیفیت بالای دستگاه اطمینان حاصل میشود. بنابراین در کمترین زمان ممکن میتوانید به زاگرس ماشین کرج مراجعه نمایید و کلیه ی اطلاعات در این خصوص را از ما کسب نمایید.

همه ی محصولات پس از تولید به صورت کلی تر به بازار عرضه فرستاده میشوند. بسته های 6 تایی 12 تایی و 18 تایی از یک نمونه محصول در کارتن قرار میگیرد، و به فروشگاه ها عرضه میشود. همچنین مزایای بیشماری در نوع بسته بندی با کارتن وجود دارد.

مزایای بسته بندی محصولات با کارتن

  • افزایش سرعت تولید و بسته بندی.
  • افزایش درامد.
  • کسب اعتماد خریداران.
  • حفاظت از محصولات در قبال خطرات ناشی از حمل و نقل.
  • صرفه جویی در وقت.
  • امکان جابه جایی به شهرستان ها برای فروش محصولات بدون آسیب به محصولات.
  • سهولت در حمل و نقل محصولات.

برند سازی و درج برند تولید کننده ی کارتن ها

جهت خرید هر نوع دستگاه صنعتی و ماشین آلات صنعتی میتوانید با ما در تماس باشید؛ و در این زمینه از نحوه کارکرد و نحوه عملکرد هر دستگاه بسته بندی کارتن مشاوره بگیرید؛ تا دستگاه مناسب را خریداری نمایید. در واقع شما پیش از خرید دستگاه باید همه ی جوانب را بسنجید و با توجه به آینده ی کاری خود اقدام به خرید یک دستگاه چسب زن کارتن نمایید تا در آینده مجبور به خرید دستگاه بسته بندی دیگری نباشید. بنابراین ما در زمینه ی مشاوره از کارشناسان فنی به همراه بررسی جوانب کاری شما به شما عزیزان مشاوره میدهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *