ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا
دستگاه تفت آجیل

دستگاه تفت آجیل یا همان دستگاه تفت خشکبار و تخمه در زاگرس ماشین کرج با تخصصی ترین حالت ممکن تولید میشود.

زاگرس ماشین کرج طراح و تولید کننده ی ماشین آلات خط تولید تفت و شورکن آجیل، خشکبار، تخمه و… می باشد. برای بو دادن، برشته کردن و طعم زدن انواع خشکبار مثل پسته، نخود، فندق، بادام، بادام زمینی، بادام هندی و انواع تخمه آفتاب گردان، تخمه کدو، تخمه ژاپنی و دیگر خشکبار مناسب می باشد.

دستگاه تفت خشکبار و تخمه یا همان دستگاه تفت آجیل در دو مدل حرارت مستقیم و حرارت غیر مستقیم می باشد. این محصول در انواع مدل های حلزونی – خانگی – صنعتی – اتوماتیک – دستی با مخزن دوار در ظرفیت های متفاوت ساخته شده و به دست تولید کنندگان خشکبار و آجیل می رسد.

عملکرد دستگاه تفت خشکبار و تخمه

برای بارگیری و پرکردن مخزن دستگاه تفت آجیل فوق از دستگاه بالابر استفاده میشود تا در وقت، هزینه و انرژی صرفه جویی شود و ضایعات کمتری برجای ماند.
مخزن دستگاه تفت تخمه را میتوان از جنس استیل، مناسب جهت تفت، بودادن پسته و دیگر خشکبار و از جنس آهن نسوز مناسب برای پختن و بو دادن تخمه ساخت . دستگاه تفت در سه ظرفیت متفاوت 20 کیلوگرم، 40 کیلو گرم و 80 کیلوگرم طراحی و ساخته می شود، که متناسب با آن تجهیزات و دیگر ماشین آلات وابسته مانند: دستگاه سرند، دستگاه طعم زن، دستگاه خشک کن و … از لحاظ ابعاد و ظرفیت متغییر میکنند.
دستگاه تفت آجیل خانگی دستگاه تفت آجیل دست دوم دستگاه تخمه شور کن صنعتی قیمت دستگاه تفت تخمه قیمت دستگاه تفت آجیل

قیمت دستگاه تفت تخمه و آجیل

دستگاه تخمه شور کن صنعتی و خانگی زاگرس ماشین مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را در بازار ماشین آلات صنعتی و خط تولید برای شما خواهد داشت. قیمت دستگاه تخمه پزی و تفت خشکبار خانگی بستگی به نوع دستگاهی که شما نیاز دارید تعیین می شود. انواع مدل های دستگاه تفت تخمه آفتابگردان – دستگاه تخمه داغ و پفیلا – دستگاه تفت آجیل خانگی – دستگاه تخمه پز و… در این مرکز با بهترین کیفیت طراحی و ساخته می شود.

انواع مدل های دستگاه تفت آجیل و خشکبار

انواع دستگاه های شورکاری و تفت مناسب خط تولید خشکبار عبارتند از:

  • دستگاه تخمه شور کن صنعتی
  • دستگاه شورکن پسته و بادام
  • دستگاه تفت حلزونی
  • دستگاه تخمه پزی خانگی
  • دستگاه تخمه پز بزرگ صنعتی
  • دستگاه تفت فول اتوماتیک
  • دستگاه تفت خشکبار کوچک
دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک در صنایع غذایی
دستگاه تفت خشکبار و تخمه

ویژگی های دستگاه تفت خشکبار و تخمه

  • بنابر سلیقه و تفاوت مشتریان با یکدیگر، کاور های عایق و دستگاه تفت را می توان در دو مدل استیل و رنگ الکترواستاتیک ساخت عرضه کرد.
  • در قسمت کوره دستگاه تفت آجیل از مشعل هایی گازی و یا گازوئیلی با استاندارد، ایمنی و دارای برچسب انرژی استفاده می شود.
  • برای نگاه داشتن انرژی در قسمت کوره از آجر نسوز استفاده می شود که دمای کوره را تا 400 درجه بالا نگاه میدارد.
  • تابلو برق این دستگاه تفت آجیل به گونه ای تعبیه شده است که اپراتور میتواند دما، زمان پخت، اتوماتیک سازی بارگیری و تخلیه محصول را تنظیم نماید.
  • جهت جداسازی نمک اضافی و ناخالصی های بار در قسمت جلویی دستگاه تفت، دستگاه سرند تعبیه شده است تا محصول شما کاملا یک دست شود.
  • متناسب با بودجه ی خریدار دستگاه در دو مدل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود .

مشخصات فیزیکی دستگاه تفت خشکبار و تخمه

دستگاه تفت خشکبار از پروفیل های محکم ساخته و جوشکاری شده است که در دمای بالا استحکام و مقاومت خود را حفظ کند. همچنین برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی تمام دستگاه با پشم سنگ عایق گشته و توسط دو لایه ورق ضخیم پوشانده شده. جهت سفارش و دریافت لیست قیمت این دستگاه شما می توانید با شماره تماس های 02634716956 یا از طریق واتساپ با شماره 09309958589 در تماس باشید.

دستگاه تفت خشکبار چیست؟ و چگونه کار می کند؟

این دستگاه تفت خشکبار مناسب جهت بو دادن و پختن انواع آجیل و خشکبار از قبیل پسته ✅ بادام ✅ فندق ✅ سویا ✅ نخودچی ✅ تخمه و انواع دانه های روغنی می باشد.

این دستگاه با حرارت غیر مستقیم که توسط مشعل گاز یا گازوییل تامین میشود و تا 300 درجه قابل تنظیم می باشد.

دستگاه تفت و خشکبار

مدل های دستگاه تفت خشکبار و آجیل با سیستم دوار در 3 مدل با ظرفیت های 10کیلو گرمی 20 کیلو گرمی و 40 کیلو گرمی می باشد.

همچنین steel بالاتر طراحی و ساخته می شود که متناسب با ظرفیت مخزن تفت که از جنس ظرفیت های لووک و خشک کن و بالا بر نیز ارتقا می یابد.

مشخصات فنی دستگاه تفت آجیل صنعتی

متناسب با مدل دستگاه ابعاد دستگاه و مشخصات فنی متغییر است، این دستگاه با برق سه فاز و تک فاز متناوب کار میکند که بسته به نوع در خواست مشتری متفاوت است.

  • ابعاد (ارتفاع.عرض.طول): 200.100.200 سانتیمتر
  • برق مصرفی 4 کیلو وات تکفاز و سه فاز
  • قطر مخزن 80 سانتی متر جنس استیل
  • عایق شده با پشمه سنگ
  • رنگ الکترواستاتیک
  • مشعل 300.000
ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)200.100.200 سانتیمتر
وزن دستگاه600 کیلوگرم
برق مصرفیسه فاز یا تک فاز
نوع عملکردالکترو مکانیک – اتومات
توان برق مصرفی4 کیلو وات
رنگالکترواستاتیک
جنس بدنه و قطعاتاستیل 304
عایق پشمه سنگ
ضدزنگ و خوردگی
رنگ بدنهپودری الکترواستاتیک کوره

مزایای دستگاه آجیل پزی زاگرس ماشین

دستگاه تفت و شور کن آجیل و خشکبار کارگاهی کاربرد فراوانی دارد. از این دستگاه می توان به عنوان تفت پسته، شورکن تخمه، تفت بادام، فندوق و… استفاده کرد. اگر این دستگاه را از ما تهیه کنید از صفر تا صد multi range دارای تنظیم دور به صورت تنظیم حرارت دلخواه برای انواع خشکبار تا میزان 300 درجه، قابلیت اتوماتیک سازی با نصب و هماهنگ سازی با بالابر جنس و بالابر نمک، دارای مخزن استیل که انتقال حرارت را به بهترین شکل انجام می دهد.

چگونگی عملکرد دستگاه تفت خشکبار

اساس کار این دستگاه چرخش مخزن در محیط گرم با درجه حرارت بالا و دور متغییر دلخواه است؛ که در عملیات تفت یکنواختی عمل اورد و بو دادن به خشکبار را تضمین می کند. دستگاه تفت خشکبار با نیروی الکترو مکانیک که توسط گیر بکس تامین می شود. به صورت دوار در دو جهت راست و چپ می چرخد در جهت راست عملیات پختن و تفت دادن خشکبار به صورت کاملا اتوماتیک و قابل تنظیم انجام می شود. سپس در مرحله چپ گیر بکس آجیل و خشکبار تفت داده می شده تخلیه شده و دستگاه منتظر بار گیری و پر کردن برای مرحله بعد می شود. آجیل تفت داده و بو داده شده بر روی سرند ریخته می شود تا نمک و خرده های آجیل و خشکبار در این مرحله از آجیل جدا شده و محصول نهایی بصورت یکدست اماده  طعم زدن  می باشد

دستگاه شور کن آجیل و خشکبار 

این دستگاه در ظرفیت های مختلف ساخته می شود و پرداخته می شود که برای انواع مصارف خانگی، نوع کارگاهی و آجیل و خشکبار که با ظرفیت های بالا برای کارخانه های بزرگ با ظرفیت تولید بالا طراحی  ساخته می شود از دیگر مصارف دستگاه تفت خشکبار برای مشاغل خانگی و بنگاهای زود باز ده و مغازه های کوچک آجیل پز و خشکبار استفاده می شود  این دستگاه می تواند در ابتدای خط تولید خشکبار فراوردی آجیل و بسته بندی خشکبار قرار گیرد

تماس با ما

02634719222 – 02634716952

09123634345 – 09123638781

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *