ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه بسته بندی زعفران | قیمت خط تولید زعفران

انواع بهترین دستگاه بسته بندی زعفران (صنعتی + خانگی) در ابعاد و اندازه های بزرگ مناسب برای منزل، کارخانه، کارگاه، خط تولید زعفران و… با قیمت بسیار مناسب و ارزان در زاگرس ماشین کرج با ارسال به سراسر ایران. ساختار انواع دستگاه های بسته بندی زعفران در انواع مدل ها متفاوت است و بر اساس کاربرد طراحی و ساخته می شود.

دستگاه بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران نیاز به دقت و تجهیزات پیشرفته ای دارد. خصوصا در خط تولید زعفران باید دستگاه بسته بندی زعفرون در تشخیص وزن دقیق و صحیح کاملا حرفه ای عمل کند. خرید دستگاه بسته بندی زعفران با مناسب ترین قیمت و پیشرفته ترین تجهیزات روز فقط از زاگرس ماشین که یکی از قدیمی ترین، تخصصی ترین، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین گزینه در ایران می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نور و رطوبت دو مورد از مهم ترین مواردیست که در کیفیت و عمر زعفران تاثیر گذار است. بنابراین بسته بندی زعفرون باید به صورتی باشد که از نفوذ رطوبت و نور جلوگیری کند.

زعفران به طور معمول در قوطی بسته بندی می شود و با دستگاه بسته بندی شیرینگ پک و یا جعبه ای از این قوطی ها در حمل و نقل محافظت می شود.

برای بسته بندی زعفران به صورت صادراتی معمولا در جعبه های کارتن که با پوشش داخلی از جنس آلومینیوم ساخته شده است، محافظت می شود.

خط تولید زعفران

در خط تولید زعفران صنعتی و خانگی از دستگاه های مختلفی استفاده می شود یک از مهم ترین آن ها خط تولید دستگاه خشک کن می باشد. برای خشک کردن زعفران معمولا از دستگاه خشک کن زعفران استفاده می شود؛ و سپس بسته بندی آن را با انواع مختلف دستگاه بسته بندی زعفران انجام می دهند.

انواع دستگاه بسته بندی زعفران

روش های مختلفی برای بسته بندی زعفران در خانه به صورت دستی و خانگی یا صنعتی و اتوماتیک وجود دارد. در کل سه روش برای بسته بندی در خط تولید زعفران استفاده می شود:

بسته بندی زعفران در پاکت های مقوایی و کاغذی و پلاستیکی

پاکت های مقوایی، کاغذی و پلاستیکی در بسته بندی زعفران به این صورت می باشد که زعفران را در بسته ها و ظروف پلاستیکی به صورت پوستی و بسته بندی وکیوم مهر و موم می کنند و با پاکت های مقوایی و کاغذی علاوه بر محافظت محصول، با چاپ تبلیغات برند شرکت تولید کننده و نمایش نوشته های اختصاصی استفاده می شود. این روش برای بسته بندی زعفران بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای فروش عمده و یا تولیدات داخلی بسیار رایج است.

بسته بندی زعفران در ظروف فلزی و سنتی شکل

یک روش رایج و جذاب برای بسته بندی زعفران در ظروف فلزی خاتم است. ظرف خاتم زعفران در سایزهای گوناگونی تولید می شود. هر کدام از ظروف فلزی خاتم برای بسته بندی زعفران در سایز ها و ابعاد مختلفی برای انواع حجم های زعفران طراحی و ساخته می شود.

بسته بندی زعفران در ظروف پلی کریستال

استفاده از ظرف های کریستالی برای بسته بندی زعفران در انتخاب و خرید توسط مشتری بسیار تاثیر گذار است. جنس مقاوم و شفافیت این سبک از بسته بندی ها بسیار محبوب هستند. با توجه به کیفیت بسته بندی کریستالی و مقاومت آن قیمت این نوع پکیج ها بسیار مناسب و اقتصادی است.

بسته بندی ساشه ای زعفران

بسته بندی های ساشه ای با دستگاه ساشه یکی از اصلی ترین روش ها برای بسته بندی های تکنفره می باشد. بسته بندی ساشه ای می تواند برای بسته بندی و خط تولید زعفران بکار آید. انواع دستگاه بسته بندی زعفران در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین تولید می شود. برای اطلاع بیشتر از نحوه خرید دستگاه بسته بندی زعفران می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه بسته بندی زعفران

یکی از بهترین مراکز برای خرید دستگاه بسته بندی زعفران در ایران مجموعه صنعتی زاگرس ماشین می باشد. برای دریافت کاتالوگ، راه اندازی خط تولید زعفران با خشک کن و دستگاه های بسته بندی زعفرون همین حالا از طریق راه های ارتباطی در سایت با ما تماس بگیرید. ما به شما تضمین کیفیت، قیمت مقاومت را می دهیم پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی و رایگان جهت راهنمایی برای راه اندازی کارگاه تولیدی زعفران دریافت نمائید.

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *