ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن آرد | کیسه پرکن غلات

آرد یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی است که برای تهیه ی نان که یکی از پر مصرف ترین در سبد غذایی خانواده میباشد و در تهیه ی انواع غذاهای ماکارانی و شیرینی ها و… از آن استفاده میشود. آرد دو نوع غلات جو و گندم بیشترین استفاده را دارند. بنابراین با توجه به اینکه مصرف آرد بسیار بالاست تولید و بسته بندی آرد با دستگاه کیسه پرکن آرد نیز بسیار بالاست؛ میتوانید در کمترین زمان ممکن سود بالایی از بسته بندی و تولید آرد به دست آورید. همچنین با بسته بندی آرد در یک خط تولید مجهز و پیشرفته با دستگاه کیسه پرکن آرد و دستگاه های مجهز مثل دستگاه پوست گیر جو و گندم میتوانید تولیدات خود را بالا ببرید.

دستگاه کیسه پرکن آرد

قیمت دستگاه کیسه پرکن آرد

قیمت دستگاه پرکن کیسه و پاکت آرد به تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه مانند میکسر پودر مخلوط کن، دستگاه بالابر پودر، تسمه نقاله و سیستم دوخت کیسه و پاکت و همچنین جنس بستگی دارد. کیفیت ساخت دستگاه بسته بندی در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار میباشد برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص دستگاه های کیسه پر کن آرد با ما در تماس باشید. بسته بندی انواع آرد میتواند حمل و نقل و فروش را بالا ببرد.

این دستگاه در واقع یکی از انواع مدل های دستگاه پرکن پودری می باشد، که به صورت کیسه ای می تواند بسته بندی آرد و مواد مشابه را انجام دهند. نوع دیگری که از انوع این دستگاه می توانید استفاده کنید دستگاه قوطی پرکن پودری است که می تواند برای بسته بندی آرد در قوطی های مختلف استفاده شود.

مواد و انواع کیسه های بسته بندی آرد

گونی های پلاستیکی، کاغذی و پنبه ای ، انواع کیسه های پلاستیکی ، گونی های پلی اتیلن ، گونی پلی پروپیلن ، انواع پاکت کاغذی ( پاکت دریچه ، پاکت دهان باز ، پاکت کاغذ چند لایه (کامپوزیت) ، پاکت کاغذ جامد ، انواع گونی و کیسه های نخی ، کیسه های نخی فیبر ، کیف های پارچه ای پنبه ای ، کیسه های کنف برای بسته بندی آرد مناسب هستند. در این زمینه میتوانید با ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین روش ها همراهی نماییم. همچنین کارشناسان فروش ما میتوانند به بهترین روش ممکن دستگاه متناسب با نیاز شما را به شما عزیزان بدهند تا در کمترین زمان ممکن با بهترین روش ها و بهترین نوع دستگاه پر کن انواع کیسه های آرد را پر نمایید.

دستگاه کیسه پرکن پودری آرد گندم و جو

مشخصات دستگاه پرکن کیسه ای آرد

  • دارای توزین دیجیتال
  • دارای نمایشگر وزن
  • عملیات آسان
  • قابلیت اتصال به دستگاه لیفت پودر
  • دارای قابلیت تنظیم دستگاه توسط نرم افزار
  • دارای کالیبراسیون وزن نرم افزار
  • مجهز به کیف شمار
  • نصب آسان
  • دارای دقت کیسه پر کن بسیار بالا در وزن کشی
  • دارای حجم مخزن توزین 100 لیتر

سیستم توزین کیسه پرکن غلات

سیستم کنترل باعث میشود سیستم توزین لودسل ها به خوبی باهم تعامل داشته باشد و دقت و سرعت کافی در پرکردن کیسه ها داشته باشد.

صفحه نمایش وزن دستگاه کیسه پرکن غلات

صفحه نمایش برای کنترل وزن و اطلاعاتی مانند تعداد کیسه های پر شده، وزن کیسه ها، مشکلات سیستم و بسیاری اطلاعات دیگر کاربرد فراوان دارد و این اطلاعات را در اختیار اپراتور قرار میدهد. عملیات کالیبراسیون و تنظیم دستگاه کیسه پرکن آرد نیز توسط صفحه نمایش استفاده شده در آن انجام می شود.

کاربرد دستگاه کیسه پرکن آرد

این دستگاه برای بسته بندی آرد در کیسه ها 5 ، 10 و 20 کیلوگرمی استفاده می کنند.

انواع آرد، شکر، نشاسته، کاکائو، ادویه، پودر شیر، پروتئین، برنج، گندم را میتوانید با این دستگاه بسته بندی نمایید.

معرفی 4 مدل دستگاه کیسه پرکن آرد گندم

در ادامه 4 مدل از انواع دستگاه کیسه پرکن آرد را به شما معرفی می کنیم:

1- پر کردن کیسه آرد با کیسه های دهان باز

از این دستگاه برای پرکردن کیسه های آماده با دهان باز استفاده می شود. این دسته از تجهیزات به نام پرکننده کیسه پودر دارای یک سیستم PLC قدرتمند که می تواند فرآیند پر کردن کیسه را به خوبی انجام دهد ساخته میشود.

2- دستگاه پرکن کیسه سوپاپ

دستگاه پرکن آرد برای پر کردن داخل کیسه و پاکت های کاغذی با وزن 10 تا 50 کیلوگرم میباشد. این دستگاه باید از طریق دستگاه مارپیچ انتقال پودر به میکسر صنعتی یا سیلو متصل شود تا محصول را به طور یکنواخت و پیوسته به قیف یا مخزن دستگاه پرکن کیسه آرد منتقل شود.

3- دستگاه ساشه پودری

توسط این دستگاه که یکی از مدل های پودری دستگاه ساشه است می توانید مواد آرد گندم و جو و انواع دیگر مواد پودری مثل ادویه جات، شکر، شیر خشک و… را به صورت تک نفره و یا بسته بندی سه طرف دوخت انجام دهید.

4- دستگاه کیسه پرکن حجمی

این نوع دستگاه کیسه پرکن غلات درواقع اصلی ترین و محبوب ترین نوع مدل های کیسه پرکن آرد هستند که به صورت حجمی در بسته ها یا کیسه های 5 کیلویی و 10 کیلویی به بالا می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

3.7/5 - (3 امتیاز)