ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی و قیمت تجهیزات و دستگاه های این خط تولید نیاز به بررسی شرایط شما از لحاظ مختلف دارد. قیمت نهایی راه اندازی خط تولید چیپس را بهتر است با دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان ما دریافت کنید. یکی از پرسود ترین خط تولید ایران کارگاه تولید چیپس می باشد. در ادامه دستگاه های خط تولید چیپس مورد استفاده را با قیمت حدودی هزینه احداث کارخانه تولید چیپس بررسی خواهیم کرد:

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی قیمت دستگاههای تولید چیپس

سایت خرید و فروش خط تولید چیپس

زاگرس ماشین کرج قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز خرید و فروش خط تولید چیپس سیب زمینی دست دوم و نو می باشد. مرکز زاگرس ماشین تمامی مراحل راه اندازی این کسب و کار از اخذ وام، ثبت شرکت تا احداث کارخانه چیپس و ساخت و فروش ماشین آلات صنعتی مورد نیاز را برای شما از 0 تا 100 انجام می دهد!

هزینه ها و قیمت دستگاه های خط تولید چیپس چقدر است؟

هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

میزان سرمایه لازم جهت راه اندازی خط تولید چیپس سیب زمینی به موارد بسیار مختلفی بستگی دارد. ممکن است یک کارگاه کوچک تولیدی چیپس سرمایه کمتری نیاز داشته باشد تا هزینه احداث کارخانه تولید چیپس صنعتی و حرفه ای! از همین جهت بهتر است برای دریافت قیمت دقیق تر و هزینه های فروش دستگاههای چیپس سازی با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. ما در ادامه سعی داریم قیمت دستگاهها های مورد نیاز خط چیپس را بررسی کنیم و قیمت حدودی آن را به اطلاع شما برسانیم.

راه اندازی خط تولید چیپس با قیمت ارزان و کیفیت عالی

خط تولید و بسته بندی چیپس و خلال سیب زمینی نیاز مند همکاری تعداد زیادی دستگاه های تولیدی در کنار یکدیگر می باشد. این دستگاهها هرکدام وظیفه خاصی دارد و طبق تصاویر بالا مراحلی را جهت تولید چیپس طی می کند.

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی بر اساس دستگاه ها

دستگاههای مختلفی در زمینه خط تولید چیپس نیاز هستند. در ادامه تعدادی از اصلی ترین این تجهیزات را بررسی می کنیم و قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی بر اساس نوع هر دستگاه را می توانید محاسبه نمائید. فروش خط تولید چیپس سیب زمینی با قیمت عالی و مناسب اقتصادی را با عالی ترین درجه کیفی فقط در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین خواهید یافت.

جای دیگه نرید چیزی که دنبالشی همینجاست!

قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی

قیمت دستگاه خاک گیر سیب زمینی زاگرس ماشین

در نوع صنعتی و حرفه ای تولیدات چیپس به دو مرحله شستشوی سیب زمینی ها نیاز است. اولین مرحله خاک گیری و مرحله دوم شستشو و ضد عفونی که با دستگاه بلانچر صورت می گیرد. دستگاه شستشوی میوه این کار را (خاک گیری) برای شما انجام می دهد. انتخاب دستگاه شستشوی سیب زمینی به شما بستگی دارد و در قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی تاثیر گذار است.

سرند و خاک گیر سیب زمینی

قیمت دستگاه خاک گیری خط تولید چیپس بین 30 تا 60 میلیون تومان است.

قیمت دستگاه بلانچر شستشوی سیب زمینی

دستگاه بلانچر برای شستشوی مرحله دوم سیب زمینی ها و عمل نشاسته گیری از روی سیب زمینی نیز استفاده می شود و سیب زمینی را برای سرخ کردن در خط تولید چیپس آماده می سازد.

دستگاه بلانچر سیب زمینی نشاسته گیر سیب زمینی

قیمت بلانچر در خط تولید چیپس حدودا بین 10 تا 150 میلیون تومان است.

قیمت دستگاه بالابر Z با مخزن هاپر

در خط تولید چیپس صنعتی دو مرحله بالا بر نیاز است. مرحله اول زمان انتقال از خاک گیر به دستگاه پوست کن و در مرحله دوم انتقال به دستگاه بسته بندی برای مرحله نهایی. انتخاب و قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی با این دستگاه متغیر است.

قیمت حدودی 80 میلیون الی 100 میلیون تومان است.

بالابر z دست دوم - کاسه بالابر z - بالابر شکر‬‎ - بالابر قند - حبوبات - خشکبار - مواد گرانولی

قیمت دستگاه پوست گیر سیب زمینی

این دستگاه دارای دو مدل پوست کن سیب زمینی گیربکسی و تسمه ای می باشد. انتخاب این دستگاه بسته به نیاز شما و نظر کارشناسان می باشد. انتخاب نوع این دستگاه در تعیین قیمت خط تولید چیپس و هزینه ها بسیار مهم است.

قیمت دستگاه پوست گیر سیب زمینی 235 میلیون حدودی می باشد.

دستگاه پوست گیر سیب زمینی

قیمت فر پخت چیپس سیب زمینی زاگرس ماشین

یکی از تجهیزات و دستگاه های مهم در خط چیپس سیب زمینی دستگاه فر پخت صنعتی چیپس می باشد. این دستگاه دستگاه فرایر پخت نیز نام دارد. این دستگاه بعد از طی کردن مراحل خاک گیری، شستشو، پوست گیری، اسلایس، نشاسته گیری استفاده می شود. هزینه احداث کارخانه تولید چیپس بر اساس انتخاب تعداد و نوع مدل پوست گیر میوه متفاوت است.

قیمت دستگاه حدودی بین 400 میلیون تا 800 میلیون تومان است.

بهتر است برای استعلام دقیق تر قیمت خط تولید چیپس تماس بگیرید.

دستگاه طعم زن پودری چیپس سیب زمینی

یکی دیگر از تجهیزات مهم برای طعم دهی چیپس دستگاه طعم زن می باشد. این دستگاه اسانس های پودری مثل نمک، فلفل و… را بر روی چیپس ها اعمال می کند.

قیمت دستگاه طعم زن چیپس سیب زمینی 150 میلیون حدودا می باشد.

دستگاه طعم زن

دستگاه روغن گیر چیپس سیب زمینی

یکی از موارد مهم در تولید چیپس سیب زمینی ، روغن گیری محصول می باشد. این محصول بعد از سرخ شدن حاوی مقدار زیادی روغن می باشد که باید با این دستگاه روغن گیری کرد. خصوصا در خط تولید چیپس بدون روغن استفاده از این دستگاه بسیار اهمیت دارد.

قیمت دستگاه روغن گیر چیپس حدودا بین 200 تا 250 میلیون می باشد.

توجه: خط تولید سیب زمینی نیمه آماده در نوع دستگاهها با چیپس متفاوت است!

قیمت دستگاه بسته بندی چهار توزین زاگرس ماشین

دستگاه بسته بندی چیپس در انتهای خط تولید چیپس سیب زمینی و مرحله نهایی بسته بندی استفاده می شود. مدل های مختلف دیگر این دستگاه نیز شامل تک توزین، دو توزین، 6 توزین، 10 توزین می باشد که هرچه تعداد توزین ها بالا تر باشد سرعت بسته بندی و قیمت خط تولید چیپس را افزایش می دهد.

دستگاه بسته بندی چهار توزین

قیمت دستگاه بسته بندی حدودا بین 250 میلیون تا 400 میلیون میباشد.

بهتر است برای استعلام هزینه احداث کارخانه تولید چیپس.

همچنین، بررسی دقیق تر قیمت خط چیپس با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه های تولید چیپس ساز خانگی

جهت خرید خط چیپس سیب زمینی، فروش خط تولید چیپس دست دوم، استعلام قیمت دستگاه چیپس ساز صنعتی و نیمه صنعتی، هزینه احداث کارخانه تولید چیپس. و دریافت کلیه اطلاعات لازم در این زمینه با مرکز ما تماس بگیرید. شماره 09123634345 را همین حالا شماره گیری کنید و از ما مشاوره تخصصی و رایگان دریافت کنید.

تمامی این تجهیزات به صورت کوچک، بزرگ، صنعتی، خانگی، کارگاهی و… توسط این مجموعه طراحی و ساخته می شود و خرید بدون واسطه موجب کاهش قیمت ها و ارزان تر شدن دستگاه شده است.

4.9/5 - (7 امتیاز)

2 پاسخ

  1. قیمت خط تولید چیپس با قابلیت تولید چند نمون، خلالی، بدون روغن، چیپس معمولی چقدر میشه؟

  2. قیمت خط تولید چیپس خانگی در حالت متوسط نه خیلی حرفه ای نه خیلی خونگی معمولا چقدر میشه؟ لطفا قیمت رو به این شماره اس ام اس کنید 09125******

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *