ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

دستگاه بسته بندی سماق تک نفره با بالا ترین کیفیت در انواع مدل های خانگی، صنعتی، دستی تحت عنوان دستگاه ساشه زن در زاگرس ماشین کرج با قیمت مناسب موجود می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی نمک و سماق از نوع تک نفره درواقع همان دستگاه ساشه پودری می باشد که انواع مواد پودری را به صورت یک نفره ای از 1 گرم تا 50 گرم و تا 100 کرم بسته بندی می کند. نمونه این دستگاه را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج جزو تخصصی ترین مراکز و قدمت دار ترین مرکز سازنده انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی مثل دستگاه پرکن پودری، دستگاه کیسه پرکن، دستگاه قوطی پرکن، دستگاه پرکن ساشه، توزین، مایعات، حجمی، تک نفره و… می باشد. (امکان ارسال دستگاه به سراسر ایران) جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی سماق و نمک و فلفل تک نفره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع دستگاه سماق تک نفره در مدل های خانگی، صنعتی، دستی، اتوماتیک، نیمه اتومات و… را می توانید با ارزان ترین قیمت به صورت مستقیم از کارخانه اصلی یعنی زاگرس ماشین کرج خریداری کنید.

ویژگی دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

خرید دستگاه ساشه زن سماق تک نفره در زاگرس ماشین دارای ویژگی ها و مزایای زیادی از جمله، بالا ترین سرعت و دقت در بسته بندی، تضمین کیفیت بسته بندی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش تا 15 سال و گارانتی بدون قید و شرط تا 24 ماه می باشد. همچنین امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد که جهت اطلاعات و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

مصرف تکی از نمک، آویشن، فلفل، سماق و… در فست فود، رستوران، هتل، تالارهای پذیرایی، غذاخوری، کارخانه جات، اداره و… بسیار زیاد است. این نوع بسته بندی ها به دلیل استفاده آسان، بهداشتی بودن، قیمت ارزان و بهینه، کاربردی بودن و مسافرتی بودن آن بسیار محبوب و پرفروش می باشد.

مشخصات فنی دستگاه ساشه پودری سماق

سیستم دستگاهالکترومکانیک + پنوماتیک
سیستم PLCدارد
صفحه نمایش دستگاهلمسی – چند زبان – سیستم عیب یاب
جنس مخزنتمام استیل
قابلیت پر کردن3 الی 150 گرم
سرعت تولید40 الی 70 بسته در 1 دقیقه
محیط های قابل استفادهخانگی، صنعتی، کارگاه، کارخانه و…
رنگ بدنهالکترواستاتیک کوره ای
بسته بندیرول و لفاف بسته بندی
ابعاد دستگاه (طول*عرض*ارتفاع)ارتقاع 160، عرض 130، طول 110 (متغیر)
جنس بدنه دستگاهفولاد و استیل با پوشش الکترو استاتیک ضد زنگ
برق مصرفی دستگاه1 کیلووات
برق ورودی220 ولت
سیستم های اضافیتاریخ زن، پانچ، ESAY Open، تزریق گاز ازت و…
دارای سیستمچشم الکترونیکی و هوشمند
دارای سیستمPID جهت تنظیم حرارت
کشش لفاف بسته بندیتوسط استپر
کنترل سرعت دستگاهقابلیت تنظیمات
مجهز بهسیستم عیب یاب خودکار
چرخ زیر دستگاهجابه جایی آسان
دارای قابلیتشمارش بسته ها
دیگر تجهیزاتدوخت، تیغه و المنت های قوی استیل
مشخصات دستگاه بسته بندی سماق تک نفره

این دستگاه در مدل های مختلف با انواع دوخت های مدادی، دوطرف دوخت، ساشه سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت می باشد.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی سماق تک نفره و نمک، فلفل، آویشن و.. با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی و رایگان به شما هستند. خرید در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف به فروش می رسد. ضمانت و پشتیبانی نیز از طرف خود کارخانه می باشد و دیگر هزینه های اضافه جهت پرداخت مالیات و ارزش افزوده یا دستمزد واسط را پرداخت نمی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *