ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه قند خرد کن اتوماتیک از یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنایع غذایی می باشد. طیف گسترده ای از انواع مدل های آن با کمترین و ارزان ترین قیمت در زاگرس ماشین موجود است. دستگاه قند شکن تمام اتومات جزو اصلی ترین دستگاه های تولیدی در صنایع غذایی ایران می باشد. با کمک این دستگاه می توانید قند شکسته شده و قند حبه ای تولید کنید و به بازار عرضه کنید.

مدل تمام اتومات این قند خردکن دارای 42 تیغه با کیفیت، میزان ظرفیت بالا و سرعت بسیار بالا در تولید و خرد کردن قند ها، امنیت بسیار بالا و هوشمند، قابلیت تنظیمات حرفه ای و… می باشد.

قیمت دستگاه قند خرد کن اتوماتیک

قیمت دستگاه قند خرد کن تمام اتوماتیک این مرکز بسیار مقرون و به صرفه و با کیفیت تر از دیگر نمونه های ایران می باشد. زیرا با سال ها تجربه و تخصص این مرکز از سال 1387 در حال ساخت انواع مختلف دستگاه تولید قند و دستگاه های قندشکن اتومات، دستی، نیمه اتومات، صنعتی و خانگی می باشد.

قیمت دستگاه قند خردکن اتوماتیک

از آنجایی که خرید قند خرد کن اتومات در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد و واسطه ای وجود ندارد و همچنین ارائه گارانتی توسط کارخانه و خدمات پس از فروش، مالیات و ارزش افزوده ای بر روی قیمت ها اعمال نمی شود. لیست قیمت دستگاه قند خردکن اتوماتیک در این مجموعه ارزان و به صرفه است و با توجه به تعداد تیغه های دستگاه قند شکن و میزان حجم تولید در ساعت متفاوت است و قابل تغییر.

بهتر است برای استعلام قیمت و سفارش با 09123634345 تماس بگیرید.

دستگاه قند خرد کن اتوماتیک چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه قند خرد کن اتوماتیک یکی از ماشین آلات پرفروش زاگرس ماشین کرج می باشد. متعلقات دستگاه قند خرد کن شامل موارد ذیل می باشد که هر کدام برای خرد کردن نوع خاصی از قند مانند، قند کله، کلوخ، شمشی و کبریتی طراحی و ساخته شده است.

دستگاه قند خرد کن

در ایران مصرف قند به صورت حبه ای مصرف بالایی دارد، امروزه در کشور ما قند حبه ای را به خرید کله قند ترجیح می دهند، علت این تغییر سلیقه، مصرف آسان تر قند حبه ای، پر مشغله شدن مردم و عدم داشتن وقت کافی برای خرد کردن کله قند و همچنین ظاهر بهتر و زیباتر قند های حبه ای است.

دنیا در حال حرکت به سمت استفاده از مواد شکیل تر با قابلیت استفاده آسان تر است و قند نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. شما هرچقدر هم تفکر سنتی داشته باشید ناگزیر به حرکت با جامعه هستید. بنابراین استفاده از قندهای حبه ای بیشتر شده و بازار کار آن داغ تر از کله قند می باشد. در این وسط یک بازار تجاری برای ماشین سازان برای تولید دستگاه های قند خرد کن ایجاد شده است که مجموعه ماشین سازی زاگرس ماشین کرج نیز با سال ها تجربه در طراحی و تولید این نوع دستگاه ها می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب شما باشد.

انواع دستگاه قند خرد کن

دستگاه قند خرد کن انواع متفاوتی دارد که هرکدام اصطلاحات خاص خود را دارند، در متن پایین تلاش بر این بوده که اصطلاحات را به همراه عملکرد این دستگاه ها به صورت مختصر و مفید برای شما عزیزان شرح دهیم.

دستگاه برش قند

دستگاه قند خردکن فوق در ابتدای خط تولید قند قرارگرفته و مخصوص برش و اسلایس کردن قند کله و کلوخ می باشد، قند کبریتی و شمشی به دلیل آنکه خود به صورت ورقه ورقه هستند عملا نیازی به خرد شدن و اسلایس بیشتر نداشته و دستگاه برش قند برای این دو نوع قند به کار نمی رود.

دستگاه قند خردکن برش قند کله و کلوخ با به کارگیری مکانیک، الکترونیک و گاها پنوماتیک در نونه و ظرفیت های پایین برش قند را انجام می دهد.

قند خرد کن چهل و چهار تیغ

از آنجا که در دستگاه قند خرد کن ، برای اسلایس قند چهل و یا به درخواست مشتری چهل و چهار تیغه الماسه تعبیه می شود این دستگاه در اصطلاح عامیانه به قند خرد کن چهل تیغ و قند خرد کن چهل و چهار تیغ شناخته میشود.

برش در این دستگاه به صورت کاملا یکدست و منظم صورت می گیرد، چنانکه برای ضخامت هر اسلایس قند، تعریفی مشخص وجود دارد، که عمدتا 13 میلی متر الی 16 میلی متر و گاها 20 میلی متر بنا به خواسته مشتریان و مصرف کنندگان در دستگاه اعمال می شود.

بنا به توان مورد نیاز در دستگاه قند خرد کن از الکتروموتور هایی که به صورت چپ و راست در دو طرف با دو شفت اصلی دستگاه برش قند کوبل شده است استفاده می شود.

در دستگاه قند خرد کن اتوماتیک قسمت برش با یک دنده شانه ای مدولار و چرخ دنده با گیربکس حرکت بالا و پایین را به صورت اتوماتیک انجام داده و عمل برش صورت میپذیرد.

دستگاه قند خردکن اتویی

در نوع نیمه اتوماتیک این دستگاه که به نام قند خرد کن اتویی در اصطلاح عامیانه شناخته می شود برش با یک اهرم 45 درجه را طی میکند و عمل برش و اسلایس قند را انجام می دهد.

تعویض آسان تیغه های برش یکی از مزیت های باالقوه این دستگاه قند خرد کن اتویی می باشد، چرا که اپراتوری آسان و ساده می تواند برای مشتری قابل تامل تر باشد.

سفید و فودگرید بوده که جهت خارج کردن قند های اسلایس شده PVC نوار نصب شده بر روی دستگاه از جنس به بیرون از دستگاه تعبیه شده و کاملا بهداشتی می باشد.

خردکن قند یکی از اصلی ترین دستگاه های این مجموعه است که قند کله، کلوخ، شمش و کبریتی برای خرد شدن باید از این مرحله عبور نمایند.

اسلایس های برش خرده قند از مرحله ی قبل بر روی نوار حرکت کرده و توسط دو تیغه که در جهت مخالف یکدیگر نصب شده اند به قند شکسته تبدیل می شود.

عملکرد این دستگاه قند خردکن به صورت لنگ می باشد، در قسمت زیرین دستگاه لنگ هایی با کورس موازی، کار بالا و پایین نمودن تیغه ها را انجام می دهند و با ضربه هایی منظم قند شکسته را به مرحله ی بعد یعنی خرده گیری و جداسازی به دستگاه سرند که در انتهای خط قرار دارد منتقل میکند.

مراحل تولید و بسته بندی

عملکرد دستگاه سرند به صورت ویبره می باشد و محصول تولید شده را برای جدا سازی قند های ریز، درشت و خاکه به جلو هدایت میکند تا از خروجی های تعبیه شده در دستگاه به تفکیک خارج شده و برای مرحله ی بسته بندی آماده شود. در این مرحله با انواع دستگاه بسته بندی قند می توانید مراحل را به پایان برسانید. از جمله دستگاه بسته بندی تک توزین – دو توزین – چهار توزین و…

مشخصات فنی دستگاه قند خرد کن اتوماتیک

  • عملکرد : الکترومکانیک
  • نوع برش : دیسکی – 42 تیغه 40 تیغ
  • شامل : سرند، برش، خردکن و غبارگیر
  • برق مورد نیاز : تک فاز یا سه فاز
  • برق مصرفی : 7 کیلو وات
  • ظرفیت : 700 کیلو در ساعت (6000 کیلو در هر شیفت کاری)
  • وزن دستگاه : 830 کیلو گرم 
  • ابعاد دستگاه : طول 270 عرض 110 ارتفاع 120

مناطق تحت پوشش و تماس با ما

جهت خرید دستگاه قند خرد کن اتوماتیک و استعلام قیمت یا مشاوره تخصصی می توانید با ما در تماس باشید. تمامی مناطق ایران و سراسر ایران تحت پوشش ارسال و خرید محصولات و ماشین آلات صنعتی ما هستند. تمامی استان ها و شهر ها از جمله تولید قند تبریز، اصفهان، کرمانشاه، اردبیل، مشهد، شیراز، جنوب، بندر عباس، شمال، اسلام آباد، تهران، کارخانه قند کرج، البرز، اهواز، بردسیر، کارخانه قند ورامین، خراسان، چهار محال، دزفول، اراک، قزوین، کارون، لرستان، کارخانه قند میاندوآب، پاسداران، یاسوج و… تحت پوشش هستند؛ و می توانند با خرید قند خردکن اتوماتیک تولیدی خود را راه اندازی و یا ارتقاء دهند.

02634716956 – 02634716952 – 09123634345
5/5 - (5 امتیاز)

6 پاسخ

  1. دستگاه قند خردکن اتوماتیک چه تفاوتی با مدل نیمه اتوماتیک داره؟

  2. مدل اتومات تمام فعالیت ها رو خودش انجام میده اما در مدل های نیمه اتومات دستگاه قند خردکن نیاز به اپراتور هم داره

  3. دستگاه قند شکن تمام اتوماتیک خانگی و یا صنعتی دست دوم موجود هست؟

  4. سلام بله با شماره های درج شده توی سایت تماس بگیرید

  5. باسلام وخداقوت
    قیمت دستگاه تمام اتوماتیک چنده؟
    درضمن برای سیستان وبلوچستان شهرستان سراوان اگه سفارش بدیم نصب به چه صورتی می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *