ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی تک توزین [قیمت و خرید + ویدئو]

دستگاه بسته بندی تک توزین یک مدل خانگی است که برای کارگاههای کوچک بسته بندی و کسب و کار های خانگی مناسب است. این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک، تمام اتومات صنعتی برای بسته بندی شکر، برنج، قند، حبوبات، خشکبار، آجیل و… طراحی و ساخته شده است. این دستگاه دارای 1 توزین برای وزن بندی و پُرکردن می باشد که به صورت اتوماتیک محصولات شما را با دقت بسیار بالایی بسته بندی می کند.

ماشین آلات بسته بندی از نوع تک توزین

این نوع دستگاههای بسته بندی در زاگرس ماشین مطابق با آخرین اصول صنعت به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است. مدل های تک توزین برای کارگاه ها و بنگاه های زود بازده بسیار مناسب می باشد. دستگاه بسته بندی تک توزین دارای مدل های مختلف، ویژگی های متفاوت، چهار طرف دوخت، سه طرف دوخت، 5 طرف دوخت و ابعاد کوچک و بزرگ هستند. بهتر است برای خرید دستگاه تک توزین ابتدا از ما مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

دستگاه بسته بندی تک توزین

قیمت دستگاه بسته بندی تک توزین

با درنظر گرفتن هزینه و قیمت دستگاه بسته بندی تک توزین می توان گفت خرید این دستگاه از لحاظ هزینه نمودن و کارایی بسیار مقرون به صرفه است ،جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به طور کلی مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج ارزان ترین قیمت دستگاه بسته بندی تک توزین را در اختیار دارد و این ارزانی تاثیری در کیفیت کار های ما ندارد. درواقع دلیل ارزان بودن دستگاهها و ماشین آلات بسته بندی در این مرکز نداشتن واسطه در فروش و ضمانت توسط خود کارخانه می باشد که به این صورت مالیات و ارزش افزوده برای دستگاهها اعمال نمی شود.

خرید دستگاه بسته بندی تک توزین دار

کارشناسان فروش دستگاه بسته بندی تک توزین در زاگرس ماشین کرج آماده مشاوره تلفنی و حضوری و ارائه پیشنهادات کارآمد جهت پیش برد هرچه زودتر اهداف شما هستند. جهت ارتباط با ما می توانید از طریق راههای ارتباطی و شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

سیستم عملکرد دستگاه تک توزین

عملکرد دستگاه به صورت الکتروپنوماتیک بوده و اکثر سیلندر و شیرهای استفاده شده در دستگاه تک توزین با سیستم پنوماتیک کنترل می شود. برای بارگیری محصول پس از هدایت توسط سینی های ویبره تک توزین که دو عدد سینی، یکی در قسمت زیرین مخزن و دیگری روی کاپه قرار گرفته است.

محصول برای بارگیری به اندازه و مقدار لازم که توسط فرچه های پلی اتیلن و به کمک جک های پنوماتیک (سیلندر های پنوماتیک) مقدار ریزش درون کاپه را مشخص می کند وزن شده و بسته بندی می شود.

این بسته بندی می تواند به صورت پرکن پودری یا پرکن گرانولی در نوع ساده، پاکتی و یا پانچ شده باشد.

دستگاه بسته بندی تک توزین می تواند دارای سکو باشد و بسته بندی مادر، از قسمت توزین جدا شود و یا این که کل سیستم توزین بر روی خود ماشین بسته بندی بر روی سکو قرار گیرد، که در هر دو صورت در سیستم عملکرد دستگاه خللی وارد نمی شود.

محصولات بسته بندی شده با دستگاه تک توزین

توسط دستگاه بسته بندی 1 توزین محصولات مختلفی را می توان بسته بندی نمود.

  • محصولاتی از قبیل: قند، شکر، برنج، گندم، جو،
  • انواع حبوبات مانند: لوبیا، نخود، عدس، ماش، لپه،
  • انواع خشکبار مانند: پسته، فندق، نخود، کشمش، بادام، تخمه
  • انواع سبزیجات خشک مانند: نعنا، شوید، ریحان، جعفری
  • انواع میوه های خشک: چیپس، پفک، چیپس میوه و…

دستگاه بسته بندی حبوبات تک توزین دستگاه بسته بندی خشکبار 1 توزین 

جزو محبوب ترین انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی تک توزین هستند.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی تک توزین

در جدول زیر می توانید یک بررسی کلی بر روی امکانات و مشخصات این دستگاه داشته باشید:

ابعاد دستگاهطول 160 عرض 150 ارتفاع 310 (قابل تغییر)
عملکردالکتروپنوماتیک
رنگ دستگاهالکترواستاتیک کوره ای
برق مورد نیاز تک فاز و سه فاز
برق مصرفی2 کیلو وات
سرعت بسته بندی10 الی 20 بسته در دقیقه
طول بسته 5 الی 30 سانتی متر
برق مصرفی تک فاز و سه فاز
عرض بسته5 الی 25 سانتی متر
لفاف بسته بندی سلفون از نوع و جنس سلفون opp-opc و متالایز
مشخصات فنی

نکته: تمامی قسمت های در تماس با مواد از جنس استنلس استیل می باشد.

تجهیزات و لوازم قابل نصب

  • جت پرینتر و تاریخ زن حرارتی
  • سیستم فرم دهی به پاکت
  • تجهیزات پولیش و خاکه گیر
  • پله و بالابر Z
  • کانوایر یا نوار نقاله

خرید دستگاه بسته بندی تک توزین

اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی تک توزین دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه زاگرس ماشین تماس بگیرید. تا بتوانیم به صورت دقیق و رایگان در انتخاب مدل مناسب کسب و کار شما کمک کنیم. خرید با ارزان ترین قیمت، کیفیت بالا، گارانتی دوسال، خدمات پشتیبانی تا 15 سال با شماره های زیر تماس بگیرید.

جهت خرید دستگاه بسته بندی تک توزین، دستگاه بسته بندی دو توزین، دستگاه بسته بندی چهار توزین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما مشتاقانه منتظر شما هستند تا بتوانند شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

4.4/5 - (11 امتیاز)

3 پاسخ

  1. دستگاه بسته بندی تک توزین از لحاظ قیمت با دو توزین چقدر تفاوت داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *