ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

انواع دستگاه بلانچر

انواع دستگاه بلانچربلانچر آبی

از انواع دستگاه بلانچر می توان به بلانچرهای آبی اشاره کرد که معمولاً از یک منبع استوانه ای افقی سرباز یا سربسته تشکیل شده است که در آن آب داغ یا محلول سود با غلظت معین می ریزند. محصول با حرکت نقاله ی حلزونی به جلو رانده می شود. آب موجود با تزریق مستقیم بخار آب گرم می شود و معمولاً دمای آن به حدود 88 تا 99 درجه ی سانتیگراد می رسد. زمان بلانچینگ با تغییر سرعت نقاله ی حلزونی قابل تنظیم و معمولاً بین 1.5 تا 5 دقیقه متغیر است. آن قسمت از دستگاه بلانچینگ که با آب یا محلول در تماس است باید از فولاد زنگ نزن ساخته شده باشد.

بلانچر بخاری

از دیگر انواع دستگاه بلانچر می توان به بلانچر بخاری اشاره کرد که در این دستگاه ، محصول به کمک نقاله ی تسمه ای یا حلزونی از داخل اتاقک (محفظه ی) محتوی بخار عبور داده می شود. در بلانچر آبی ، خروج مقداری از مواد تشکیل دهنده ی قابل حل در آب که در عطر و طعم محصول مؤثرند نظیر ویتامین های قابل حل در آب (به خصوص ویتامین C) اجتناب ناپذیر است. در بلانچر بخاری اتلاف کمتری از مواد مغذی محلول در آب صورت می گیرد ولی زمان طولانی تری جهت غیرفعال کردن سیستم های آنزیمی لازم دارد.

تمامی دستگاه های ساخته شده توسط مجموعه زاگرس ماشین کرج دارای گارانتی 18 ماهه می باشد، این دستگاه ها همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش بوده و این گارانتی خیال شما را برای خرید و سفارش دستگاه از مجموعه ما راحت می کند.

جهت دریافت لیست قیمت، سفارش محصولات و مشاوره رایگان با مشاورین زبده ما شما می توانید هم اکنون از طریق شماره تماس های 02634716956 و 09309958589 از طریق تماس تلفنی و همچنین از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. مشاورین ما در انتظار خدمات دهی به شما می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)