ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی آب معدنی [خط تولید + کارخانه آب معدنی]

برای راه اندازی خط تولید و کارخانه آب معدنی یکی از اصلی ترین ماشین آلات صنعتی مورد نیاز دستگاه بسته بندی آب معدنی است. این خط شامل چندین دستگاه بسته بندی و تجهیزات تولید می باشد که در ادامه قصد داریم به شما آن ها را شرح دهیم. اما قبل از اینکه بخواهیم بدانیم دستگاه بسته بندی آب معدنی چیست؟ و در خطوط تولیدی آب معدنی به چه کار ما می آید در اینجا بایستی با محصول آب و آب معدنی آشنا شویم.

دستگاه بسته بندی آب معدنی | بطری پر کن آب معدنی و دستگاه شیرینگ پک آب معدنی بری شرینک پک بطری آّ

آب چیست؟

آب یک ماده شیمیایی غیر آلی، شفاف بالا، بدون مزه و بدون بو و تقریباً بی رنگ است که ماده اصلی تشکیل دهنده هیدروسفر کره زمین و خلق موجودات زنده شناخته شده تاکنون است. این ماده مقدس و اصلی برای تمام موجودات زنده زمین حیاتی است. حتی اگر هیچ کالری یا مواد مغذی آلی فراهم نکند. آب 71 درصد از سطح زمین را پوشش می دهد که بیشتر این آب ها در دریاها و اقیانوس ها یافت می شوند. بخش های کوچکی از آب (حدود 1.7 درصد) به صورت آب های زیرزمینی یافت می شود.

آب چیست؟ یک لیوان آب در دست یک انسان برای خوردن آب معدنی

در یخچال های طبیعی و یخچال های قطب جنوب و گرینلند (حدود 1.7 درصد) آب زمین را تشکیل می دهند. آب موجود در هوا که به صورت بخار، ابر و براش رخ می دهد حدود 0.001 درصد کل آب زمین را تشکیل می دهند. آب به طور مداوم در یک چرخه قرار دارد که این چرخه طبیعی شامل تبخیر، تعرق، تراکم، بارش و رواناب حرکت می کند و معمولاً به دریا می رسد. آب نقش مهمی در اقتصاد جهان دارد و تقریباً 70 درصد آب شیرین موجود و مورد استفاده انسان ها صرف کشاورزی می شود. اینجاست که با شناخت آب معدنی می توان فهمید چرا در کارخانه و خط تولید آب معدنی به دستگاه بسته بندی آب معدنی نیاز است؟

آب معدنی چیست؟

آب معدنی ، آبی از چشمه های جوشان و معدنی است که حاوی مواد معدنی مختلفی مانند نمک ها و ترکیبات گوگرد است. آب معدنی با توجه به وجود یا عدم وجود گازهای اضافه شده، ممکن است معمولاً ساکن یا گازدار باشد. به طور سنتی، از آب های معدنی برای موارد درمانی استفاده می شده است؛ که اغلب در حمام های آب گرم و یا حوضچه های آب گرم از آن استفاده می کردند. اما امروزه بسیار رایج است که آب معدنی را برای خوردن استفاده می کنند و بیشتر آن را در بسته بندی هایی به شکل بطری مصرف می کنند.

آب معدنی چیست؟ آب معدنی ، آبی از چشمه های جوشان و معدنی است که حاوی مواد معدنی مختلفی مانند نمک ها و ترکیبات گوگرد است. آب معدنی با توجه به وجود یا عدم وجود گازهای اضافه شده، ممکن است معمولاً ساکن یا گازدار باشد. به طور سنتی، از آب های معدنی برای موارد درمانی استفاده می شده است؛ که اغلب در حمام های آب گرم و یا حوضچه های آب گرم از آن استفاده می کردند. اما امروزه بسیار رایج است که آب معدنی را برای خوردن استفاده می کنند و بیشتر آن را در بسته بندی هایی به شکل بطری مصرف می کنند.

تولید و بسته بندی آب معدنی در ایران و جهان

امروزه تقریباً بیش از 4000 برند آب معدنی به صورت تجاری در سراسر جهان موجود است. بنابراین نیاز به دستگاه بسته بندی آب معدنی روزانه افزایش می یابد. در کشور ایران نیز امروزه مصرف آب معدنی بسیار رایج شده و برندهای مختلفی از کارخانه های تولید آب معدنی درحال ارائه این محصول به اشکال مختلفی هستند.اما با توجه به نیاز بسته بندی که این محصولات دارند مجموعه زاگرس ماشین کرج اقدام به تولید ماشین آلات و دستگاه بسته بندی آب معدنی کرده است تا بتوان شیرینگ پک آب معدنی را به آسانی انجام داد.

دستگاه بسته بندی آب معدنی

همانطور که گفتییم برای راه اندازی خط تولید آب معدنی ما نیاز اساسی به ماشین آلات و دستگاه بسته بندی آب معدنی داریم. یکی از پر سود ترین و پر مصرف ترین محصول در ایران و جهان آّ معدنی می باشد. بازار رقابتی این محصول باعث شده تا هر کارخانه به روش های خود مشتریان را ترغیب به خرید کنید. بسته بندی آب معدنی در جذب مشتری و رقابت با رقیا در این راستا یکی از اصلی ترین روش ها می باشد.

نکته: دستگاه شیرینگ پک تونلی یکی از مهم ترین انواع تجهیزات و ماشین آلات در تولید آب معدنی است.

بسیاری  از کارخانه های تولید آب معدنی با بسته بندی های شکیل، جذاب، و قابل استفاده برای مشتری و کمی گران تر کردن کالا وارد رقابت شده اند. عده نیز با پائین آوردن کیفیت قوطی ها و بطری های آب معدنی و ارزان تر کردن قیمت محصول سعی در جذب مشتری و رقابت با سایرین دارند.

دستگاه بسته بندی آب معدنی دستگاه شیرینگ پک آب معدنی بسته بندی شرینک پک بطری های آب معدنی

قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی

به هرحال در بازار وسیع و محبوب آب معدنی، برای شما نیز جا دارد. اگر تنها سهم کوچکی از این بازار داشته باشید می توانید سود بسیار زیادی کنید. برای سرمایه گذاری در این بازار و رقابت نیاز به با کیفیت ترین ماشین آلات و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی خواهید داشت که می توانید توسط مجموعه صنعتی ما یعنی زاگرس ماشین در سراسر ایران اقدام نمائید. ما از صفر تا صد راه اندازی کارخانه آب معدنی و خط تولید آب در کنار شما هستیم. برای استعلام قیمت ها و هزینه ها و دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی و تجهیزات لازم خط تولید این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

راه اندازی کارخانه آب معدنی

ورود به عرصه تولید و راه اندازی کارخانه آب معدنی در ایران ایده بسیار سود آور و خوبی است، چونکه عموم مردم این محصول را بسیار دوست دارند و محبوبیت و فروش آب معدنی در ایران بسیار بالا است. جدا از فواید و خاصیت هایی که آب معدنی برای سلامت انسان، بهداشتی بودن، مطمئن بودن و راحتی استفاده از آن، تقریبا در تمام فروشگاه های مواد غذایی، رستوران، فستفود، کافه ها، سوپر مارکت ها و حتی بقالی محله ها این محصول وجود دارد و در دسترس تمام مردم ماست.

مهم ترین مواردی که در راه اندازی خط تولید آب معدنی باید به آن توجه کنید بسیار است اما ما به نکات خیلی مهم آن در ادامه خواهیم پرداخت. مواردی که باعث می شود تا به موفقیت برسید مواردیست از جمله: مکان و محیط مناسب برای راه اندازی کارخانه آب معدنی، ماشین آلات با کیفیت و دستگاه ها و تجهیزات عالی (که می توانید با زاگرس ماشین در سراسر ایران همکاری کنید)؛ داشتن و جمع آوری اطلاعات کافی از رقبا و انتخاب بهترین روش، توجه به قیمت و هزینه ها و…

هزینه راه ندازی کارخانه آب معدنی

  • تصفیه خانه آب معدنی و محیط تولید،
  • آزمایشگاه و دریافت مجوز کار و تولید؛
  • خط پرکن و تجهیزات بسته بندی؛
  • شیرینگ پک، نوار نقاله، بطری باد کن و…
  • هزینه برق، سوخت مصرفی ماشین آلات و…
  • خرید لوازم اداری و تجهیزات لازم در شرکت؛
  • هزینه های راه اندازی، نصب و اجرا؛
  • استخدام کارمندان، کارگران، متخصصین و…
  • هزینه های مربوط به مواد و منابع اولیه.

 

راه اندازی خط تولید آب معدنی

گروه صنعتی زاگرس ماشین کرج با تخصص چندین ساله در طراحی ماشین آلات صنایع غذایی و علی الخصوص خطوط تولید و بسته بندی آب معدنی ، با تمرکز خاصی پیشنهادات خاصی را برای متقاضیان ورود به این عرصه ایجاد نموده است. راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی و انواع نوشیدنی ها بصورت کاملا اتوماتیک بوده و از لحاظ سطح کیفی خود در سطوح بالا قرارداد. کلیه فرایند مربوط به تولید بصورت برنامه نویسی شده صورت می پذیرد و از منظر تولید از ظرفیت ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ عدد در ساعت متغیر می باشد. برای دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی و راه اندازی خط تولید آب معدنی با مشاوره رایگان دستگاه بسته بندی آب معدنی شما می توانید با شماره تماس های مجموعه زاگرس ماشین کرج در تماس بوده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

5/5 - (6 امتیاز)

2 پاسخ

  1. دستگاه بطری پرکن مایعات برای برکردن آب معدنی و دستگاه درب بند و دستگاه شیرینگ پک بطری لازمه. دستگاه تولید بطری هم برای حرفه ای ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *