ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی که در صنایع مواد غذایی، شیمیایی، داروسازی و… کاربرد بسزایی دارد دستگاه میکسر ریبون بلندر می باشد که یک میکسر صنعتی با کاربرد بسیار بالا می باشد. دستگاه ریبون بلندر یکی از تخصص ترین محصولات مجموعه ماشین سازی زاگرس ماشین می باشد که با دقت و کیفیت بالایی تولید می شود. این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی صنایع غذایی و دستگاه بسته بندی در سراسر ایران می باشد.

دستگاه ریبون بلندر چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه ریبون بلندر یا میکسر پودر جهت مخلوط کردن دو یا چند نوع پودر همگن به لحاظ دانه بندی با شرایط میکس یکنواخت می باشد. مکانیزم میکس ریبون بلندر به خاطر کشیده شدن دو مسیر پره حول محور شافت وسط که در جهت مخالف یکدیگر حرکت می کنند. باعث اختلاط و میکس یکدست در مدت زمان کوتاه خواهد شد.

دستگاه ریبون بلندر پود و میکسر

کاربرد دستگاه میکسر ریبون بلندر

دستگاه میکسر پودر یا همان دستگاه ریبون بلندر در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی استفاده می شود. کارگاه هایی که نیازمند میکس کردن چندین ادویه مانند: زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل، پودر موسیر، کاری و یا هم زدن و مخلوط کردن پودر های خوراکی مانند: نشاسته، جوش شیرین، قهوه، نسکافه هستند کاربرد فراوانی دارد.

از این دستگاه در خط تولید و بسته بندی ادویه جات، خط تولید گیاهان داروئی، خط تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و همچنین در خطوط تولید صنایع لبنی و شیر خشک استفاده می شود. بهتر است از جنس استنلس استیل ساخته شود که همگام با استاندارد های روز صنعت و مطابق با بهداشت باشد.

در نهایت پودر های تولید شده و مخلوط شده توسط این میکسر با دستگاه بسته بندی ساشه ، مهر و موم می شود.

در این دستگاه سیستم انتقال قدرت از طریق موتور و گیربکس که توان آن بر اساس ظرفیت و حجم دستگاه تعیین می شود.

ریبون بلندر

ظرفیت دستگاه ریبون بلندر

این دستگاه در ظرفیت و مدل های متنوعی طراحی و ساخته می شود که هر کدام متناسب با ظرفیت خود توان مصرفی متفاوتی دارند. با ظرفیت های 100 لیتر، 200 لیتر، 400 لیتر، 600 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 2000 لیتر، 5000 لیتر و … اشاره نمود.

دستگاه میکسر پودر ادویه جات بهتر است از جنس استنلس استیل ساخته شود که همگام با استاندارد های روز صنعت و مطابق با بهداشت باشد. اما در بعضی از دستگاه ها بنا به سفارش خریدار از آهن و گالوانیزه نیز برای ساخت دستگاه استفاده می شود.

قیمت دستگاه ریبون بلندر یا میکسر پودر

با توجه به ظرفیتهای دستگاه میکسر پودر 100 لیتری ، 200 لیتری و غیره قیمت های متفاوت می باشد ، جهت استعلام قیمت دستگاه میکسر پودر یا قیمت ریبون بلندر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی و دیگر ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین همین حالا با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *