ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن گچ و سیمان به صورت تمام اتوماتیک، نیمه اتومات و دستی در زاگرس ماشین تولید می شوند و انواع مدل های این دستگاه بسته بندی در این مرکز با قیمت ارزان و کیفیت عالی قابل خریداری می باشد. دستگاه پاکت پرکن مواد پودری مانند گچ، سیمان، آهک و… به صورت ثابت – خطی طراحی و ساخته شده اند. عملکرد کیسه پر کن گچ با سیستم پیشرفته و کاملا اتوماتیک بوده و در مدل های نیمه اتوماتیک آن، پس از قرار دادن کیسه و فشار دادن دکمه استارت توسط اپراتور، شروع به بارگیری می کند.

دستگاه کیسه پرکن گچ

دستگاه کیسه پرکن گچ مجهز به سیستم هوشمند کنترل الکترونیکی است که علاوه بر کنترل وزن مواد داخل پاکت، کلیه عملیات مربوط به بارگیری (پر کردن) تا رسیدن به نقطه تنظیم و مهر و موم پاکت را به صورت خودکار و اتومات انجام می دهد.

همچنین برای انتقال مواد از داخل قیف به داخل دستگاه پرکن پودری میتوانید دستگاه های مناسب و کاربردی را برای تکمیل خط تولید گیج و بسته بندی گچ خود استفاده نمایید.

دستگاه پرکن پودری گچ چیست؟

زاگرس ماشین کرج سازنده و طراح انواع دستگاه های کیسه پرکن گچ می باشد: دستگاه کیسه پرکن دارای دو نوع مدل قیف دار و بدون قیف می باشد. از دستگاه کیسه پرکن قیف دار در انبارهای نگهداری گچ، سیمان و… استفاده می شود. و از کیسه پرکن مدل بدون قیف جهت استفاده در سیلوهای مواد پودری مثل گچ و سیمان استفاده می گردد.

این دستگاه دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • سیستم توزین در این دستگاه کاملا الکترونیکی است.
  • دستگاه پرکن گچ مجهز به لودسل وزن می باشد.
  • دارای موتور برق سه فاز و قدرت 5.5 اسب بخار می باشد.
  • زمان پر کردن هر کیسه با توجه به وزن بین 3 تا 7 ثانیه است.
  • این دستگاه دارای سیستم کیسه گیری منحصر به فرد است.
  • وزن خالص دستگاه: بین 150 تا 700 کیلوگرم متغیر است.
  • دقت پر کردن بالا با احتمال خطای کمتر از 0/2%
  • قابلیت تنظیم وزن کیسه ها از 10 تا 100 کیلوگرم.
  • قابلیت حمل و نقل راحت دستگاه.
  • دارای نمایشگر چند زبانه لمسی.
  • دارای قابلیت تنظیم وزن و سرعت بسته بندی.
  • عملیات آسان – افزایش راندمان تولید.
  • این سیستم دارای 2 سال گارانتی و 15سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • انواع دستگاه های پرکن گچ اتوماتیک، نیمه اتومات و دستی موجود می باشند.

دیگر تجهیزات خط تولید گچ و پرکن گچ را مثل: نوار نقاله، بالابر پودری، بالابرZ، کانوایر، دستگاه میکسر صنعتی و… را می توانید با قیمت مناسب از زاگرس ماشین کرج خریداری نمایید تا خط تولید و بسته بندی گچ کامل تری داشته باشید.

قابلیت های دستگاه کیسه پرکن گچ

پرکننده های کیسه ای گچ دستگاه های پرکاربردی هستند که آخرین مرحله خط تولید گچ شما را انجام می دهند. شما باید به این مرحله بسیار اهمیت بدهید، زیرا علاوه بر کیفیت بالایی که یک محصول تولیدی دارد، باید بسته بندی در کیسه، برند سازی، درج اطلاعات روی کیسه گچ اعتماد مشتری را جلب نماید و او را برای خرید کیسه گچ های تولید شده شما راغب سازد.

از قابلیت های دستگاه کیسه پرکن گچ تولید شده توسط مرکز زاگرس ماشین می توان به هوشمند بودن دستگاه، سرعت بالا، کمترین مقدار خطا، کیفیت عالی، مهر و موم حرفه ای، جنس بدنه عالی، سبک بودن و قابلیت جابجایی آسان و… اشاره کرد!

ویژگی های دستگاه کیسه پرکن گچ  که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

هنگام خرید دستگاه کیسه پرکن گچ باید دقت داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین دستگاه را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید. همچنین دسگاه پرکن گچ باید کمترین هزینه نگهداری را داشته باشد، خرابی ها و مشکلات آن بسیار کم باشد و در نهایت خدمات دوره ای آن توسط شرکت سازنده به صرفه، سریع و منظم باشد. زاگرس ماشین کرج یکی از موفق ترین و با تجربیه ترین و با سابقه ترین تولید کنندگان ماشین آلات و پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی است. مطمئنیم موارد فوق را در مشخصات فنی تمامی دستگاه های کیسه پرکن گچ به شما عزیزان ارائه میدهیم.

خط تولید گچ خط بسته بندی گچ

دستگاه پرکن کیسه گچ باید کاملا تخصصی ساخته شود زیرا شما با توجه به سرمایه ی بالایی که در این زمینه قرار می دهید و با توجه به حجم بالای تولیدات خود نباید دستگاهی خریداری کنید که در میانه کار با مشکلات مختلف فنی و ایرادات گوناگون مواجه شود. به همین ترتیب تصور کنید که وسط کار هستید و چند صد کیلو از محصولات خود را روی نوار نقاله ردیف کرده اید، ناگهان اپراتور پنوماتیک دستگاه که باید کیسه ها را زیر دهانه خروجی قرار دهد، به طور ناگهانی از کار می افتد، در این هنگام نرم افزار دستگاه به اندازه کافی قوی نیست که بتواند فرآیند را متوقف کند و برای مواقع اضطراری برنامه ریزی نشده است، دو مشکل ناشی از این سناریو کاملاً به ضعف سیستم مربوط می شود و بخشی از سرمایه شما را از بین می برد. زمان زیادی طول می کشد تا دستگاه دوباره راه اندازی شود. بنابراین باید دقت کاملی در خرید دستگاه پرکن گچ داشته باشید؛ تا در حین کار با مشکل مواجه نشوید. زاگرس ماشین کرج پیشرفته ترین دستگاه های پرکن را به شما عزیزان معرفی میکند. 

قیمت دستگاه کیسه پرکن گچ 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی گچ با ما در تماس باشید. قیمت پرکن گچ با توجه به اینکه اتوماتیک باشد یا دستی کیسه به کمک اپراتور زیر دهانه تخلیه قرار بگیرد یا نه و … بستگی دارد و تعیین میشود

ویژگی های دستگاه کیسه پرکن گچ زاگرس ماشین

مجهز به سیستم عیب یابی: دستگاه پرکن گچ دارای سیستم عیب یابی است و در صورت وجود ایراد در قطعات از طریق علائم هشدار دهنده به اپراتور اطلاع می دهد.

دقت بالا: یکی از ویژگی های دستگاه بسته بندی گچ دقت بالا در پرکردن است. یعنی سیستم این دستگاه به گونه ای است که با لودسل و سنسور کار می کند و می تواند دقت بالایی در حدود 10 گرم داشته باشد.

صفحه نمایش: این دستگاه ها معمولا مجهز به صفحه نمایش هستند و اطلاعات مربوط به محصول شامل تعداد کیسه های پر شده، وضعیت فعلی، مشکلات سیستم و … را به اپراتور گزارش می دهند.

شاسی های بادوام: این دستگاه دارای شاسی مقاوم بوده و به گونه ای طراحی شده است که نصب دستگاه به خوبی انجام شده و از استحکام بالایی برخوردار است.

تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی قدرتمند: این دستگاه دارای سه موتور الکتریکی و یک گیربکس می باشد که مواد پودری به خوبی با هم مخلوط شده و وارد کیسه ها می شود.

دیگر امکانات محصولات این مرکز:

  • امکان گزارش عملیات خرد با دقت بالا
  • دقت دستگاه در اندازه گیری وزن و شمارنده
  • ظرفیت کیسه و مخزن کیسه گیری اتوماتیک با عملکرد پنوماتیک
  • نرم افزار قوی با پشتیبانی دائمی و دسترسی به دفترچه راهنمای دستگاه و نرم افزار
  • امکان استفاده از هر نوع کیسه و پاکت
  • شمارنده تعداد کیسه های پر شده
  • امکان داشتن تسمه نقاله و چرخ خیاطی برای سهولت در جابجایی کیف و دوخت کیف
  • سرعت پر کردن
  • نشانگر توزین دیجیتال
  • استفاده از سنسورهای مطمئن و صنعتی با عمر طولانی
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *