ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

از دستگاه بسته بندی ادویه در خط تولید گیاهان دارویی و خطوط تولیدی ادویه جات استفاده می شود. استفاده از بسته بندی برای محصولات غذایی موجب جلوگیری از فاسد شدن آن ها می شود که همواره دغدغه بسیاری از شرکت‌های تولید مواد غذایی بوده است. 

بسته بندی ادویه جات

در واقع اصلی‌ترین روش برای افزایش ماندگاری محصولات غذایی، بسته بندی است. البته، بسته  بندی محصولات تنها محدود به کارخانجات نشده و برخی از مشاغل خانگی نیز از دستگاه های بسته بندی برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کنند. به طور مثال، دستگاه بسته بندی ادویه جات یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است بسیاری از مشاغل خانگی از آن بهره می‌برند.

بسته بندی ادویه جات خانگی و صنعتی در منزل با دستگاه

انواع دستگاه بسته بندی ادویه جات

بعد از مرحله بوجاری و دستگاه آسیاب ادویه جات نوبت به استفاده از انواع دستگاه بسته بندی ادویه می باشد. این دستگاه دارای انواع مدل های مختلفی است که در ادامه معرفی می کنیم:

مدل خانگی

از آنجایی که مشاغل خانگی و عطاری‌ها محصولات خود را در تیراژ پایین به فروش می‌رسانند، نیازی به دستگاه‌های بزرگ و صنعتی ندارند. کافیست با خرید دستگاه بسته بندی پودری با دوخت دستی تمام محصولات خود را پلمپ کنند. این دستگاه دارای عرض استاندارد دوخت، المنت و کیفیت مناسبی بوده و نیازهای یک فروشنده خانگی را برطرف می‌کند.

یکی از انواع مدل های خانگی دستگاه بسته بندی ساشه ادویه جات می باشد که برای مشاهده این دستگاه می توانید مقاله خرید دستگاه ساشه را مطالعه کنید.

مدل ریلی

دستگاه بسته بندی ریلی جزو دستگاه‌های نیمه صنعتی بوده و برای مشاغل خانگی و کارگاه‌ها مناسب است. این دستگاه در کنار بسته بندی دقیق محصولات بر روی آن‌ها تاریخ نیز درج می‌کند. دستگاه بسته بندی ریلی به دستگاه دوخت عمودی نیز معروف بوده و جزو گزینه‌های ایده‌آل برای مشاغل خانگی و نیمه حرفه‌ای می‌باشد.

دستگاه بسته بندی ادویه

دستگاه بسته بندی ادویه جات شیرینگ

این دستگاه برای کارگاه‌های بزرگ خط تولید ادویه کاربرد داشته و جزو تجهیزات حرفه‌ای صنعتی محسوب می‌شود. این دستگاه تمامی محصولات را در پک‌های 6 تایی و 12 تایی بسته بندی کرده و درون جعبه قرار می‌دهد. همچنین، در کنار درج تاریخ امکان درج تصاویر و لوگو نیز توسط این دستگاه وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک دستگاه بسته بندی حرفه‌ای و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید روی این دستگاه حساب ویژه‌ای باز کنید.

توجه! داشته باشید که خریداران حس خوبی نسبت به بسته بندی‌های بی کیفیت و ساده ندارند. چرا که ممکن است آن‌ها را نسبت به جنس خریداری شده مشکوک کند. پس برای جلب اعتماد آن‌ها باید یک دستگاه حرفه‌ای با قابلیت‌ درج لوگو تهیه نمایید. همچنین، هویت ادویه جات به عطر و طعم آن‌هاست. دستگاه بسته بندی شیرینگ با حفظ خاصیت و طعم و بوی ادویه جات آن‌ها را به بهترین شکل ممکن بسته بندی می‌کند.

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات

دستگاه‌های بسته بندی دارای تنوع فراوانی هستند. قیمت دستگاه بسته بندی ادویه، پودری، قوطی و… بستگی به نحوه تاریخ زنی، درج لوگو و مقاومت بدنه آن‌ها دارد. متاسفانه به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان قیمت دقیقی برای این دستگاه‌ها تعیین کرد. از این رو، بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق‌تر قیمت‌ها با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی ادویه جات قیمت و خرید

خرید دستگاه بسته بندی ادویه

شما می‌توانید دستگاه‌های بسته بندی را از فروشگاه‌های آنلاین با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید. فروشگاه‌های مختلفی در حال فروش این دستگاه‌های هستند که متاسفانه برخی از آن‌ها هرگز به کیفیت توجه نکرده و تنها به فکر درآمدزایی هستند. از این رو، بهتر است قبل از خرید درباره فروشگاه مورد نظر خود تحقیقات لازم را انجام داده و معتبرترین آن را انتخاب کنید. ماشین سازی آریان زاگرس یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده دستگاه‌های بسته بندی بوده و شما می‌توانید محصولات خود را با تعداد بالا سفارش دهید.

مشخصات فنی محصول

عملکرد : الکترومکانیک
رنگ دستگاه : الکترواستاتیک کوره ای
برق مورد نیاز : تک فاز – سه فاز
برق مصرفی : 2 کیلو وات
ظرفیت دستگاه : 300 الی 500 کیلو در ساعت
وزن دستگاه : 450 کیلوگرم
ابعاد دستگاه : طول 200 عرض 150 ارتفاع 250

تماس با ما

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید دستگاه بسته بندی ادویه جات و یا استعلام لیست قیمت ها می توانید از طریق تماس با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. زاگرس ماشین بهترین مرکز خرید انواع ماشین آلات صنعتی در زمینه خط تولید ادویه جات اعم از: دستگاه بوجاری گیاهان دارویی، دستگاه خشک کن سبزیجات، دستگاه خشک کن عطاری، دستگاه آسیاب ادویه جات و…

02634716956 – 02634716952
09123634345 – 09123638781

فیلم دستگاه بسته بندی ادویه جات

در ویدئو زیر می توانید نحوه عملکرد دو مدل دستگاه بسته بندی ادویه از نوع قوطی پر کن را مشاهده نمائید. دستگاه اول مدل اتوماتیک می باشد و دستگاه دوم مدل نیمه اتوماتیک و پدالی این دستگاه می باشد. روش بسته بندی ادویه در خط تولید گیاهان دارویی و ادویه جات متفاوت است. لطفا توجه داشته باشید که

دستگاه بسته بندی ادویه خانگی

دستگاه بسته بندی ادویه جات در منزل مزایای بسیاری دارد؛ بسیاری از افراد که در فکر راه اندازی کسب و کار های خانگی و خط تولید گیاهان دارویی و عطاری هستند می توانند از مزایای دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی و ادویه های پودری بهره ببرند. مزیت ها و کاربرد های دستگاه بسته بندی ادویه در منزل زیاد تر از مواردی که در ادامه ذکر می شود است؛ ما در ادامه صرفا به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • گزینه مناسب برای راه اندازی کسب و کار خانگی است.
  • گزینه مناسبی جهت راه اندازی خط تولید ادویه و گیاهان دارویی می باشد.
  • سهولت استفاده در منزل.
  • حجم کمتر نسبت به مدل های صنعتی.
  • تیراژ بالا و سرعت مناسب جهت تولید.
  • توانایی تولید بسته بندی ادویه در وزن های مختلف و قابل تنظیم.
  • سهولت در جابجایی و حمل و نقل.
  • قیمت ارزان و مناسب نسبت به کارایی.
  • بسته بندی های بسیار شیک، جذاب و با کیفیت.
  • سهولت کار با دستگاه.
  • قابلیت بسته بندی انواع ادویه جات، گیاهان دارویی، مواد پودری.
دستگاه بسته بندی ساشه ادویه جات

دستگاه بسته بندی ساشه ادویه جات چیست؟

این دستگاه بسته بندی ساشه پودری می باشد، که برای محصولات تک نفره و ساشه ادویه جات استفاده می شود. نمونه محصولات آن را در رستوران ها و فست فود ها زیاد دیده اید. آویشن تک نفره، فلفل تک نفره، سماق یکنفره، نمک تک نفره و… از جمله نمونه محصولاتی هستند که توسط دستگاه بسته بندی ساشه ادویه جات تولید و بسته بندی می شوند.

بسته بندی ادویه می تواند در قوطی، شیشه، کیسه، بسته های سلفونی، جعبه ای و… باشد.

انواع بسته بندی ادویه و مدرن ترین روش ها را توسط دستگاه بسته بندی ادویه زاگرس ماشین انجام دهید.

حاشیه سود بسته بندی ادویه در منزل و یا کارگاه بسته به میزان تولید و قیمت های منتخب شما دارد. حاشه سود این شغل را می توانید با بررسی میزان تمامی هزینه ها و سپس میزان فروش و درآمدتان بررسی کنید.

بله، تمامی دستگاه های بسته بندی ادویه جات خانگی و صنعتی در این مرکز موجود است.

4.7/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *