ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شیرینگ لیبل زاگرس ماشین، یک دستگاه بسته بندی است که برای برش و برچسب زدن روی بسته‌ها، جعبه‌ها و محصولات دیگر استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از یک شفت نواری، برچسب را از کاغذ یا فیلم بریده و با دقت بر روی محصول قرار می‌دهد.

در فرآیند شیرینگ لیبل، دستگاه با دقت بسیار بالا، برچسب‌ها را برش می‌دهد و سپس آن‌ها را با یک چسب مناسب به محصول مورد نظر چسبانده و آن را به صورت یک بسته کامل و زیبا بسته بندی می‌کند. این دستگاه در بسته بندی محصولاتی مانند غذا، نوشیدنی، لوازم التحریر، کالاهای بهداشتی و آرایشی و محصولات دارویی استفاده می‌شود.

با استفاده از دستگاه لیبل شیرینگ ، می‌توانید به راحتی برچسب‌های با کیفیت بالا و با دقت بسیار بالا را بر روی محصولات خود قرار دهید. همچنین، این دستگاه به شما کمک می‌کند تا فرآیند بسته بندی را به صورت خودکار و سریع‌تر انجام دهید، که می‌تواند بهبود کیفیت و ظاهر بسته بندی شما را بهبود بخشد و باعث افزایش فروش محصول شما شود.

دستگاه شرینگ لیبل

دستگاه شیرینگ لیبل چیست و چگونه کار می‌کند؟

دستگاه های شیرینگ پک وظیفه بسته بندی و سلفون کردن محصولات مختلف را در کارخانجات بر عهده دارند. این دستگاه‌ها مجهز به تونل حرارت و ریل نقاره بوده و محصولات از طریق آن توسط نایلون‌ها و کاورهای مخصوص بسته بندی می‌شوند. دستگاه شیرینگ لیبل یکی از این دستگاه بوده و علاوه بر بسته بندی محصولات بر روی آن‌ها آرم و لوگو نیز درج می‌کند. اگر نگاهی به بسته بندی تنقلات بی‌اندازید، خواهید دید که نوشته‌هایی رو آن وجود دارد. این نوشته‌ها توسط دستگاه های بسته بندی لیبل زن انجام شده است.

فیلم دستگاه لیبل شیرینگ:

انواع دستگاه لیبل زن شیرینگ

انواع مدل های دستگاه شیرینگ لیبل ندل ها و محصولات مختلفی هستند. در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

دستگاه شیرینگ لیبل و غلاف گذار:

شیرینگ دستگاه لیبل زن بعنوان یکی از دستگاه های شیرینگ پک زاگرس ماشین کرج شناخته می‌شود و در دو مدل طراحی و تولید می‌شود.

دستگاه لیبل شیرینگ اتوماتیک

در مدل دستگاه لیبل شیرینگ اتوماتیک ، لیبل ها به صورت رولی بر روی دستگاه نصب و به محض رویت ظرف لیبل توسط دستگاه برش زده شده و به صورت غلاف بر روی ظروف داخل دستگاه قرار می‌گیرد.

دستگاه لیبل شیرینگ نیمه اتوماتیک

در مدل نیمه اتوماتیک غلاف‌ها از قبل برش داده می‌شوند و توسط یک اپراتور بر روی ظرف‌ها قرار می‌گیرند.

طرز کار دستگاه لیبل شیرینک

جنس نایلون روی ظروف در برخی از شرکت‌ها از جنس نایلون پلی اتیلن است که این نایلون دارای خاصیت فشردگی بوده و روی محصول شیرینگ می‌شود، از این نایلون می‌توان به صورت غلاف در قسمت در ظرف نیز استفاده کرد تا درب را پلمپ کند. برای این‌که بتوان این کار را انجام داد نیاز به استفاده از دستگاه شیرینگ لیبل است.

دستگاه شیرینگ لیبل همانند دستگاه های شیرینگ پک با خاصیت گرمادهی با المنت در قسمت کوره که عایق بندی پشم شیشه را دارا می‌باشد ، عمل شیرینگ را انجام می‌دهد.

به تصاویر زیر نگاه کنید!

این نوع برچسب یا غلاف گذاری ها از نمونه کار های دستگاه شیرینگ لیبل هستند:

شیرینگ لیبل زن بسته بندی شرینک

چاپ فلکسو:

فلکسو در واقع نوعی چاپ تبلیغاتی است که در حوزه بسته بندی از آن استفاده می‌شود. این نوع چاچ قابلیت اجرا بر روی انواع نایلون، پلاستیک، مقوا و کارتون را داشته و در صنایع مختلف به خصوص غذا و دارو کاربرد دارد. این نوع چاپ در فیلم‌های خام دستگاه‌ شیرینگ لیبل تعبیه شده و هنگام بسته بندی به صورت اتوماتیک بر روی بسته بندی درج می‌شود.

دستگاه لیبل شیرینگ حرارتی:

عملکرد دستگاه های شیرینگ لیبل بسیار سریع‌تر از دستگاه‌های لیبل زن بوده و قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارند، همچنین این مدل دستگاه‌ها با قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل دارای عملکردی بهتر نسبت به سایر دستگاه‌ها و دستگاه لیبل شیرینگ دستی می‌باشد.

هزینه تهیه لیبل برای این دستگاه‌ها نسبت به لیبل های کاغذی، پشت چسب دار و یا لیبل چسب گرم بسیار کمتر بوده و باعث می‌شود که بسیار از کارخانه‌ها و کارگاه‌های بسته بندی علاقه به تهیه و استفاده از این مدل دستگاه را داشته باشند.

لیبل این مدل دستگاه‌ها به صورت غلاف‌های تیوبی برش خورده یا رول شده با قطرهای متنوع در بازار موجود بوده و دسترسی به آن آسان است. هزینه چاپ این مدل دستگاه‌ها به صورت کیلویی محاسبه می‌شود.

فیلم ماشین الات لیبل زن چگونه کار می‌کند؟

فیلم شیرینگ از پلاستیکی بسیار نازک که بر روی آن تصاویر مورد نظر هک شده‌اند، ساخته می‌شود. این لیبل‌ها بر اثر گرما جمع شده و به شکل تیوب دور یک مغزی پیچیده می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این فیلم‌ها بهتر است آن‌ها را به سفره‌های یک بار مصرف تشبیه کنیم. این فیلم‌ها درون تونل دستگاه شیرینگ قرار گرفته و به جای نایلون‌های بسته بندی به دور محصولات پیچیده می‌شوند. سپس، لیبل‌ها توسط ابزار برش از هم جدا شده و با حرارت به محصول مورد نظر می‌چسبند.

مزایا این ماشین آلات:

دستگاه‌های لیبل زن دارای مزایای مختلفی هستند که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مجهز به تابلو برق جدا طرح ریتال
  • مجهز به سیستم ایزولاسیون به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت
  • دارای میز مخصوص جهت نگه‌داری از محصولات لیبل خورده
  • مجهز به چرخ‌های متحرک
  • قابلیت کارکرد به صورت 3 شیفت
  • مجهز به کانوایر مخصوص برای جلوگیری از ریزش محصولات

قیمت دستگاه شیرینگ لیبل زن:

قیمت دستگاه‌های لیبلینگ بستگی به نوع کارکرد، کیفیت، اندازه، مدل، شرکت سازنده و سایر تجهیزات آن‌ها دارد. دستگاه شیرینگ لیبل در طرح‌های مختلف تولید شده و برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند. طبیعتا، قیمت دستگاه‌های صنعتی از نمونه‌های خانگی گران‌تر است. بنابراین در هنگام خرید باید به این فاکتورها توجه کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع دقیق از آخرین قیمت‌ها با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید. معمولا، قیمت‌ها بسته به صنعتی و خانگی بودن دستگاه بین 3 الی 500 میلیون به فروش می‌رسند.

ساخت و خرید و فروش دستگاه لیبل زن شیرینگ:

دستگاه‌های لیبلینگ در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر کشور به فروش می‌رسند. متاسفانه، برخی از مراکز فروش برای کسب درآمد بیشتر اقدام به فروش دستگاه‌های بی‌کیفیت و گران می‌کنند. از این رو، بهتر است در هنگام خرید از افراد باتجربه مشورت بگیرید تا شما را در انختاب محصولات با کیفیت کمک کنند.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های بسته بندی آشنا کردیم. دستگاه شیرینگ لیبل با درج اشکال مختلف بر روی جلد محصولات بر زیبایی آن‌ها اضافه می‌کنند. محصولات برای این که دارای اعتبار باشند، باید نام شرکت و لوگو آن بر روی جلد بسته بندی درج شود.

مشخصات فنی دستگاه لیبل شیرینگ

عملکرد الکترومکانیک
رنگ دستگاه الکترواستاتیک کوره ای
برق مورد نیاز تک فاز – سه فاز
وزن دستگاه 450 کیلوگرم
برق مصرفی 2 کیلو وات
قطر بطری متغیر
ارتفاع لیبل متغیر
ظرفیت دستگاه 300 الی 500 کیلو در ساعت
ابعاد دستگاه طول 200 عرض 150 ارتفاع 250
جنس ظروف قابل استفاده دستگاه Pet/شیشه/پلاستیک/پلی اتیلن

تماس با ما

جهت دریافت لیست قیمت، سفارش و مشاوره رایگان در زمینه دستگاه شیرینگ لیبل شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 02634716956 و 09309958589 با مجموعه زاگرس ماشین کرج تماس گرفته یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید، دیگر شماره تماس‌های ما 02634716952 – 09123634345 – 09123638781 می‌باشد.

4.4/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *