ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بوجاری در مرحله اول خط تولید و بسته بندی حبوبات قرار دارد. در ابتدا حبوبات، غلات و غیره در این دستگاه سرند شده و یا به اصطلاح بوجاری می‌شوند. معمولاً دستگاه‌های بوجاری تا 80 درصد توانایی بوجاری کردن حبوبات را دارند.

ویدئو کارکرد دستگاه بوجاری:

در این ویدئو عملکرد دستگاه بوجاری قهوه را مشاهده خواهید کرد. این عملیات برای حبوبات نیز به همین شکل صورت می گیرد. دانه های مشابه دانه های قهوه مثال لوبیا، نخود، لپه، عدس و… با این روش پولیش و دستچین خواهند شد:

دستگاه بوجاری چیست و چگونه کار می‌کند؟

دستگاه بوجاری صنعتی و خانگی با فشار بالای هوا و تحرکات مکانیکی حبوبات را از آلودگی ها، ساقه، خاک و غبار پاک می کند. این عملیات باید قبل از بسته بندی و وزن بندی صورت بگیرد. بوجاری غلات و حبوبات در ایام قدیم توسط باد انجام می شد اما با پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شدن بسیاری از صنعتی ها، در حال حاضر این کار توسط دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته انجام می شود.

دستگاه بوجاری حبوبات

 

در خطوط تولید خانگی قبل از استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی برای بسته بندی حبوبات، قهوه، غلات، برنج و… از دستگاه بوجاری حبوبات خانگی استفاده می شود. همچنین در صنعت تولید حبوبات، قبل از استفاده از دستگاه بسته بندی بهتر است عملیات بوجاری صورت بگیرد تا محصول با کیفیت به دست مشتری برسانید.

معنی و منظور از کلمه بوجار یا بوجاری

منظور از بوجاری کردن در واقع همان دستچین کردن و پولیش کردن حبوبات می‌باشد. برای یک دست کردن و هم چنین پاک کردن و جلوه دادن به حبوبات بسته بندی استفاده می‌شود. همچنین در بوجاری کردن ساقه از برگ سبزیجات خشک جدا می‌شود. دستگاه های بوجاری در خط تولید حبوبات بسته بندی بسیار پر اهمیت است. و کمک شایانی به سرعت بخشیدن و بهبود عملکرد این کارخانه‌ها می‌کنند.

انواع دستگاه بوجاری

دستگاه بوجاری قهوه برای پاکسازی و دستچین دانه های قهوه استفاده می شود که در این پست ویدئو عملکرد آن را مشاهده می کنید. بعد از پاکسازی و بوجاری در آخرین مرحله توسط دستگاه بسته بندی ساشه به صورت نسکافه و یا علی کافه تولید می شود.

دستگاه بوجاری حبوبات در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ با ظرفیت های متفاوت ساخته می شود تا برای هرگونه سلیقه و ظرفیت یک پاسخ و تامین سوال منطقی، قابل فهم و به صرفه برای هرگونه درخواستی داشته باشدو الکترود هر کدام بنابرCO2 ساخته شده است که با جوش های SD بدنه این دستگاه از فولاد مبارکه شرایط خود به هم متصل شده اند .

پاک سازی غلات (گندم، جو) از سنگ‌ریزه ها و خار و خاشاک با انجام الک و جدا کردن آلودگی ها، سبوس، ساقه ها و برگ توسط دستگاه پوست گیر جو انجام می‌شود. دستگاه بوجاری غلات نیز برای این کار استفاده می شود.

از دستگاه بوجاری گیاهان دارویی و دستگاه بوجاری برنج برای جدا سازی و پاک سازی دانه های ادویه جات از خار و خاشاک و … استفاده می شود. دانه ها گیاهانی که برگ و خار های درشت و ساقه های بزرگ دارند توسط این دستگاه از هم جدا خواهد شد تا برای پاکسازی آن ها از برگ های خشک ریز و درشت به دستگاه سرند هدایت شوند.

عملکرد دستگاه بوجاری (حبوبات، قهوه، غلات و…)

دستگاه‌های بوجاری حبوبات کاملاً در اختیار اپراتور بوده. و با نوع عملکرد الکترومکانیکی بدین صورت که به کمک دمش و مکش هوا و ویبراتور (لرزاننده) کار خود را انجام می‌دهد.

این مدل دستگاه‌ها در انجام سورتینگ، سایزبندی، غبارگیری، خرده‌گیری و شن‌گیری بسیار توانا است. همچنین ناخالصی‌های حبوبات را با قدرت بالا می‌گیرد.

دستگاه بوجاری

کاربرد ماشین آلات بوجاری

ماشین آلات بوجاری با پولیش کردن حبوبات باعث استحکام بسته‌های تولیدی در طول مدت زمان شده است. سبب جلوگیری از خراب شدن بسته‌های حبوبات استفاده می شود. همچنین باعث عدم کدر شدن لفاف می‌شود.

پولیش کردن انواع حبوبات قبل از بسته بندی:

این مدل دستگاه ها با پولیش کردن سطح بیرونی انواع حبوبات باعث جلوه و براق تر شدن بیشتر حبوبات شده. در نتیجه موجب جذب مشتری می شوند. بعد از بوجاری کردن نوبت به پولیش می رسد!

عدم تخریب لفاف بسته بندی های حبوبات:

این مدل ماشین میتواند بدون آسیب وارد کردن به سطح بیرونی حبوبات، به شکل نرمی پولیش حبوبات و عمل بوجاری کردن را انجام دهد.

حفظ استحکام بست‌های تولیدی در دراز مدت:

با عمل دستچین و پولیش کردن حبوبات، عملاً ناهمواری‌ها و خرابی‌های روی حبوبات از بین می‌رود. طول عمر حبوبات به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. که این امر  باعث افزایش فروش شده. و در نتیجه افزایش تولید کارخانه تولیدی شود.

خارج کردن شن و دیگر ناخالصی‌ها از حبوبات:

ماشین های بوجاری، در ابتدای کار، حبوبات وارد شده را تمیز می‌کند. در این‌جا تمامی ناخالصی‌ها، اعم از شن از محصول اصلی خارج می‌شود. سپس برای مراحل بعد آماده می‌گردد.

خرید دستگاه بوجاری

خرید دستگاه بوجاری خانگی و صنعتی با بالا ترین کیفیت و قطعات اورجینال و تضمین شده در زاگرس ماشین کرج. این دستگاه تخصصی را می توانید در سراسر ایران فقط با یک تماس تهیه نمائید و از قیمت و کیفیت مطمئن باشید.

خرید و قیمت دستگاه بوجاری

قیمت دستگاه بوجاری

دستگاه بوجاری ساخته شده توسط این مجموعه شامل گارانتی 18 ماهه از طرف کارخانه + خدمات پس از فروش 15 ساله می باشد. همچنین بدون واسطه بودن خرید این دستگاه باعث شده قیمت دستگاه بوجاری به ارزان ترین شکل در این مجموعه برسد. برای استعلام قیمت دستگاه بوجاری همین حالا با ما تماس بگیرید!

انواع دستگاه بوجاری حبوبات تولید شده توسط ماشین سازی زاگرس کرج

در ادامه مشخصات فنی، عکس و توضیحات راجب انواع دستگاه بوجاری خانگی، بوجاری دستی، صنعتی که در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین طراحی و تولید می شوند را به شما معرفی می کنیم:


مشخصات فنی دستگاه بوجاری MAZ160

عملکردالکترومکانیک
رنگ دستگاهالکترواستاتیک کوره ای
برق موردنیازتک فاز – سه فاز
برق مصرفی2 کیلووات
ظرفیت دستگاه300 الی 400 کیلو در ساعت
وزن دستگاه450 کیلوگرم
ابعاد دستگاهطول 200 سانتیمتر عرض 150 سانتی‌متر ارتفاع 250 سانتی‌متر
دستگاه بوجاری حبوبات
ماشین آلات بوجاری حبوبات

مشخصات فنی دستگاه بوجاری MAZ401-5KW

این دستگاه مخصوص بوجاری انواع حبوبات، برنج، خشکبار، غلات، دانه‌های روغنی و بذر سبزیجات می‌باشد. 

عملکردالکترومکانیک
برق مورد نیاز3 فاز – 5 کیلووات
وزن دستگاه800 کیلوگرم
ظرفیت دستگاه500 – 1000 کیلوگرم در ساعت
ابعاد دستگاه (ارتفاع × طول × عرض)240 × 140 × 310 سانتی‌متر
موارد استفادهجداکننده‌ی گرد و غبار و اجسام سبک‌تر مانند کاه، ناخالصی‌های درشت، ناخالصی‌های ریز
دستگاه بوجاری حبوبات
ماشین آلات بوجاری حبوبات

دستگاه بوجاری MAZ401-2KW

این دستگاه مخصوص انواع حبوبات، برنج و خشکبار می‌باشد.

عملکردالکترومکانیک
برق مورد نیاز3 فاز – 2 کیلووات
وزن دستگاه450 کیلوگرم
ظرفیت دستگاه450 الی 500 کیلو در ساعت
ابعاد دستگاه (ارتفاع × طول × عرض)250 × 150 × 200 سانتی‌متر
موارد استفادهجداکننده‌ی گرد و غبار و اجسام سبک، ناخالصی‌های درشت و ریز برنج، گندم، خاک شیر و…

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب مشخصات فنی، خرید، استعلام قیمت دستگاه بوجاری صنعتی و خانگی و همچنین رزرو و هماهنگی برای بازدید از کارخانه و ماشین آلات، همین حالا می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

5/5 - (12 امتیاز)

2 پاسخ

  1. دستگاه بوجاری حبوبات چند مدل دارید؟ سفارش سازی هم می کنید؟

  2. دستگاه بوجاری سفارشی سازی میشه بهتره تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *