ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی | بسته بندی چای خشک فله ای

دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی : بسته بندی چای یکی از مراحل مهم در فرآیند تولید و عرضه این محصول است. آشنایی و استفاده از دستگاه های بسته بندی مناسب در خط تولید چای می تواند به افزایش کیفیت، حفظ تازگی و افزایش طول عمر محصول، جلوگیری از رطوبت و دسترسی حشرات و آلودگی ها به محصولات کمک کند. در این مقاله، به بررسی دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی می پردازیم و همچنین مطالعه ای درباره دستگاه های پرکن ، خانگی و صنعتی نیز خواهیم داشت. همچنین، به بررسی روش ها و قیمت های دستگاه های بسته بندی چای پاکتی، چای فله و چای خشک نیز خواهیم پرداخت.

دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی دستگاه بسته بندی چای فله ای بسته بندی چای خشک با پرکن کیسه

دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی

دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی یک دستگاه خطی یا درواقع دستگاه کیسه پرکن حجمی است که برای بسته بندی چای در وزن نیم کیلوگرم استفاده می شود. این دستگاه در نوع دستگاه کیسه پرکن توزین دار قادر است چای را به صورت دقیق و همسان در بسته هایی با وزن مشخص بسته بندی کند.

فرآیند بسته بندی چای نیم کیلویی شامل مراحلی مانند وزن گیری دقیق چای، پر کردن بسته ها و در نهایت بسته بندی محکم و قابل حمل است. این دستگاه ها معمولاً در واحدهای تولیدی بزرگ چای و صنایع مرتبط استفاده می شوند.

بسته بندی چای فله و پاکتی

بسته بندی چای به دو صورت مختلف انجام می شود:

  1. بسته بندی چای فله : بسته بندی چای فله، به عنوان مثال چای در بشکه های بزرگ، برای فروش در مقیاس بزرگ و تجاری استفاده می شود.
  2. بسته بندی چای پاکتی : شامل بسته بندی چای در پاکت های کاغذی یا نایلونی است که به صورت تکی یا در بسته های چندتایی در دسترس قرار می گیرند. این نوع بسته بندی برای مصرف سریع و آسان چای مناسب است.

فیلم دستگاه کیسه پرکن چای فله

بسته بندی چای خشک فله ای : در مدل دستگاه پرکن پودری و گرانولی می توانید وزن مشخصی را تعیین کنید تا دستگاه به صورت اتوماتیک کیسه های شما را پر کند. در ویدئو زیر می توانید نحوع عملکرد دستگاه پرکن حجمی را مشاهده کنید که چگونه این کار صورت می گیرد.

قیمت دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی

قیمت دستگاه بسته بندی چای نیم کیلویی متناسب با کیفیت و عملکرد دستگاه ها، برند، امکانات فنی و قدرت تولید آنها متغیر است. قیمت دستگاه بسته بندی معمولاً در محدوده های مختلف قرار می گیرد و می تواند از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان و حتی بیشتر نیز متغیر باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *