ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

لفاف بسته بندی ساشه، یک نوع جنس و مواد بسته بندی است که برای محصولات ساشه ای به صورت تک نفره تولید می شوند. شاید بپرسید بسته بندی ساشه چیست؟ این نوع بسته بندی معمولا برای محصولات تک نفره از جنس پودر، مایعات، گرانول استفاده می شوند. در این نوع بسته بندی ساشه، محصول درون یک ورقه یا لایه از مواد انعطاف پذیر مانند فیلم پلاستیکی یا فویل قرار می گیرد و سپس با استفاده از دستگاههای بسته بندی مناسب، لفافه می شود.

لفاف بسته بندی ساشه

لفاف ساشه درواقع به جنس مواد بسته بندی گفته می شود؛ که به صورت ساشه و توسط دستگاه ساشه پودری (برای محصولات پودری) یا همچنین دستگاه ساشه مایعات (برای محصولات مایع غلیظ و رقیق) مورد استفاده قرار می گیرد.

لفاف بسته بندی ساشه به عنوان یک روش موثر برای حفظ تازگی

محافظت و حفظ شکل محصولات شناخته می شود. این نوع لفاف بسته بندی ساشه عموماً برای محصولات غذایی، دارویی، شمیایی به صورت کوچک و تکنفره که به آن ها ساشه گفته می شود، استفاده می شوند. مانند بسته بندی نسکافه، نمک، ادویه جات، قند، شکر، سس تک نفره، عسل یک نفره و… مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، محصولاتی مانند محصولات آرایشی بهداشتی، شامپو هتل، کرم های یک بار مصرف، پماد و… را با این نوع لفاف بسته بندی ساشه تولید می کنند.

مزایای استفاده از لفاف بسته بندی ساشه عبارتند از:

  • حفظ کیفیت و تازگی محصولات: این نوع بسته بندی به محصولات کمک می کند تا از عوامل خارجی مانند رطوبت، هوا، آلودگی و ضربه ها محافظت شوند و کیفیت و طعم آنها حفظ شود.
  • جلب توجه بصری: لفاف بسته بندی ساشه، امکان نمایش محصول را بهبود می بخشد و به مشتریان اجازه می دهد تا درباره شکل، رنگ و ویژگی های محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • افزایش عمر مفید محصول: با حفظ کیفیت و جلب توجه بصری، لفاف بسته بندی ساشه به محصول اجازه می دهد در بازار برای مدت طولانی تری قابل عرضه شود و عمر مفید آن را افزایش دهد.
  • سهولت در باز و بسته کردن: بسته بندی ساشه به مشتریان امکان باز و بسته کردن آسان را می دهد و از محصولاتی که نیاز به استفاده مکرر دارند، استفاده راحت تری فراهم می کند.
  • کاهش ضایعات: با حفظ لفاف بسته بندی ساشه یک نوع بسته بندی است که برای محصولاتی با شکل پذیری بالا و ناهموار مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع بسته بندی، محصول درون یک لایه از مواد انعطاف پذیر مانند فیلم پلاستیکی قرار می گیرد و سپس با استفاده از دستگاه های بسته بندی مخصوص، به صورت لفافه بسته بندی می شود.

لفاف بسته بندی ساشه از مزایای زیادی برخوردار است.

این نوع بسته بندی محصولات کمک می کند تا از آسیب ها و خطرات زیان رسان محافظت شوند. همچنین، با جلب توجه بصری مشتریان، بهبود قابلیت نمایش و فروش محصول را فراهم می کند. لفاف بسته بندی ساشه معمولاً برای محصولات غذایی، صنایع دارویی، پودری، مایعات و… کاربرد دارد. این نوع لفاف توسط دستگاه بسته بندی تک نفره استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر

جهت آشنایی بیشتر با لفاف بسته بندی ساشه، دستگاه های بسته بندی ساشه زن، ماشین آلات بسته بندی یکنفره و… می توانید مطالب زیر را دنبال کنید. زاگرس ماشین یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین مراکز سازنده انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بندی ساشه پودری و مایعات در ایران است. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه می باشد. تمامی دستگاهها دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. جهت آشنایی بیشتر مطالب زیر را ببینید یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *