ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی تک نفره قهوه، نسکافه، آویشن، فلفل، ساشه، سس، نمک، نسکافه، عسل و… با کیفیت و سرعت بسیار عالی در زاگرس ماشین کرج طراحی و ساخته می شوند. برای خرید دستگاه بسته بندی تک نفره به عنوان دستگاه ساشه می توانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه های تک نفره بسته بندی، تولید شده در زاگرس ماشین دارای بهترین کیفیت از لحاظ قطعات استفاده شده، عملکرد، جنس بدنه و… می باشد. دارای گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند. دستگاه بسته بندی تک نفره جدید زاگرس ماشین کاملا اتوماتیک بوده و مکانیزم عملکرد کاملا دقیقی دارند.

قیمت دستگاه بسته بندی تک نفره

دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره

محصولات زیادی هستند از جنس مایعات، پودر، گرانول، جامدات و… که به صورت یک نفره تولید می شوند. دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره درواقع این کار را برای شما انجام می دهد. این نوع محصولات تک نفره بسیار پر کاربرد، محبوب، پرفروش و بهداشتی هستند. این موجب شده تا بسیاری از کسانی که قصد راه اندازی خط تولید دارند، به تولید و بسته بندی محصولاتی که تک نفره استفاده می شوند اقدام کنند.

بسیاری از این محصولات به صورت روزانه و مداوم در حال استفاده توسط مردم هستند و این یعنی نیاز به آنها در بازار وجود دارد. رستوران ها، هتل ها، فست فود، عطاری ها، سوپرمارکت ها و… همه تایید می کنند که این نوع کالا ها فروش بسیار بالایی دارند و تولید آن ها، یک ایده کسب و کار پرسود می باشد.

دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره

انواع دستگاه بسته بندی تک نفره

برای بسته بندی به صورت کیسه پرکن اما در بسته و کیسه تک نفره، باید از دستگاه ساشه تک نفره استفاده کرد. این نوع دستگاه محصولات پودری، مایعات، گرانول را در بسته بندی ساشه ای تولید می کند. این نوع ماشین آلات دارای مدل های مختلفی هستند که با توجه به نیاز شما می توانند محصولات را بسته بندی کنند.

محصولات تک نفره رستورانی، اقلام تک نفره غذایی، محصولات تک نفره صبحانه، دویه جات تکنفره، محصولات تک نفره یکبار مصرف

معرفی انواع محبوب و قیمت دستگاه بسته بندی تک نفره زاگرس ماشین:

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره که به دستگاه ساشه مایعات نیز معروف است؛ دارای مخزن استیل و با قابلیت بسته بندی آبلیمو و انواع مایعات رقیق و غلیظ در مدل های دو طرف دوخت، سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت به صورت کاملا اتوماتیک طراحی و ساخته شده است. از این دستگاه بسته بندی تک نفره می توان برای برای بسته بندی محصولات تکنفره مثل بسته بندی عسل، شیره انگور، شامپو هتل، سس تک نفره و… استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی شکر تک نفره

با خرید دستگاه بسته بندی تک نفره قادر خواهید بود انواع محصولات پودری را که مصرف های تک نفره دارند بسته بندی کنید. دستگاه بسته بندی شکر تک نفره یکی از تخصصی ترین تولیدات مرکز زاگرس ماشین می باشد که به عنوان دستگاه بسته بندی نسکافه و قهوه نیز کاربرد دارد.

دستگاه بسته بندی سس تک نفره

همانطور که گفته شد، با خرید دستگاه بسته بندی تک نفره زاگرس ماشین قادر خواهید بود انواع مایعات را به صورت تکنفره و با سرعت بالا به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمائید. مایعات دارای انواع غلیظ و رقیق می باشد. انواع مایعات غلیظ مثل سس، عسل، شیره انگور و شیره خرما قابلیت بسته بندی شدن به صورت یک نفره توسط دستگاه ساشه را دارند.

دستگاه بسته بندی قهوه تک نفره

 

اگر قصد بسته بندی انواع قهوه جات، نسکافه و یا پودر کاکائو را به صورت یک نفره دارید باید اقدام به خرید دستگاه بسته بندی تک نفره و ساشه کنید. معمولا قهوه، نسکافه و علی کافه را در بسته بندی های ساشه ای و تک نفره قرار می دهند. دستگاه بسته بندی قهوه تک نفره نیز برای همین کاربرد طراحی شده است. توسط این دستگاه تک نفره با دقت بسیار عالی و سرعت بالای آن می توانید بهترین محصولات را به صورت ساشه ای به بازار عرضه کنید.

قیمت دستگاه سس تک نفره

قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز ساخت دستگاه سس تک نفره زاگرس ماشین ک، این دستگاه را در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید می کند. این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که هرکدام کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارند. بهتر است برای استعلام قیمت دستگاه سس تک نفره همین الا از ما مشاوره دریافت مائید. با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی نمک تک نفره

دستگاه بسته بندی پودری تک نفره برای نمک و محصولات مشابه را از زاگرس ماشین کرج خریداری کنید. کیفیت عالی، تضمین بی قید و شرط، پشتیبانی تخصصی و حرفه ای از جمله مزایای خرید از این مرکز می باشد. ما دستگاه بسته بندی نمک در انواع سایز های تک نفره و کیسه ای، قوطی و توزینی را با بهترین کیفیت در این مرکز تولید می کنیم.

قیمت دستگاه بسته بندی تک نفره

برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی تک نفره اتوماتیک صنعتی و خانگی همین حالا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. قیمت دستگاه بسته بندی تک نفره در این مجموعه کاملا مقرون و به صرفه می باشد و از آن جایی که این مجموعه صنعتی یکی از بهترین و قدیمی ترین مراکز مهم تولید، طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی می باشد؛ می توانید خط تولید خود را با ماشین آلات پیشرفته زاگرس ماشین تکمیل کنید.

دستگاه بسته بندی تک نفره

قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه است زیرا خرید بدون واسطه می باشد و مالیات ارزش افزوده و هزینه های اضافی پرداخت نخواهید کرد. این مرکز با بیش از دو دهه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی تک نفره آماده ساخت مناسب ترین و با کیفیت ترین دستگاه برای شما تولیدکنندگان گرامی می باشد.

ایده برای تولید و بسته بندی محصولات تکنفره

در صورتی که قصد تولید و راه اندازی کسب و کار پرسود بسته بندی هستید ما یک سری پیشنهادات برای شما داریم که بتوانید کار خود را شروع کنید. کسب درآمد از تولید محصولات تک نفره رستورانی، اقلام تک نفره غذایی، محصولات تک نفره صبحانه، ادویه جات تکنفره، محصولات تک نفره یکبار مصرف، بسته بندی آویشن، نمک و فلفل تک نفره، نسکافه و قهوه و… ایده های خیلی خوبی هستند.

5/5 - (5 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب
    قیمت و جزئیات دستگاه رو میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *