ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که یک کارگاه خط تولید حبوبات جهت راه اندازی یا ارتقاء در نظر می‌گیرد. هزینه ها و بودجه ای که برای راه انداختن یک کسب و کار در زمینه حبوبات نیاز است را می توانید به صورت دقیق تر با یک تماس تلفنی از ما دریافت کنید. زاگرس ماشین کرج یکی از مراکز تخصصی ساخت و تولید این نوع دستگاهها و خطوط می باشد.

مشتریانی که به دنبال خرید ماشین آلات بسته بندی حبوبات و خشکبار هستند. حتماً در ذهن خور سؤال‌هایی چون:

  • قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات چقدر است؟
  • نحوه کار دستگاه بسته بندی حبوبات چگونه است؟
  • ارزان ترین دستگاه بسته بندی حبوبات از کجا بخریم؟
  • آموزش دستگاه بسته بندی حبوبات برای خطوط تولید.
  • فروش اقساطی دستگاه بسته بندی حبوبات و بسیار از سؤال‌هایی که ذهن آن‌ها را به خود درگیر می‌کند.

حتما بخوانید:  دستگاه بسته بندی حبوبات.
مطالعه نمایید: دستگاه بسته بندی خانگی.
شماره تماس: 09123634345

دستگاه بسته بندی صنعتی برای انواع محصولات حبوبات خشکبار چای پودر گرانول کیسه و...

انواع و لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات:

  • دستگاه بسته بندی حبوبات اتوماتیک،
    (خط اتوماتیک نیاز به سرمایه ای بین 1 تا بیش از 3 میلیارد نیاز است)
  • دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک.
    (خط نیمه اتوماتیک حداقل 500 و تا بیشتر از 2 میلیارد تومان نیاز است.)

سوالی که بیشتر کاربران از مشاوران ما دارند این است که آیا دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل  و همچنین دستگاه بسته بندی حبوبات دستی نیز وجود دارد؟

در پاسخ به شما باید بگوییم که بله در مجموعه زاگرس ماشین کرج دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی در مدل های اتوماتیک و نیمه اتومات دستی با قیمت ارزان تر نیز طراحی و ساخته می‌شود. این نوع دستگاهها ابعاد کوچکتری دارند و برای نصب و راه اندازی کسب و کار خانگی بسیار مناسب هستند زیرا فضای کمی را اشغال می کنند.

و نیز ماشین آلات بسته بندی حبوبات در دو نوع خانگی و دستگاه بسته بندی صنعتی تولید می‌شود. که هر کدام از آن‌ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک مواد غذایی، حبوبات، خشکبار و...

فیلم عملکرد دستگاه بسته بندی حبوبات:

در ویدئو زیر نحوه عملکرد ماشین بسته بندی نخود و لوبیا و… مدل دو توزین در حین کار را مشاهده نمائید:

قیمت ماشین آلات تولید حبوبات

تولید حبوبات مانند اکثر مواد غذایی، غلات، خشکبار و… نیاز به ماشین آلات و تجهیزات مختلفی دارد. ما در مقاله “خط تولید حبوبات” به طور کامل با نحوه راه اندازی، قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و ماشین آلات مورد نیاز این خط توضیحاتی ارائه کردیم. اما به طور خلاصه، انواع ماشین آلات صنعتی مورد نیاز راه اندازی کارگاههای تولیدی حبوبات شامل دستگاه های زیر است:

انواع قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

انواع قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی:

قیمت این نوع دستگاهها در نوع صنعتی از 400 میلیون تومان تا بیش از یک میلیارد تومان برای هر عدد دستگاه هزینه می برد. ماشین آلات وکیوم برای وکیوم و بسته‌بندی موارد فراوانی در صنعت استفاده می‌شود. ما در اینجا به تعدادی از انواع دستگاه بسته‌بندی با توجه به کاربردشان به شما معرفی می‌کنیم.

دستگاه بسته بندی حبوبات تک توزین نیمه اتومات

قیمت خط تولید و بسته بندی حبوبات:

قیمت و هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی حبووبات خانگی و صنعتی به مواردی همچون، راندمان و میزان تولید در روز، نوع بسته بندی مورد نیاز (قوطی، کیسه، جعبه و…) دارد. برای برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی خط تولید حبوبات از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت ها بسیار گوناگون و مختلف هستند به همین دلیل بهتر است برای بررسی دقیق تر با ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی دستگاه بسته بندی حبوبات:

زاگرس ماشین کرج تولیدکننده دستگاه بسته‌ بندی حبوبات و همچنین سازنده خط بسته‌ بندی حبوبات، دستگاه شیرینگ پک بسته ‌بندی حبوبات، دستگاه وکیوم حبوبات و سایر دستگاه‌های بسته‌بندی می‌باشد. قیمت دستگاه بسته ‌بندی حبوبات و خشکبار با توجه به نوع دستگاه بسته‌بندی، عملکرد دستگاه بسته‌بندی، دقت، سرعت دستگاه بسته‌ بندی و همچنین نوع استفاده کارخانه‌ای، گارکاهی، خانگی متفاوت و متغیر است.

مشاوره و ثبت سفارش و خرید

جهت مشاوره رایگان با مشاوران ما و همچنین دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات و دیگر تجهیزات مورد نیاز خط تولید و خط بسته بندی حبوبات، شما می‌توانید با زاگرس ماشین کرج از طریق شماره تماس 02634716956 و یا به صورت آنلاین و از طریق واتساپ با شماره 09309958589 تماس حاصل نمایید.

4.8/5 - (47 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *