ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

در این مقاله با شما هستیم با آشنایی با انواع شیرینگ بسته بندی و کاربرد های دستگاه شیرینگ بسته بندی در انواع صنایع و خطوط تولید. یکی از مهم ترین موارد در کارخانه ها و انواع خط تولید ها از این نوع روش برای محافظت و جابجایی آسان برای محصولات خود استفاده می کنند. فیلم یا رول شیرینگ به انگلیسی shrink pack و سلفون شیرینگ pvc می تواند توسط دستگاه شیرینگ بر روی اکثر محصولات مثل: رسیور ماهواره، جعبه xbox one ایکس باکس، سیم، باطری، لوازم خانگی، کارتن ها، شیرینگ بسته بندی غذا بیرون بر، آب معدنی، بطری، کنسرو و… صورت بگیرد.

شیرینگ بسته بندی چیست؟
شیرینگ بسته بندی

بسته بندی شیرینگ چیست؟

شیرینگ بسته بندی در واقع پلاستیکی است که توسط حرارت، دور تا دور محصولات و یا تعدادی محصول جمع و مهر و موم می شود. شرینک بسته بندی موجب امنیت بیشتر و حمل نقل آسان محصولات می شود. برای مثال می توان باکس ها یا پک های شش تایی آب معدنی و نوشابه را بررسی کرد که با شیرینگ پک حرارتی بسته بندی می شوند!

قیمت شیرینگ بسته بندی چقدر است؟

بهترین روش برای بهره وری و استفاده از بسته بندی شیرینگ پک خرید ماشین آلات و تجهیزات آن از کارخانه زاگرس ماشین می باشد. با خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی می توانید به راحتی و ارزان ترین قیمت، این روش را بر روی محصولات و بسته بندی های خود انجام دهید! قیمت دستگاه شیرینگ پک در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است زیرا خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و مالیات و ارزش افزوده گارانتی و پشتیبانی بر روی دستگاه ها اعمال نمی شود! برای استعلام قیمت همین حالا با ما تماس بگیرید.

معرفی انواع دستگاه شیرینگ بسته بندی

دستگاه های شرینک مختلفی برای شیرینگ بسته بندی وجود دارد که توسط مراکز مختلف طراحی و ساخته می شوند. زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین و. باتجربه ترین سازندگان انواع دستگاه بسته بندی و شیرینگ پک می باشد. این مرکز انواع مدل های این دستگاه را که در ادامه به شما معرفی می کنیم، تولید و به فروش می رساند:

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

این دستگاه با دو نوع سوخت گازی و برقی مار می کند و در مواقع مختلف می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. این دستگاه در انواع مدل های خانگی و صنعتی به صورت تونلی طراحی و ساخته می شود و امکان اظافه کردن امکانات یا حذف ویژگی های این دستگاه توسط زاگرس ماشین امکان حذف و اظافه وجود دارد.

دستگاه شیرینگ نیمه اتومات

این نوع دستگاه شیرینگ بسته بندی دارای انواع مدل های صنعتی، دستی، خانگی، نیمه اتوماتیک می باشد. در اکثر صنایع و خط تولید های کوچک و کارگاهی کاربرد دارد. این دستگاه شیرنگ پدالی است که دارای یک پدال با کیفیت می باشد که توسط اپراتور شیرینگ پک استفاده می شود.

دستگاه شیرینگ پک صنعتی و تمام اتوماتیک

این دستگاه نیاز به اپراتور و نیروی انسانی ندارد و این امر موجب افزایش ایمنی کارگران و محصولات می شود. این دستگاه با حداقل کردن خطا ها می تواند در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در استفاده از رول و فیلم شیرینگ بسیار مفید واقع شود. از مزایای دستگاه شیرینگ اتومات می توان به افزایش راندمان تولید و بسته بندی شیرینک، افزایش کیفیت و… اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *