ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شیرینگ پک پدالی از انواع مدل های دستی – خانگی – نیمه اتوماتیک می باشد؛ که در صنعت بسته بندی مواد غذایی و شوینده و بهداشتی کاربرد گسترده ای دارد. این دستگاه شیرینگ پک یک پوشش پلاستیک روی تعدادی از محصولات تولیدی میکشاند. این پوشش بسیار مفید است و علاوه بر حفظ محصول در برابر صدمات هنگام جابه چایی حمل و نقل محصول را آسان نموده؛ و میتوانید تعداد بالایی از محصولات را بدون صدمه به دست فروشگه های عرضه کنند برسانید. در واقع در هر صنعتی بحث بسته بندی بسیاری مهم است؛ همچنین در گذشته برای بسته بندی کلی از کارتن استفاده میکردند، که علاوه بر هزینه ی زیادی که داشت، امکان پاره شدن کارتن ها و صدمه رسیدن به محصولات نیز وجود داشت. اما امروزه همه راغب بسته بندی از نوع شرینگ هستند.

دستگاه شیرینگ پک پدالی

برای سفارش- مشاوره تخصصی – اطلاعات بیشتر – استعلام قیمت دستگاه شیرینگ پک پدالی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخ دهی به انواع سوالات شما هستند.

دفتر فروش: 02634716956
مشاوره خرید: 09123634345

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ پک پدالی

در واقع دستگاه شرینک پدالی جزو دستگاه های نیمه اتوماتیک میباشد. یک اپراتور، بسته هایی را که قرار است در شیرینگ قرار بگیرد از طریق کانوایر (نوار نقاله) روی قسمت ورودی دستگاه قرار میدهد. پلاستیک و سلفون را پس از آزاد کردن و قرار دادن روی محصولات با دست به طرف قسمت دوخت منتقل میکند. همچنین با فشار بر روی پدال عمل دوخت و برش انجام میشود و محصولات دوخته شده پس از به کمک اپراتور به داخل کابین و تونل حرارتی منقل میشوند. در نهایت بصورت شرینک شده از انتهای دستگاه شیرینگ تونلی و یا کابینی خارج می شود.

قیمت دستگاه شیرینگ پک پدالی

قیمت دستگاه شیرینگ پک پدالی که از جمله متداول ترین و پر کاربرد ترین دستگاه هایی است که به کمک آن میتوانید به راحتی تعداد بالایی از بسته ها را بسته بندی حرارتی نمایید. این دستگاه در همه ی صنایع برای بسته بندی مورد استفاده قرار میگرد عملکرد و کارایی این دستگاه باید حتما متناسب با نوع محصول و ابعدا محصول ساخته و طراحی شود زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و با تجربه ترین ماشین سازی است که میتواند سفارشات و خواسته های شما را به صورت کاملا دقیق و حرفه ای به شما عزیزان ارائه دهد.

قیمت دستگاه بسته بندی و ماشین آلات شرینک پک پدالی – دستی – اتومات و… در زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه است؛ زیرا خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

دستگاه شیرینگ پک پدالی چیست؟

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیدم دستگاه شرینگ برای بسته بندی در تعداد مشخصی از یک محصول مورد کاربرد است که میتوانید این دستگاه بسته بندی در صنعت و خط تولید و بسته بندی آب معدنی و نوشیدنی های مختلف، مواد شیمیایی، مواد غذایی کنسرو شده مربا های تولید و همچنین دستمال توالت و موارد مشابه استفاده کنید. به کمک این دستگاه میتوانید چند محصول را در کنار هم قرار دهید و روی آنها یک پوششی نایلونی مقاوم بکشید. به دستگاهی که این پوشش را روی بسته بندی تعدادی از یک محصولات با ابعاد و اندازه های مشابه میکشاند اصطلاحا دستگاه شیرینگ گفته میشود. جین های آب معدنی و نوشیدنی ها و مرباها و تن ماهی در بسته های شش یا دوازده تایی می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک پدالی

این دستگاه بسته بندی سرعت بالایی در بسته بندی جین های مورد نظر و محصولات مشابه دارد.

قابلیت ساخت و طراحی این دستگاه متناسب با اندازه و ابعاد محصولات وجود دارد.

استفاده از قابلیت شیرینگ محصولات از محافظت محصولات در برابر عوامل و خطرات جانبی تضمین شده میباشد.

محصولات شیرینگ شده مقاومت بالایی دارند به گونه ای که محصولات به یکدیگر میچسبند و فشرده میشوندو لایه ی سلفون قرار گرفته روی آنها با ابزار تیز و چاقو قابل باز شدن میباشد بنابراین در هنگام حمل و نقل به آنها آسیب نمیرسد.

بهترین دستگاه شیرینگ پدالی

کاربرد دستگاه شیرینگ پک پدالی بسیار زیاد است، در ادامه اشاره می کنیم:

  • بسته بندی انواع تن ماهی و رب و مواد غذایی کنسرو شده.
  • بسته بندی شیرینگ انواع کابل – سیم – پلاستیک و…
  • بسته بندی انواع کتاب ها و نشریات و لوازم تحریر.
  • بسته بندی انواع بطری ها.
  • بسته بندی غذا در رستوران ها و هتل ها.
  • بسته بندی رول های دستمال توالت.

ویژگی های دستگاه شیرینگ پک پدالی

  • دستگاه دارای سیستم حلزونی انتقال باد و فن پاک کننده برای گردش هوای داخل تونل است.
  • سیستم دوخت پنوماتیک با دوخت تیغه ای قابل تعویض است.
  • دستگاه مجهز به فن دمنده خنک کننده است.
  • دستگاه مجهز به نوار نقاله و تجهیزات فیلتراسیون و روغن کاری هوای ورودی است.
  • انتهای تونل پرده سیلیکونی میباشد که از اتلاف انرژی جلوگیری شود
  • امکان تعویض رول فیلم دستگاه وجود دارد.
  • دریچه های ارتفاع دهانه ورودی و خروجی تونل دستگاه قابل تنظیم هستند.
  • تابلو برق و متعلقات برقی به بدنه دستگاه متصل هستند.
  • دمای تونل و دمای دوخت برای بسته بندی قابلیت تنظیم دارد.
  • دستگاه تونلی المنت های میله ای و پره ای حرارتی مخصوص تونل و دوخت دارد.
  • سیم ها و کابل های دستگاه از نوع افشان روکش دار هستند.
  • برای بخش های حرارتی دوخت و تونل سیم های نسوز استفاده می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *