ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه بسته بندی پفیلا | قیمت دستگاه بسته بندی پاپ کورن

دستگاه بسته بندی پاپ کورن نوع گرانولی در مدل های حجمی و توزین دار برای بسته بندی پفیلا و پاپ کورن استفاده می شود. دستگاه بسته بندی پفیلا در نوع تک توزین، دو توزین، چهار توزین، ده توزین به صورت حرفه ای و پیشرفت کاملا اتوماتیک بسته بندی پاپ کورن (ذرت بوداده) را برای شما در وزن های قابل تنظیم انجام می دهد. دستگاه بسته بندی پاپ کورن می تواند انواع مواد گرانولی از 20 تا 2000 گرم را دقیق و با سرعت انجام می دهد. در ادامه انواع ماشین آلات بسته بندی ذرت بو داده شده و تجهیزات خط تولید پاپ کورن را بررسی می کنیم.

خرید دستگاه بسته بندی پاپ کورن قیمت دستگاه بسته بندی پفیلا ساز خط تولید پاپ کورن

دستگاه کیسه پرکن حجمی نیز برای خط تولید پاپ کورن به صورت فله ای استفاده می شود.

انواع دستگاه بسته بندی پفیلا می تواند برای محصولات و خط تولید چیپس و پفک استفاده شود.

قیمت دستگاه بسته بندی پاپ کورن

اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی پاپ کورن را دارید می توانید در مرکز زاگرس ماشین با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی خریداری کنید. در این مرکز که بیش از 2 دهه در زمینه ساخت و فروش دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی خط تولید فعالیت دارد، قیمت دستگاه بسته بندی پفیلا بسیار ارزان تر و اقتصادی خواهد بود. زیرا شما به صورت مستقیم با تولید کننده وارد مذاکره می شوید نه واسطه ها. و همچنین از آنجایی که گارانتی و پشتیبانی توسط خود کارخانه صادر می شود نیازی به هزینه های اضافی مالیات و ارزش افزوده نیست و این موارد در قیمت ارزان تاثیر گذار است.

تجهیزات خط تولید پفیلا (خط تولید پاپ کورن)

برای انتقال محصولات (پفیلا) به داخل مخزن دستگاه بسته بندی پاپ کورن از دستگاه کانوایر، نوار نقاله، دستگاه بالابر Z ، بالابر کاسه ای و… استفاده می شود که تمامی این تجهیزات در این مرکز ساخته می شود. همچنین نوار نقاله جلو بسته بندی، دستگاه تاریخ زن حرارتی، سیستم تزریق گاز ازت و… نیز در خط تولید پاپ کورن مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی مثل: دستگاه بسته بندی حبوبات، خشکبار، آجیل، قند، شکر، پفک، چیپس، چای، کشمش، غلات، دانه قهوه، سویا و… از دستگاه بسته بندی پفیلا استفاده می شود.

ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید پاپ کورن

خط تولید پفیلا و بسته بندی پاپ کورن نیاز مند ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مختلفی است که در ادامه این دستگاههای تولیدی را به شما معرفی می کنیم:

ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید پاپ کورن خط تولید پفیلا و بسته بندی پاپ کورن
  1. دستگاه بالابر : این دستگاه در موارد مختلفی مثل انتقال از هاپر به دستگاه پاپینگ و از پاپینگ به دستگاه بسته بندی پاپ کورن مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. دستگاه پاپینگ (پفیلا ساز): اساسی ترین بخش مورد نیاز خط تولید پاپ کورن و پفیلا سازی، دستگاه پاپینگ است. این دستگاه قادر است تا با گرما و حرارت گازی یا گازوییلی، ذرت را بو بدهد و ذرت بو داده تولید کند.
  3. دستگاه دانه گیر (بوجاری) : این دستگاه بوجاری می باشد که برای سورت و جداسازی ذرت های بو داده شده از ذرت های دانه ای است. سیستم این دستگاه ویبراتوری است.
  4. دستگاه طعم پاش : دستگاه طعم زن یا طعم پاش برای طعم دار کردن پفیلا و پاپ کورن استفاده می شود. طعم های مختلف را به صورت یکنواخت و منظم بر روی پفیلا که فرایند طعم زنی بر پایه پاشش ( اسپری ) یا ماردون بر اساس ریزش را بصورت تمام اتوماتیک انجام می دهد.
  5. دستگاه بالابر Z: از این دستگاه برای منتقل کردن پفیلا و پاپ کورن ها به دستگاه بسته بندی می باشد.
  6. دستگاه بسته بندی (توزینی یا حجمی) : در نهایت باید محصولات و ذرت های بو داده شده را به دستگاه بسته بندی توزین دار یا پرکن حجمی منتقل شوند و محصول تولیدی در بسته بندی های هم وزن و جذاب به بازار عرضه شوند. انواع آن: دستگاه بسته بندی دو توزینتک توزینچهار توزین و…
5/5 - (1 امتیاز)