ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه طعم زن چیست و چگونه کار می کند ؟

این مدل دستگاه ها را با نام های دستگاه لووک یا دستگاه میکسر طعم نیز می شناسند. بسیاری از مواد خوراکی بدون طعم دار کردن مزه و طرفدار خاصی ندارد. دستگاه های طعم زن در صنایع غذایی بسیار مهم بوده و باعث فروش یا عدم فروش محصولات می شود.

دستگاه طعم زن

کلوچه ها، آجیل ها ، ماهی ، چیپس، شکلات و انواع شربت ها و بسیاری از تنقلات و خوراکی های دیگر مطمئناً لحظه ای ارزش امتحان کردن و خوردن دارند که طعم های منحصر به فرد خود را از دست ندهند.

در کارخانجات تولید کننده مواد غذایی از مکانیزم های مختلفی برای مزه دار کردن خشکبار استفاده می شود که مرسوم ترین نوع آنها استفاده از مایع های طعم دار می باشد. محصولات بعد از اینکه تفت داده شدند به دستگاه طعم زن منتقل شده و در مخزن دستگاه ، با مایع های طعم دار مخلوط شده و حسابی به هم زده می شود تا محصولات به طور کامل و یکدست مزه مورد نظر را به خود بگیرد.

دستگاه های طعم زن می توانند با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد مواد اولیه مدل هایی را طراحی و ایجاد کند که باعث بوجود آمدن انواع آجیل ها و دانه ها با طعم های منحصر به فرد و دلنشین بشود.

دستگاه طعم زن ماشین سازی زاگرس کرج مخصوص طعم زنی با آب نمک، گلپر، لیمو، سرکه و غیره برای انواع آجیل و خشکبار می باشد. این دستگاه عملکردی الکترومکانیکی داشته و برق مورد نیاز آن به انتخاب مشتری می تواند به صورت تک فاز یا سه فاز با توان مصرفی 2 کیلووات باشد.

وزن این دستگاه 220 کیلوگرم بوده و دارای ظرفیت 500 کیلو مواد خوراکی در ساعت می باشد. ابعاد دستگاه هم به صورت استاندارد و در ارتفاع 210 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر و طول 210 سانتی متر می باشد.

مشخصات فنی دستگاه طعم زن ماشین سازی زاگرس کرج مدل MAZ610

عملکرد الکترومکانیک
برق موردنیاز تک فاز یا 3 فاز – 2 کیلووات
وزن دستگاه 220 کیلوگرم
ظرفیت 500 کیلو در ساعت
ابعاد دستگاه (ارتفاع × عرض × طول) 210 × 100 × 210 سانتی متر

دستگاه طعم زن

5/5 - (2 امتیاز)