ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی نمک (تک نفره + کیسه ای + قوطی)

نمک یکی از پر مصرف ترین موادی است که در خوراک و مواد غذایی مود استفاده قرار میگیرد. دستگاه بسته بندی نمک در انواع مختلف بسته بندی میتوانند روش های فروش را بهتر و راحت تر کنند. امروزه شاهد این موضوع هستیم که نمک فله و کیلویی در بازار وجود ندارد و هر خانواده و فردی زمانی که بخواهد نمک خریداری کند از بسته بندی آن استفاده می کند. بسته بندی نمک امروزه به سه روش تک نفره، کیسه ای و قوطی مرسوم و متداول است؛ که هر سه نوع بسته بندی فروش بالایی دارند و مورد استفاده قرار میگیرند.

دستگاه بسته بندی نمک قوطی پرکن پودری نمک کیسه نمک ساشه نمک تک نفره

کابرد دستگاه بسته بندی نمک بسیار بالاست و این محصول درکشورمان فرآوری دارد. طبق تنوع بسته بندی دستگاه های بسته بندی مناسب را باید تهیه نمایید.

فیلم دستگاه بسته بندی نمک (پرکن نمک)

این دستگاه برای پرکردن انواع نمک و محصولات پودری استفاده می شود:

  • معرفی دستگاه بسته بندی نمک با قابلیت های فوق العاده!!!
  • قوطی پرکن نمک با قابلیت های منحصر به فرد!!!
  • با قابلیت پرکردن قوطی های نمک، ادویه جات، مواد پودری و…

دستگاه بسته بندی نمک به صورت سلفونی

بسته بندی نمک معمولا در سلفون در وزن های 20 گرم تا 1000 گرم داخل سلفون انجام میشود.

دستگاه پرکن پودری اصلی ترین ماشین آلات و دستگاه بسته بندی نمک محسوب می شود.

این نوع بسته بندی با دستگاه های بسته بندی حجمی، دو توزین، چهارتوزین، ده توزین انجام میشود. این دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک دارای سیستم PLC، نمایشگر لمسی، منوی چهار زبانه هستند. سرعت بسته بندی نمک در این دستگاه ها متغیر هستند.

سیستم های مکمل دستگاه بسته بندی نمک عبارتند از

  • دستگاه بسته بندی نمک از بالابر ماردونی، حلزونی برای انتقال نمک به مخزن استفاده می شود.
  • سیستم فرم پاکت زن (فرم دهی به بسته ها)
  • سیستم تزریق گاز ازت (افزایش ماندگاری محصول)
  • نوار نقاله جلو بسته بندی (برای انتقال بسته ها از زیر دستگاه بسته بندی)
  • سیستم تاریخ زن حرارتی (برای درج مشخصات روی بسته)

دستگاه بسته بندی نمک در قوطی

بسته بندی در قوطی های پلاستیکی، فلزی و… توسط قوطی پرکن پودری انجام میشود.

بسته بندی نمک در قوطی نمک پاش توسط پرکن پودری نمک

دستگاه بسته بندی نمک تک نفره

این نوع بسته بندی پودری میتواند بسیار کاربردی باشد.

این دستگاه در رستوران ها، هتل ها، غذاخوری ها و… مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه قابلیت بست بندی نمک ید دار، سماق، شکر، ادوبه، فلفل، و… را به صورت تکنفره دارد.

دستگاه کیسه پرکن نمک

بسته بندی نمک در کیسه های 2، 5، 10، 15، 20 کیلوگرم توسط کیسه پرکن انجام میشود. این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد گرانولی (نمک، شکر، حبوبات، خشکبار، برنج، چای و…) در وزن بالای یک کیلو گرم در کیسه های نایلونی، گونی، کارتن و… را دارد.

این دستگاه همچنین میتواند مجهز به بالابر ماردونی (برای انتقال محصول به مخزن دستگاه کیسه پکن)، سیستم کیسه گیر (جهت نگه داشتن درب کیسه ها هنگام پرشدن)، دستگاه کانوایر یا نوار نقاله زیر کیسه پرکن (برای انتقال کیسه، کارتن، گونی و… به زیر دستگاه کیسه پرکن)، دستگاه دوخت حرارتی، دستگاه دوخت پارچه برای دوخت درب کیسه ها نیز باشد.

قیمت دستگاه بسته بندی نمک

انواع مختلف دستگاه برای نوع های مختلف بسته بندی ذکر شد و هر گونه سوال در زمینه ی قیمت دستگاه بسته بندی نمک را میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنیم. ما به شما تضمین می کنیم که این مرکز بهترین، با کیفیت ترین، سریع ترین، ارزان قیمت ترین نوع ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی را به شما ارائه دهیم.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه باری نمک

یکی دیگر از انواع دستگاه های بسته بندی نمک، دستگاه ساشه پودری می باشد. این دستگاه نیز برای بسیاری از محصولات پودری که به صورت تک نفره بسته بندی می شوند کاربرد دارد. برای کسب اطلاعات کامل راجب آن می توانید مقاله “دستگاه ساشه” را مطالعه نمائید.

  • ساشه ۱- ۱۰۰ گرم سه طرف دوخت.
  • ساشه ۲- ۲۰۰ گرم سه طرف دوخت.
  • ساشه اتومات ۵- ۵۰۰ گرم سه طرف دوخت.
  • ساشه ۲۵- ۱۲۰۰ گرم سه  طرف دوخت.
  • ساشه ۲۵- ۲۵۰۰ گرم سه طرف دوخت.
  • ساشه اتومات ۱- ۱۰۰ گرم دوخت پشت.
  • ساشه اتومات ۲- ۲۰۰ گرم دوخت پشت.
  • ساشه ۵- ۵۰۰ گرم دوخت پشت.
  • ساشه ۲۵- ۱۲۰۰ گرم دوخت پشت.
  • ساشه ۲۵- 25۰۰ گرم دوخت پشت.

دستگاه بسته بندی نمک رستورانی

یکی از دستگاه‌های بسته بندی محصولات غذایی پودری است که در صنعت رستوران‌ها و فست فودها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به عنوان یکی از ابزارهای لازم برای بسته بندی محصولات غذایی در صنعت خدمات غذایی، کاربرد دارد. پرکن قوطی، پرکن ساشه پودری، کیسهپرکن، توزین و… از انواع مختلف و کاربردی این دستگاه هستند.

به طور کلی یکی از دستگاه‌های مهم در صنعت غذایی می باشد که با افزایش کارایی و بهبود کیفیت محصولات، به کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد کمک می‌کند. در نتیجه، استفاده از این دستگاه برای رستوران‌ها و فست فودها، به عنوان یکی از اصولی‌ترین و موثرترین راهکارها در بهبود کیفیت محصولات و ارتقای سطح خدمات مشتریان، قابل توصیه است.

نتیجه گیری

دستگاه بسته بندی توزین دار نمک از جمله ماشین آلات پرکن می باشد که به کمک سیستم توزین حجم کاملا یکسانی از محصولات در داخل بسته ها قرار میدهد.

نمک ادویۀ پُرکاربرد ایرانیان است بنابراین نوع و کیفیت بسته بندی انواع نمک بسیار اهمیت دارد. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و موفق ترین شرکت های ماشین سازی است که تنوع بالایی از انواع دستگاه های بسته بندی را به شما عزیزان ارائه میدهد. همچنین میتوانید برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی نمک با شماره های ما در تماس باشید.

4.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *